jaki [dobry] Czujnik cofania?

Data: 2010-02-18 11:23:28
Autor: Papkin
jaki [dobry] Czujnik cofania?
Bartek wrote:
cześć
przyszla dzisiaj znajoma, z zadaniem - bartek, potrzebuje czujniki
cofania - wiem że można kupić na allegro - wybierz dobry zestaw.

patrze co tam na tym alledrogo stoi, a tam panie pincet tysiecy tego
talatajstwa. jedno bardziej kolorowe od drugiego. pikające,
śpiewające, z wyświetlaczem, z podgrzewaczem, wypelniaczem..... :P

Ta, jedni pisza ze maja lepiej uszczelnione, inni ze maja jakies tam dystanse wbudowane, inni ze ich sa matowe czyli lepsze od czarnych z polyskiem itd.

Tez szukam, idealny bylby szary/jasno szary wyswietlacz (obudowa) podwieszany na suficie, i tak bede patrzyl do tylu przez tylnia szybe.

No i takich na allegro nie znalazlem, sa szare ale montowane na kokpicie (bzdura) a jak odwroce je do gory nogami to beda zle cyfry pokazywac i strony auta (to mozna zmienic przez podlaczenie czujnikow na odwrot).

Poratujcie linkiem do takich sufitowych, szarych i nie kosztujacych wiecej niz 150zl.

Juz raz oparlem sie o slupek parkingowy (straty pomijalnie male) i wiecej nie chce, pytanie czy cholery wykryja taki skladany slupek ala "H"-ksztaltny?!

Data: 2010-02-18 11:20:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
jaki [dobry] Czujnik cofania?
Papkin pisze:

Poratujcie linkiem do takich sufitowych, szarych i nie kosztujacych wiecej niz 150zl.

Olej te z wyświetlaczem. To moja rada.
Kup te z porządnym buzzerem, załóż a potem jedź gdzieś poćwiczyć. Wyczujesz je na tyle, że wyświetlacz będzie tylko zbędnym gadżetem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-02-18 14:53:06
Autor: Seba
jaki [dobry] Czujnik cofania?
Dnia Thu, 18 Feb 2010 11:20:17 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):

[...]

A ja tam mam z wyświetlaczem i jestem zadowolony - mam zamontowany
jakieś prymitywny chiński wynalazek, acz nad wyraz skuteczny w
codziennym działaniu - jest naprawdę precyzyjny we wskazaniach.
Od 2,5 roku działa prawie bezproblemowo - dopiero teraz w te największe
mrozy coś sygnalizacja dźwiękowa zaniemogła i mi przerywa.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-02-18 14:58:49
Autor: Seba
jaki [dobry] Czujnik cofania?
Dnia Thu, 18 Feb 2010 14:53:06 +0100, Seba napisał(a):

A ja tam mam z wyświetlaczem

O taki wyświetlacz jest u mnie (nie mam pojęcia czy to akurat ten model
z tego zestawu - piszę tylko o podobieństwie wyglądowym):
http://marketon.pl/olbas/pictures/0000100/0013448.jpg

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-02-19 10:07:44
Autor: Bartek
jaki [dobry] Czujnik cofania?
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4b7d1521$1news.home.net.pl...
Bartek wrote:
[...]

dokladnie:-) dlatego pytam:-)
bo już sam niewiem...

Poratujcie linkiem do takich sufitowych, szarych i nie kosztujacych wiecej niz 150zl.

jesli chodzi o mnie to moga byc drozsze ale bez przesady. moga byc ewentalnie bez wyświetlacza - byle dobre. moga byc firmowe, ale konkretny model by dzialal jak najlepiej. wyswietlacz jak już to tylko do instalacji na podsufitce:)

moze wtedy i dla siebie wezme, a co:)

Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

jaki [dobry] Czujnik cofania?