jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

Data: 2010-03-17 19:32:34
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Witam :)

Potrzebuję jakiegoś telewizorka LCD (a może jednak plazmę chociaz slyszalem
ze "lepiej LCD" ;)  ? )
o wielkosci 37 cali (ewentulanie 40-42 jak sie da ale niekoniecznie, 37 w
pelni mi styka :) )  no i teraz najwazniejsze ... ;)
.... w cenie  do 2000 PLN :)

Da sie cos w miare przyzwoitego kupic ???   Slyszal ktos moze o jakichs aktualnych fajnych promocjach czy to na necie  ( z ktorego sklepu internetowego warto skorzystac i czy w ogole ?;) ) lub
tez w ktorejs z popularnych sieci sklepow stacjonarnych ? ;)

Chciałbym kupic go juz, teraz, jutro, pojutrze bo stary wzial sie i popsul
:P  Będe wdzięczny za wszelkie sugestie lub opinie na temat konkretnych
modeli (przyznaje ze w temacie telewizorow jestem obecnie "zielony"
zatrzymałem się na etapie kineskopowych :) )

Ktos moze poleci jakis konkretny model ?:)

pozdrawiam serdecznie :)

Data: 2010-03-17 12:26:27
Autor: Mamut
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
odleglosc od telewizora w pokoju ?
Zrodło sygnalu ?
co ogladasz najczesciej? telenowele? sport? gry video?

Data: 2010-03-17 20:41:21
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
odleglosc od telewizora w pokoju ?

hmmm... srednia :) jakies 3-4 metry

Zrodło sygnalu ?

antena satelitarna z pakietu z neostrada wraz z dekoderem czyli sredni wypas :)   ale  pewnie dobiore jakas Cyfre+  lub Cyfrowy Polsat jesli o to pytasz ?;)

co ogladasz najczesciej? telenowele? sport? gry video?

wszystkiego po trochu - glownie filmy i sport :)  TV ma byc  w zalozeniu do rodzinnego ogladania TV :)

Data: 2010-03-18 01:48:48
Autor: Mamut
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Powyzej 3m 46" to absolutne minimum. Pewnie wydaje ci sie to dużo ale
po tygodniu przyznasz mi racje.
Wiekszosc ludzi do salonu gdzie tv stoi powyzej 3m od ogladających
kupuje teraz 50tki ale skoro rozgladales sie za 37 to pewnie cie to
szokuje.
I kup plazme, LCD do 2tys to smietnik. A jesli plazma to panasonic -
tak teraz ludzie radzą i sie nie mylą. Raczej bedzie to HDready ale w
twoim wypadku nie warto doplacać do FHD.

Data: 2010-03-18 10:22:24
Autor: Arek
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
37 w
pelni mi styka :) )  no i teraz najwazniejsze ... ;)
.... w cenie  do 2000 PLN :)

tu zerknij http://www.nokaut.pl/szukaj/telewizory-plazma/panasonic-37.html
w granicach 2000pln spokojnie wybierzesz
ja posiadam http://www.nokaut.pl/szukaj/TX-P42U10E.html jest FHD ale troszkę droższy niż 2000

Arek.

Data: 2010-03-18 16:27:21
Autor: BaX
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

ja posiadam http://www.nokaut.pl/szukaj/TX-P42U10E.html jest FHD ale troszkę
droższy niż 2000

W/g opisu nie posiada DVI i DSUB, jak sie sprawuje jako monitor /dodatkowy do oglądania filmów z kompa/

Data: 2010-03-18 16:37:10
Autor: PK
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
TX-P42S10E

Data: 2010-03-18 17:19:06
Autor: Arek
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
W/g opisu nie posiada DVI i DSUB, jak sie sprawuje jako monitor /dodatkowy do oglądania filmów z kompa/
jako monitr sprawuje się rewelacyjnie :)
podłączyłem kompa tak - z karty przejściówka DVI/HDMI kabel HDMI i do TV ,mogę ustawić w karcie 720p lub 1080p ( karta nic rewelacyjnego NVIDIA GeForce 6600 GT na AGP )
wcześniej podłączałem na karcie ATI ale to nie to gdyż na ATI nie pokazuje kompa spod dosa na DVI :( , podłączałem też kablem SVideo komp/TV ale to nieporozumienie obraz rozmyty nie do oglądania
aby nie kombinować tak jak ja z przejściówką DVI/HDMI można w sklepie zakupić gotowy kabel DVI/HDMI ja zastosowałem przejściówkę bo miałem ją zakupioną razem z kartą
filmy XviD/DivX wyglądają bardzo dobrze u mnie lepiej niż ze stacjonarnej pewnie dlatego że teraz idzie po HDMI a nie jak ze stacjonarnej eurozłączem.

Arek.

