jaki LCD

Data: 2009-07-08 16:26:48
Autor: Kot Prezydenta
jaki LCD

Użytkownik "Mori" <ukryty@_adres.pl> napisał w wiadomości news:h3291h$9b4$1news.onet.pl...
Witam,
przyszła pora kupić wreszcie jakiś 32"LCD - zastosowanie - trochę TV ale raczej podłączenie do kompa i stamtąd jakieś dvd/divx. Odległość widza od tv - 2,5 m. Cena - coś około 1500,-. Wpadłem niedawno do Euro rtv agd i Saturna i mam jakąś tam listę. Szukam po sieci opinii i recenzji i już się gubię. Może Wy pomożecie mi wybrać, chociaż określić na jakiej marce się skupić:

nie ma sensu skupiać się na markach, masz jakieś typy ? ilość wejść jaką potrzebujesz, kolor obudowy cokolwiek ?

panasonic tx32lx80p
panasonic th-37px8esa (tu mam 37 cali a cena 2000, przez to trochę kuszące, ale z drugiej strony może nie warto. W końcu blisko tv siedzę, więc te 5 cali różnicy może mieć wpływ na komfort, zresztą wolałbym coś trochę tańszego)

32" od 10 lat ogladam czasem z 1,5m i nie wydaje mi się aby 37" czy nawet 40" dla 2,5 było złym rozwiazaniem

lg 32lg5700

lg 32pg6000 to chyba plazma z tego co się zdążyłem doczytać

no to się zastanów czy chcesz LCD czy plazmę

i z dużym zużyciem prądu więc chyba nie... chyba...

ze zuzyciem prądu to legendy są i nie dotycza każdego modelu

lg 32lh2000 podobno bardzo wysoka oszczędność energii
sharp lc32d44ebk
sharp lc-32d44e-bk
Powdpowiedzcie cokolwiek, pliz.

podpowiadam, jeśli dwa telewizory kosztują po 1500 zł to są to produkty tej samej jakości i tylko nianse je róznią, kup ten ktory ci się podoba ma lepszą gwarancję, ma więcej wejść etc

jaki LCD