jaki?

Data: 2010-03-19 06:07:54
Autor: zen3x
jaki?
On 18 Mar, 16:57, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
Witam

Pomozcie prosze zlozyc zestaw do pracy biurowej. Wymagan wielkich nie mam -
ma chodzic w miare szybko przy zalaczonym antywirze + spybotcie i zapewniac
komfortowa prace przy uzywaniu programow biurowych (Office) rownoczesnie z
netem.

Czyli w zasadzie wszystko podjedzie, ale z rynku wypadlem dawno temu i po
prostu nie wiem co i jak :-)

Najlepiej prosilbym o uzycie konfiguratora z tej strony:www.arest.pl

Kryterium jest cena ~1000 zl bez monitora.

Pozdrawiam
Dysiek

Używany pewny, szybki dell optiflex gx620.

Data: 2010-03-20 15:46:42
Autor: Tomek Wojciechowski
jaki?
zen3x pisze:
[...]

UĹĽywany pewny, szybki dell optiflex gx620.

Popieram. Komputer biurowy della to jedyny słuszny wybór.
Na przykład http://allegro.pl/item960326892_dell_gx620_3000_ht_630_2_mb_l2_xp_jak_nowy.html
Komputer typu stawiasz i zapominasz. Świetny zasilacz, chłodzenie, cicha praca i w ogóle

jaki?