Data: 2010-03-19 09:17:24
Autor: Jacek Osiecki
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Dnia Thu, 18 Mar 2010 16:27:21 +0100, BaX napisał(a):
ja posiadam http://www.nokaut.pl/szukaj/TX-P42U10E.html jest FHD ale troszkę
droższy niż 2000
W/g opisu nie posiada DVI i DSUB, jak sie sprawuje jako monitor /dodatkowy do oglądania filmów z kompa/

A ja polecam jednak HD-Ready - jeśli tylko do oglądania filmów...
Plazma FullHD jedyne co daje to większe zużycie prądu - przy odległości
większej niż 3 metry nie dostrzeżesz różnicy HDReady-FullHD.
FullHD może mieć sens, jeśli na serio chcesz używać telewizora jako
zastępczego (albo i głównego) monitora do komputera - przy tekstach
na ekranie jakakolwiek interpolacja wygląda paskudnie :)

Jeśli chodzi o plazmę ZAMIAST monitora - znajomy przerabiał ten temat.
Najpierw odrzucił HD-Ready, bo 1366x768 przy 50" to było zdecydowanie za
mało dla obrazu nieruchomego, a potem jednak zrezygnował też z plazmy 50"
FullHD bo stwierdził że jednak obraz minimalnie drga (taka już cecha
plazmy) - i skończyło się jednak na LCD. Co nie zmienia faktu, że do celów
typowo telewizyjnych plazma będzie lepsza ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-03-19 15:56:14
Autor: Arek
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

nic nie "DRGA" ustawione mam na 720p rozdzielczość 1216x684 musiałem ją ręcznie skorygować ( w opcjach NVIDII jest taka opcja ) bo 1280x720 wychodziła po za lub czarne pasy góra i dół , 1080p w rozdzielczości 1920x1080 niestety nie przypasił mi bo musiałbym siedzieć w fotelu z rolnetką a do ekranu mam około 3m
niech kolega wypróbuje kilka egzemplaży kart różnych producentów a nie zwala wszystkiego na TV.

Arek.

Data: 2010-03-19 18:54:06
Autor: nom
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

Użytkownik "Arek" <arek@arbuzowa.2a.pl> napisał w wiadomości news:ho03af$21vi$1news2.ipartners.pl...
nic nie "DRGA" ustawione mam na 720p rozdzielczość 1216x684 musiałem ją ręcznie skorygować ( w opcjach NVIDII jest taka opcja ) bo 1280x720 wychodziła po za lub czarne pasy góra i dół ,

No ja też na plaźmie 42" miałem czarną obwódkę 2cm wokoło, ale w sterownikach ATI (dokładnie to CCC) była opcja overscan i dałem to na 0 i było OK, obraz dokładnie wpasował się w matrycę. Zainstalowałem nowe sterowniki ATI i tej opcji już nie ma, i mam znowu obwódkę. :-)
Tyle, że w Panasonicu jest taka opcja "powierzchnia obrazu" jak się to włączy to sam powiększa obraz, tak więc można poradzić sobie na 2 sposoby. :-)

Data: 2010-03-19 19:12:00
Autor: Arek
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]
no jest taka opcja ,widziałem to latając po menu ale nie wiedziałem do czego to służy :(
dzięki za podpowiedź
miałem ją włączoną cały czas :)

Arek.

Data: 2010-03-20 00:25:14
Autor: Padre
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

Tyle, że w Panasonicu jest taka opcja "powierzchnia obrazu" jak się to
włączy to sam powiększa obraz, tak więc można poradzić sobie na 2
sposoby. :-)

Z wyłączoną funkcją powiększania są pasy a z włączona ucina trochę obrazu, najlepiej jest wejść w menu serwisowe i uregulowac rozmiary i położenie obrazu co do milimetra dla każdego wejścia osobno. Regulacja jest o tyle bez ryzyka, że domyślnie parametrem jest 0 i zawsze bez ryzyka można wrócić do ustawień fabrycznych.

Data: 2010-03-18 10:38:27
Autor: pawell32
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Mamut pisze:
Powyzej 3m 46" to absolutne minimum.

co Ty gadasz? może od razu projektor i wyświetlać na całej ścianie.
do niedawana sporo ludzi nie przekraczała 25 cali i jakoś dało się oglądać. pewnie, że można i 50 cali tylko po co oglądać piksele.
jakby wszyscy nadawali w hd to może przyznałbym racje.

[...]

racja, za 2k nie kupi dobrego lcd

A jesli plazma to panasonic -
tak teraz ludzie radzą i sie nie mylą. Raczej bedzie to HDready ale w
twoim wypadku nie warto doplacać do FHD.

też jestem tego zdania

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-03-18 12:36:23
Autor: ApanasBudriszko
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
W dniu 2010-03-18 09:48, Mamut pisze:
[...]

Ciekawe, moi znajomi o tym chyba nie wiedza i kupuja 40-42" ? ciekawe z jakiego powodu ? Nie ma czegoś takiego jak minimum - jest subiektywna potrzeba i wcale nie musi być na tym poziomie. nie generalizujmy.

Co nie zmienia faktu że 50" wcale nie jest dużym tv - wszystko to kwestia konkretnego pomieszczenia etc. etc

I kup plazme, LCD do 2tys to smietnik. A jesli plazma to panasonic -
tak teraz ludzie radzą i sie nie mylą. Raczej bedzie to HDready ale w
twoim wypadku nie warto doplacać do FHD.

I tutaj jeszcze 2 miesiące temu bym się zgodził, sam tłumaczyłem znajomym - tylko plazma !!!

Dziś jestem już bardziej otwarty na dyskusję, wynik ? w sypialni wisi sobie samsung LE40B551 - i .... jestem zadowolony, nie widziałem do tej pory LCD w kwocie ok 2 tys. który;

- tak dobrze radzi sobie z materiałem słabej jakości nawet kurcze divx da się oglądać)
- całkiem znośny temat czerni

(jestem świadom zalet plazmy !!! żeby nie było ale także jej wad)

jak dla mnie rewelacja tv za 2 tys (pomijam fakt odtwarzania z usb mkv 1080p - wymagał 10 sekund na zmianę ustawień menu serwisowego ale warto było)

Data: 2010-03-18 13:05:29
Autor: pawell32
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
ApanasBudriszko pisze:
[...]

i podejścia. spora część ludzi ogląda rozciągnięte twarze i są zachwyceni, a jak to widzę to mnie trzęsie.

