jaki LCD

Data: 2009-07-09 09:22:44
Autor: Gienek
jaki LCD
Mori pisze:
Witam,
przyszła pora kupić wreszcie jakiś 32"LCD - zastosowanie - trochę TV ale raczej podłączenie do kompa i stamtąd jakieś dvd/divx. Odległość widza od tv - 2,5 m. Cena - coś około 1500,-. Wpadłem niedawno do Euro rtv agd i Saturna i mam jakąś tam listę. Szukam po sieci opinii i recenzji i już się gubię. Może Wy pomożecie mi wybrać, chociaż określić na jakiej marce się skupić:

Skoro do komputera to musi mieć wejście HDMI i funkcję umożliwiającą wyświetlanie wszystkich pixeli. Poza tym moim zdaniem wybór jest prosty. Powiedz, żeby sprzedawca włączył na interesujących ciebie modelach ten sam program. Popatrz którego odbiór ci się najbardziej podoba i tego kup. Gdy ja kupowałem to wybrałem SONY i jak na razie nie żałuję.

Data: 2009-07-09 18:13:29
Autor: Dariusz Zygmunt
jaki LCD
On Thu, 09 Jul 2009 09:22:44 +0200, Gienek wrote:

... Powiedz, żeby sprzedawca włączył na interesujących ciebie modelach ten sam program. Popatrz którego odbiór ci się najbardziej podoba i tego kup.
 Tylko w czasie oceniania przełącza TV z trybu "Sklep" na "Dom"  ;-)  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt

Data: 2009-07-10 11:25:48
Autor: Gienek
jaki LCD

Tylko w czasie oceniania przełącza TV z trybu "Sklep" na "Dom"  ;-)

Co to za tryb?

Data: 2009-07-11 00:01:14
Autor: Dariusz Zygmunt
jaki LCD
W piątek 10 lipiec 2009 11:25, Gienek wyraził następujacą opinię:

Tylko w czasie oceniania przełącza TV z trybu "Sklep" na "Dom"  ;-)
Co to za tryb?
 Niektóre TV, gdy się zresetuje ustawienia pytają się czy uruchomić TV w trybie normalnym czy "wystawowym". Ten drugi tryb charakteryzuje się maksymalnym podbiciem wszystkich "polepszaczy obrazu" oraz tym że cokolwiek byś zmienił żeby widzieć normalny obraz to i tak po jakimś czasie jest to resetowane.  Z pozdrowieniami Dariusz Zygmunt  --
53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

jaki LCD