[...]

bo super jakość na plazmie to mit. panasonic ma dobre plazmy, ale mnie żadna nie powaliła obrazem, może dlatego że dawno oglądam na lcd, a kiedy kupowałem pierwszego lcd do obraz na plazmie był dla mnie nie do przyjęcia. i nie każdy takie same oczekiwania.
widziałem kilka ostatnio panasonic-ów (seria g10 i PY) i naprawdę ładnie to wygląda i co dobre mało ciepła produkuje.

(jestem świadom zalet plazmy !!! żeby nie było ale także jej wad)

a o wadach jakoś nikt nie wpomina

Data: 2010-03-18 09:27:51
Autor: Mamut
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

> Ciekawe, moi znajomi o tym chyba nie wiedza i kupuja 40-42" ? ciekawe z
> jakiego powodu ? Nie ma czegoś takiego jak minimum - jest subiektywna
> potrzeba i wcale nie musi być na tym poziomie. nie generalizujmy.

bo 42 cale jest najpopularniejszym rozmiarem i dzieki temu najtanszym
(stosunek ceny do wielkosci ekranu).
Nie generalizuje, mowie tylko że wiekszosc ludzi bierze już teraz
wieksze ekrany do duzego salonu, a 37" do 3,5m to nieporozumienie.
Ktos wyda gruba kasę na TV i ciagle bedzie on za mały jak na
dzisiejsze standardy i (mimo wszystko) wchodzący format 16/9.

> Dziś jestem już bardziej otwarty na dyskusję, wynik ? w sypialni wisi
> sobie samsung LE40B551 - i .... jestem zadowolony, nie widziałem do tej
> pory LCD w kwocie ok 2 tys. który;

LCD bronią tylko ci ktorzy taki tv mają w domu i nie mają równoczesnie
plazmy. A mam paru znajomych ktorzy meli LCD, teraz mają plazme albo
maja w domu dwa rózne telewizory i każdy z nich nie chce już widzieć
LCD.

bo super jakość na plazmie to mit.

Super jakosc może nie w kazdym przypadku, ale w przedziale do 2500zl
LCD nie ma szans, przynajmniej ja takiego nie widziałem.
A jesli juz mowimy o sygnale analogowym to kupowanie LCD to porażka.

Wiadomo, że sklepy strasznie promują LCD, stoją w promowanych
miejscach, a plazmy gdzies w koncie w beznadziejnym oswietleniu z
gorszym sygnalem.
W sumie nie wiem dlaczego tzn dostają wieksze bonusy od producentow,
ale dlaczego ?

Data: 2010-03-18 19:49:30
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
W sumie nie wiem dlaczego tzn dostają wieksze bonusy od producentow,ale dlaczego ?

koszt produkcji
pzdr
GL

Data: 2010-03-21 10:15:29
Autor: jerzu
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
On Thu, 18 Mar 2010 01:48:48 -0700 (PDT), Mamut <cactusek@gmail.com>
wrote:

Powyzej 3m 46" to absolutne minimum. Pewnie wydaje ci sie to dużo ale
po tygodniu przyznasz mi racje.

500 cali... Miałem 32 cale LCD, był może i trochę za mały, ale dało
się oglądać. Od piątku mam 42 cale plazmę, wzrokiem biegam po ekranie.
Oglądam właśnie z 3 metrów. IMHO optymalny z tej odległości to właśnie
37 cali, max 40.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-03-21 05:45:10
Autor: Mamut
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

[...]

pogadamy za dwa, trzy piątki :)

Data: 2010-03-21 10:42:58
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

przyzwyczaisz się. szczególnie jak zaczniesz oglądać progrmy gdzie będą czrne pasy po bokach na górze albo dookoła. okaże sięże to wcale nie 42 :)
pzdr
GL

Data: 2010-03-21 11:02:02
Autor: jerzu
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
On Sun, 21 Mar 2010 10:42:58 +0100, "glang" <glang@o2222222.pl> wrote:

przyzwyczaisz się. szczególnie jak zaczniesz oglądać progrmy gdzie będą czrne pasy po bokach na górze albo dookoła. okaże sięże to wcale nie 42 :)

Może się przyzwyczaję. Gdybym kupował, to bym pewnie kupił własnie 37
albo 40 cali. Ale ten moja małżonka wygrała w konkursie, a darowanemu
koniu... itd :P

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-03-22 07:27:27
Autor: pawell32
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
glang pisze:
[...]

to sobie powiększy obraz

Data: 2010-03-18 07:38:11
Autor: pawell32
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Minotaur pisze:
[...]

polecam lcd sony bravia lub plazme panasonic (ale chyba będzie 42 cale)
z telewizji cyfrowych popatrz jeszcze na n (za 48 zł), lub poczytaj o telewizji na karte.

Data: 2010-03-18 10:54:02
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

szukaj plazmy Panasonica 42 cale. ja kupiłem w Avansie ostatnio bez VATu za 1999
możesz się też potargować w media ekspercie
pzdr
GL

Data: 2010-03-18 11:05:21
Autor: Ferdek_1
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
powyżej 40 cali, tylko i wyłącznie plazma z lcd daj sobie spokój.

tyle w temacie.

Data: 2010-03-18 11:20:14
Autor: PK
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
szukaj plazmy Panasonica 42 cale. ja kupiłem w Avansie ostatnio bez VATu za 1999
W Avansie Panasonic plazma 42 cale FullHD za 2600. No ładne cacko ;)

Data: 2010-03-18 20:57:06
Autor: Jermat
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Tylko, że tania plazma full HD dużo prądu żre. Chyba, że będzie to rozdzielczość 1024x786 co niektórych mniej wymagających też zadowala i oni są tu zazwyczaj najbardziej krzykliwi. Żenujące argumenty jakie podają niewarte są jednak przytaczania.

Data: 2010-03-18 13:16:05
Autor: Mamut
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
On 18 Mar, 20:57, "Jermat" <matje...@gazeta.pl> wrote:
[...]

ale to słaby argument jest... powiedzmy że ta plazma wezmie nawet te
30% prądu wiecej (co jest naciagane bo tyle na pewno nie bierze).
Przyjmijmy, że ogladamy tv przez 5h dziennie i że tv LCD bierze 200W,
to daje zuzycie 1KWh/dzien i co daje 365kWh rocznie. Czyli przy cenie
prądu ok 60gr za KWh daje 219zl na rok. 30% z tego to marne
kilkadziesiat złotych. I te kilkadziesiat złotych wiecej rocznie ma
byc jakims argumentem jesli tv kosztuje czasem grupo ponad 3tys
zlotych ?
Przyjmijmy nawet skrajny przypadek że ktos oglada tv przez pol dnia to
i tak daje koło stówki wiecej na rok. I to wszystko przy załozeniu że
plazma bierze 30% prądu wiecej a w rzeczywistosci jest to 10-20%.
Więcej możesz zaoszczedzić zakrecajac wode podczas mycia zębów albo
przykręcając kaloryfer wychodząc do pracy :)

Data: 2010-03-18 21:13:48
Autor: PK
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Mam w domu roczny Sony LCD 37" HDready za ok 3tys zl.
Teraz kupilem drugi TV wlasnie 42 plazme FullHD za 2,6tys.
Nie wroce juz do LCD, chyba ze zaczna robic tanie z matrycami o szerokich katach widzenia.
Wkurzala mnie zmiana jakosci obrazu jesli nie patrzylo sie na wprost na LCD i to zauwazalne smuzenie.
Poza tym czesto ogladam fotografie na TV i tu rozdzielczosc FullHD i plazma wyraznie deklasuje LCD. Nawet jak jest to kosztem kilku wat energii.

Data: 2010-03-18 21:39:00
Autor: Jermat
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Bronicie plazmy jak niepodległości. Nie zauważyliście znacznego postępu jaki uczyniono w LCD. Ja mam Sony 46Z5500, który ma dobrą czerń, dobre kąty widzenia, bardzo dobry obraz nawet gdy słońce pada z boku na ekran no i bierze mniej prądu (to ostatnie może mniej istotne). Oglądanie zdjęć - jakość wspaniała. Oglądałem zdjęcia także na dobrej plaźmie Panasonica. Miałem wrażenie , że na tym Sony były ostrzejsze. O jakiejś wyższości plazmy można było mówić kilka lat temu. Ale wiem, że to i tak do wielu zacietrzewionych wyznawców plazmy nie dotrze. Podziwiam dobre samopoczucie.

Data: 2010-03-18 22:41:54
Autor: Krystian Zaczyk
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Użytkownik "Jermat" <matjerzy@gazeta.pl> napisał:

[...]

Nie jestem wyznawcą niczego, ale ostatnio miałem okazję oglądać
w Saturnie dwa telewizory Panasonica, LCD i plazmę, stojące obok
siebie - oba full HD. Na obydwu ten sam dobry sygnał z jakiegoś dema HD.
Obraz na LCD był wyraźnie lepszy, miał żywsze barwy, na plaźmie
wyglądał przy LCD jakby był "w akwarium"... Co do czerni - ekran LCD
był matowy, a plazmy szklany - dlatego wrażenie głębszej czerni było
na LCD.
Jedyną przewaga tv plazmowego była lepsza ostrość przy ruchu - ale
była to różnica minimalna (w LCD wyraźnie to poprawiono).
Co do kątów widzenia - z boku w szybie plazmy odbicia były jasniejsze
niż obraz.
W sumie wybrałbym LCD (nie pamiętam modeli, ale były w podobnej
cenie). Szczególnie przeszkadzało mi wrażenie oglądania obrazu "przez
szybę", przy porównaniu z LCD bardzo widoczne.

Krystian

Data: 2010-03-18 23:16:39
Autor: Arek
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

że ten sam sygnał idzie na LCD i Plazmę a obrazy są inne to niczego nie dowodzi
wystarczy ustawić pilotem w TV tak jak chce sprzedawca i masz klienta
najlepiej niech wypowie się ktoś kto te telewizory ustawia w sklepie a wszystko będzie jasne

Arek.

Data: 2010-03-18 23:27:46
Autor: Krystian Zaczyk
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

Wątpię, żeby jakiekolwiek ustawienia zlikwidowały odbicia i zmniejszyły
grubośc szyby. ;-)

Krystian

Data: 2010-03-19 00:41:38
Autor: Mamut
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
ale wymysliles z tą szybą, tego jeszcze nie slyszalem :)

Data: 2010-03-19 19:21:27
Autor: Adam
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

Użytkownik "Mamut" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości
ale wymysliles z tą szybą, tego jeszcze nie slyszalem :)

To dziwne że nie słyszałeś, bo o odbiciach i glare na plazmach wiele się mówi.
http://tnij.org/plasma_glare
Ja musiałem przemeblowac pokój, bo nie tylko w dzień nie dało się
oglądać, ale i wieczorem z włączonym światłem też odbijała się
ściana. "Idealna czerń" wtedy o kand d. ;)

A.

Data: 2010-03-19 08:45:14
Autor: PK
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
W sumie ta dyskusja prowadzi do nikad. Tak jakby siedli fani motoryzacji i zaczeli sie przekonywac w sprawie diesel czy benzyna. W przypadku duzego wyboru i podobnej klasy sprzetu na koniec i tak decyduje jakas "sila wyższa" (czyt. zona) i kupuje sie cos co bardziej pasuje czy ma subiektywnie ladniejszy kolor karoserii. Po tygodniu uzywania wlasciciel nowego TV i tak juz zapomni o rozterkach przedzakupowych i czy bezie mial LCD czy plazme, bedzie tak samo zadowolony.

Data: 2010-03-19 11:31:17
Autor: BaX
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

Na takie zakupy nie bierze się żony, chyba że ona płaci. LOL

Data: 2010-03-19 05:29:42
Autor: Mamut
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
no wlasnie, na zakup dwoch rzeczy - samochodu i TV żony sie nie
zabiera :)

Data: 2010-03-19 13:38:01
Autor: MF[PL]
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
W dniu 2010-03-19 13:29, Mamut pisze:
no wlasnie, na zakup dwoch rzeczy - samochodu i TV żony sie nie
zabiera :)

Ja poszedłbym nieco dalej. Po co w ogóle komuś żona? :)

Data: 2010-03-19 14:17:34
Autor: Arek
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
no wlasnie, na zakup dwoch rzeczy - samochodu i TV żony sie nie
zabiera :)

Ja poszedłbym nieco dalej. Po co w ogóle komuś żona? :)

ja na zakupach byłem z żoną i zakupy się powiodły ,ja wybrałem TV Plazmę a żona lodówkę
jesteśmy bardzo zadowoleni :)

Arek.

Data: 2010-03-19 14:35:52
Autor: pawell32
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Arek pisze:
[...]

a kto płacił, teściowa?

Data: 2010-03-19 16:28:51
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
no wlasnie, na zakup dwoch rzeczy - samochodu i TV żony sie nie zabiera :)

ludzie z kim Wy się żenicie??
;)
pzdr
GL

Data: 2010-03-19 16:32:21
Autor: BaX
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
>no wlasnie, na zakup dwoch rzeczy - samochodu i TV żony sie nie zabiera >:)

ludzie z kim Wy się żenicie??

A co to ma do rzeczy?

Data: 2010-03-19 16:43:24
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
>no wlasnie, na zakup dwoch rzeczy - samochodu i TV żony sie nie zabiera >:)

ludzie z kim Wy się żenicie??

A co to ma do rzeczy?
skoro nie chcecie zabierać żony na zakupy rzeczy których się ciągle używa to po co w ogóle sie żenić :)
pzdr
GL

Data: 2010-03-20 00:19:25
Autor: Padre
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

Wątpię, żeby jakiekolwiek ustawienia zlikwidowały odbicia i zmniejszyły
grubośc szyby. ;-)

Poczekaj jak ci dziecko twoje lub przyjaciela w zabawie walnie czymś twardym w LCD, zapłaczesz za szybą :)

Data: 2010-03-20 06:21:56
Autor: Arek
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Wątpię, żeby jakiekolwiek ustawienia zlikwidowały odbicia i zmniejszyły
grubośc szyby. ;-)

Poczekaj jak ci dziecko twoje lub przyjaciela w zabawie walnie czymś twardym w LCD, zapłaczesz za szybą :)

Znajomy cieszył się SONY Bravia 2 tygodnie dzieciak potraktował go zabawką
wymiana matrycy w serwisie prawie tyle kosztuje co nowy TV tak więc facio sprzedał go na części za 250zeta

Arek.

Data: 2010-03-20 13:04:13
Autor: Adam
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości

Poczekaj jak ci dziecko twoje lub przyjaciela w zabawie walnie czymś twardym w
LCD, zapłaczesz za szybą :)

Można uszkodzić, ale da się dalej oglądać ;)
Gorzej jak w plazmę coś mocniej stuknie albo TV uderzy o coś
w trakcie przenoszenia.
Znajomemu dzieci w czasie zabawy mocno kopnęły w regał na którym stał
telewizor, cały panel do wymiany. A siostrze 'załatwili' taki telewizor
w czasie transportu ze sklepu przewożąc go w pozycji poziomej.

A.

Data: 2010-03-20 22:53:13
Autor: Padre
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
  A siostrze 'załatwili' taki telewizor
w czasie transportu ze sklepu przewożąc go w pozycji poziomej.

Raczej upuścili paczkę na płasko, wbrew pozorom tak bardzo łatwo się plazmy nie uszkadza, swoja wiozłem do domu na płasko bo mam niskie auto a mieszkam na wsi i ostatni kilometr jest po gruntowej drodze całej w dziury i jakoś nic się nie stało, po drugie jaki byłby sens robienia bardzo wytrzymałej szyby jaka jest w Panasonicach i na dodatek odsuniętej sporo od ekranu jesli by uszkadzał go sam wstrząs przenoszony przez obudowę.
Ludzie maja tendencje do zmyślania przyczyn usterki takich które cała odpowiedzialność przerzucają na jakość sprzętu, wiem coś na ten temat bo ładnych parę lat  pracowałem w serwisie, wcale bym się nie zdziwił jakby prawda o telewizorze twojego znajomego była daleko inna niż oficjalna wersja. Inaczej mało plazm docierało by w całości do sklepów, nawet w styropianach na cięzarówce podlegaja większym wstrząsom niz przy kopnięciu w regał.

Data: 2010-03-21 02:09:24
Autor: Adam
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

To nie pęka szyba, lecz rozszczelnia się izolacja komórek przy naprężeniu
mechanicznym ekranu. To niestety prawda i trzeba pamiętać o tym przewożąc
plazmę w pozycji poziomej. Plazma generalnie jest znacznie bardziej
wrażliwa na wstrzasy niż LCD. btw, na Youtube był kiedyś film pokazujący
co może stać się z takim ekranem po uderzeniu w odbiornik.

A.

Data: 2010-03-22 07:16:20
Autor: pawell32
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Padre pisze:

Wątpię, żeby jakiekolwiek ustawienia zlikwidowały odbicia i zmniejszyły
grubośc szyby. ;-)

Poczekaj jak ci dziecko twoje lub przyjaciela w zabawie walnie czymś twardym w LCD, zapłaczesz za szybą :)

jak się ma takie dzieci

Data: 2010-03-23 09:28:51
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Poczekaj jak ci dziecko twoje lub przyjaciela w zabawie walnie czymś
twardym w LCD, zapłaczesz za szybą :)

jak się ma takie dzieci

heheheh. też tak myślałem kiedyś. zobaczymy jak Ty sobie poradzisz z tym problemem :))
pzdr
GL

Data: 2010-03-23 13:49:41
Autor: pawell32
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
glang pisze:
[...]

nie miałem z tym problemu, choć miałem nisko odbiornik.
teraz mam na ścianie, więc jakby nawet to zadanie utrudnione.

Data: 2010-03-18 21:32:04
Autor: Padre
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
1024x786 co niekt�rych mniej wymagaj�cych te� zadowala i oni
s� tu zazwyczaj najbardziej krzykliwi. �enuj�ce argumenty jakie podaj�
niewarte sďż˝ jednak przytaczania

Wielu młodych ludzi i w zasadzie większość po 45 roku życia nie ma już pełnej ostrości wzroku i dla nich obraz HD od FullHD niczym sie nie różni z odległości 3 metrów o ile jeden i drugi pochodzi z dobrego źródła, element subiektywny pojawia się głównie na etapie wyboru telewizora kiedy w sklepie ogląda się obrazy FullHD z odległości pół metra, natomiast kiepski upscaling a tym bardziej brzydkie kolory zobaczy każdy za wyjątkiem daltonisty bez względu na rozdzielczość i odległośc od telewizora.

Data: 2010-03-18 22:25:30
Autor: Arek
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

czy Ty wiesz co to jest daltonizm ?

Arek.

Data: 2010-03-20 00:11:20
Autor: Padre
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
brzydkie kolory zobaczy ka�dy za
wyj�tkiem daltonisty bez wzgl�du na rozdzielczo�� i odleg�o�c od
telewizora.

czy Ty wiesz co to jest daltonizm ?

Sugerujesz że daltonista jest obiektywny w ocenie jakości odzwierciedlenia barw w porównywanych telewizorach? Czy masz problemy ze zrozumieniem pisanego tekstu?

Data: 2010-03-19 10:09:28
Autor: nom
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

Użytkownik "Jermat" <matjerzy@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hnu0io$bii$1opal.icpnet.pl...
[...]

Plazma Panasonic 42" PV8 HDReady (kupiona rok temu za 1799zł), zużycie prądu:
obraz z komputera w trybie normalnym:
dla całego ekranu białego 280W (200W z włączonym trybem oszczędzania energii)
dla całego ekranu czarnego 85W
średnia moc jest różna w zależności od ustawienia telewizora, w trybie normalnym z wł. oszczędzaniem energii wynosi ok. 180W, w trybie kinowym 150W.

Data: 2010-03-19 10:13:16
Autor: nom
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Aha, zapomniałem napisać, że miernik energii to elektroniczny miernik z Lidla za 35zł. Tym samym miernikiem mierzyłem Samsunga 32" LCD w sklepie, modelu nie pamiętam, ale jeszcze na "świetlówkach" i niezależnie od sceny obrazu pobierał 130W.
Miernik ma rozdzielczość 0,5W, pokazuje nawet moc pobierania jak plazma jest w trybie standby (właśnie 0,5W), więc chyba można mu wierzyć. :-)

Data: 2010-03-20 00:15:03
Autor: Padre
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
W dniu 2010-03-19 10:13, nom pisze:
[...]

Właśnie pojawia się coraz więcej dowodów na to że miernik z Lidla jako jedyny na rynku (z tych tanich - amatorskich) nie wykłada się na zasilaczach impulsowych pracujacych w stdby. Zaczynam żałować ze go nie kupiłem.

Data: 2010-03-20 11:16:42
Autor: nom
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości news:ho10hj$ca0$1news.onet.pl...
Właśnie pojawia się coraz więcej dowodów na to że miernik z Lidla jako jedyny na rynku (z tych tanich - amatorskich) nie wykłada się na zasilaczach impulsowych pracujacych w stdby. Zaczynam żałować ze go nie kupiłem.

Ja go kupiłem przypadkowo na wyprzedaży za 5zł, ale ostatnio widziałem, że znowu się pojawiły.
Kumpel kupił w Plusie za 39zł, ale właśnie w czuwaniu pokazywał 0W i nie zliczał energii.
Ten mój pokazuje dla plazmy 0,5W i czas cały czas biegnie. Ja do pomiarów średniego zużycia plazmy biorę czas pracy z menu serwisowego tv a nie z miernika energii, bo inaczej wynik byłby znacznie zaniżony. :-)

Data: 2010-03-20 22:54:40
Autor: Padre
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Kumpel kupił w Plusie za 39zł, ale właśnie w czuwaniu pokazywał 0W i nie
zliczał energii.

To i tak rewelacja, zazwyczaj pokazują 30-40W :)

Data: 2010-03-19 13:52:53
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
szukaj plazmy Panasonica 42 cale. ja kupiłem w Avansie ostatnio bez VATu za 1999
możesz się też potargować w media ekspercie

dawno kupowales ? i jaki to model ? ;-) cena wydaje sie ok ale to chyba byla jakas promocja :)

Data: 2010-03-19 14:56:13
Autor: Ferdek_1
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
różnicę między plazmą a lcd można zobaczyć dopiero w warunkach domowych, a nie sklepowych.
Dom, wygodnie na kanapie, przyciemniony pokój, odpowiednia odległość i lcd wysiada przy plaźmie !
Obraz HD na plaźmie naturalny ,widać głębię kolorów i nie męczy wzroku przy godzinnym oglądaniu, natomiast lcd obraz jakby sztuczny nienaturalny, plastikowy i wali po oczach jak diabli. Mam jaden i drugi i mogę porównać. Duży 42 i powyżej tylko plazma ! mały 32 cale do zastosowań komputerowych LCD.
Tyle w temacie.

Data: 2010-03-19 15:04:58
Autor: Ferdek_1
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

Jescze jedno, w sklepie plazma obok lcd wydaje się, że na lcd jest ładniejszy obraz, taki jasny, mocny, kolorowy.
Sam się na to nabrałem i nabiera się większość klijentów ,szczególnie jak nie mają pojęcia o co tu chodzi.
Dopiero warunki domowe pokazują co lepsze. Ale nie każdy ma możliwość postawienia dwóch tv w domu.
Kupuje, to co wydawało mu się lepsze, ładniejsze.

Data: 2010-03-19 16:34:04
Autor: BaX
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

[...]

Hmm, może to problem ze wzrokiem a nie z TV? Ja tam nie widzę żeby coś waliło po oczach, może dlatego że świadmie wziąłem matową matryce, a nie bajerancką z połyskiem?

Data: 2010-03-20 14:42:01
Autor: Tomek Wojciechowski
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
BaX pisze:
[...]

Prawda. Jest różnica ewidentnie widoczna. Rodzice mają w sypialni Panasonica 42 plazmę, ja mam 40 Samsunga LCD a w pokoju obok jest 32 LG też lcd. Przy każdym jest tuner pvr hd c cyfrą. Wnioski moje są takie, że teraz bym plazmę brał. Zwłaszcza wieczorem kiedy robi się ciemno widać różnicę. Obraz na plaźmie jest po prostu ładniejszy. Zwłaszcza kiedy oglądamy film z wieloma ciemnymi scenami. Na lcd bije jakąś "szarością". Po za tym w przypadku podłaczenia konsoli też to widać. Mam xboxa360 i na moim lcd muszę obniżać poziom czerni.
A tak abstrahując. Odległość od tv nie jest jedynym czynnikiem wyboru rozmiaru. Jeśli ktoś ma zamiar uĹźywać tv wraz z dvd czy tunerem podłączonym przez SCARTa (euro złącze) to nigdy nie będzie miał wystarczającej jakości obrazu. Na przykład telewizja z tunera sat. przez   euro jest do dupy. Koniecznie musi być HDMI i juĹź. Nawet jeśli ktoś nie ma zamiaru oglądać kanałów HD to kanały w zwykłej rozdzielczości wyglądają lepiej na tunerze z HDMI niĹź bez.
Co do różnicy HD Ready i Full to jeśli nie ma się podłączonego urządzenia przez HDMI (konsola, tuner) to nie ma żadnej różnicy.
Zresztą u mnie na full hd obraz z np. Canal Plus Film HD jest niemal identyczny z tym w pokoju obok gdzie jest Hd Ready. Jedynie National Geografic HD, AnimalPlanet HD i Eurosport HD wyglądają moim zdaniem inaczej. Oglądam tenisa na Eurosporcie Hd i zwracam na to uwagę. Wiadomo trzeba piłkę obserwować:)
Na koniec przestrzegam przed POLACZKOWATOŚCIĄ! Nie wychwalajmy tego co akurat mamy w domu.

Data: 2010-03-20 07:34:14
Autor: Mamut
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

[...]

Euro nie jest w stanie przeslac innego sygnalu niż SD wiec nie bedzie
zadnej roznicy FHD vs HDR

Na koniec przestrzegam przed POLACZKOWATOŚCIĄ! Nie wychwalajmy tego co
akurat mamy w domu.

Tego w tym narodzie nie wyplenisz :)

Data: 2010-03-20 16:21:08
Autor: Tomek Wojciechowski
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Mamut pisze:
[...]

Euro nie jest w stanie przeslac innego sygnalu niĹź SD wiec nie bedzie
zadnej roznicy FHD vs HDR

Na koniec przestrzegam przed POLACZKOWATOŚCIĄ! Nie wychwalajmy tego co
akurat mamy w domu.

Tego w tym narodzie nie wyplenisz :)
Obawiam się, że masz rację

Data: 2010-03-20 22:57:22
Autor: Padre
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)

Na koniec przestrzegam przed POLACZKOWATOŚCIĄ! Nie wychwalajmy tego co
akurat mamy w domu.

Tego w tym narodzie nie wyplenisz :)

No to co mam zrobić jak kupiłem plazmę i jetem zadowolony, czy usprawiedliwia mnie to że wielokrotnie powtarzam, że kiedy ja kupowałem to był w sklepie LCD za 7300 który miał lepszy obraz niż moja plazma?

Data: 2010-03-20 00:16:40
Autor: Padre
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
  Duży 42 i powyżej tylko plazma !

chyba że zamierza się na telewizor przeznaczyć powyżej 7000zł wtedy LCD zaczyna być z wielu względów kusząca alternatywą :)

Data: 2010-03-19 16:40:36
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

TH-42X10E
kilka miesięcy temu więc teraz powinien być już tańszy z założenia
była jakaś promocja wszystko bez VATu. dokładnie kosztował 2050
powiem szczerze że nawet za 2200 warto
a na ceneo najtańszy chawlą się że jest na stanie:
http://www.rtvmax.pl/go.live.php/PL-H3/sklep/AMTI1MQ%3D%3D/txp42x10e.html?title=TX-P42X10E
no a niewiele drożej jest już większy wybór
ja bym zamawiał tu no i nowsze już modele widzę:
http://www.neo24.pl/telewizory-plazmowe-i-lcd,f441v2,f442v6,mv1186594345,od752do13243.fhtml
odbiór na Wrońskiej w Lublinie chyba + 20 zł ale sobie rozpakujesz i zobaczysz czy wszystko OK.
jak odbierałem kiedyś na 1 go Maja /w starym żaglu/ to cały transport panasonica przyjechał z wgniecionymi rogami w pudełkach i magazynier nie przyjął od od kuriera całego transportu. klient przy mnie otwierał LCD i była pęknięta matryca więc ja cenię sobie możliwosć sprawdzenia przed odbiorem.
kupując też kiedyś w mediaexpercie po podłaczeniu były 2 czarne pasy przez ekran. ale to może mój pech życiowy :)
pzdr
GL

Data: 2010-03-19 18:33:44
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
spoko :) wielkie dzieki za linki

I moze ktos mi jeszcze poradzi ktory z tych dwoch modeli jest Panasonica jest lepszy :

ten

http://www.neo24.pl/telewizor-panasonic-tx-p42c10y.html

czy ten

http://www.neo24.pl/telewizor-panasonic-tx-p42x20e.html

wyglada mniej wiecej na to ze maja to samo :) roznica w cenie tez niewielka , okolo 100 zl - no ale jakby mialy sie niczym nie roznic po co przeplacac :)

pzdr :)

Data: 2010-03-20 08:17:54
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

kliknij w oba i wybierz porównaj. mi wyszło że:
1. menu na ekranie nia ma ten droższy i że nie ma PL menu ale pewnie to błędy w opisie bo raczej nie możliwe :)
2. brak timera w x20e
3. 4 cm wyższy i 20 cm głębszy?? też dziwne :)
4. no i co ważne brak slotu na karty SD ale też bym to sprawdził. dziwne że w nowszym modelu by nie było. w ogóle opis x20e troche ubogi ale obstawiam że wina że nowy i niedokładny
pzdr
GL

Data: 2010-03-20 16:33:28
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
hmmm... wyszlo mi jeszcze ze ten tanszy nie ma podstawy stolowej ( to mozliwe ??? )  i wyjsc Euro (ten drozszyx2)

pzdr:)

Data: 2010-03-21 08:10:33
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
hmmm... wyszlo mi jeszcze ze ten tanszy nie ma podstawy stolowej ( to mozliwe ??? )  i wyjsc Euro (ten drozszyx2)

ma oczywiscie podstawę i 2 x euro :)
pzdr
GL

Data: 2010-03-21 10:43:36
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
hmmm... wyszlo mi jeszcze ze ten tanszy nie ma podstawy stolowej ( to mozliwe ??? )  i wyjsc Euro (ten drozszyx2)

ma oczywiscie podstawę i 2 x euro :)

aha. w mediaespercie patrzyłę mw piatek 2199 w promocji
w makro też około 2200
no ale po co przepłacać?
pzdr
GL

Data: 2010-03-22 08:46:00
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
ma oczywiscie podstawę i 2 x euro :)

Mowisz o tym tanszym ? To dlaczego nie podali tego w danych technicznych ?:)

Ceny ktore podajesz w media i w makro dotycza modelu
tx-p42c10y ??? :)

Jestem prawie na niego zdecydowany, teraz jedynie szukam czy nie ma jakiego haczyka w sensie ze czegos istostnego mu  nie brakuje  ;-)

pzdr i wielkie dzieki za pomoc :)

Data: 2010-03-23 09:30:33
Autor: glang
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
[...]

nie to wszystko o 42x10e było :)
już mi się pomieszały te modele a ciągle piszę o swoim :)))
pzdr
GL

Data: 2010-03-24 22:47:04
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
SPOKO :) dzieki za pomoc - zakupiłem ta tansza plazme w neo24 za ~1900, jest calkiem fajna :)

Data: 2010-03-25 00:36:28
Autor: Mamut
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
On 24 Mar, 22:47, "Minotaur" <be...@spamu.pl> wrote:
SPOKO :) dzieki za pomoc - zakupiłem ta tansza plazme w neo24 za ~1900, jest
calkiem fajna :)

to czekamy na info i wrażenia czy nie przeraża cie wielkosc tego
"giganta" :)

Data: 2010-03-25 12:21:14
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)
Na początku po rozpakowaniu i włączeniu byl lekko szok (przesiadam sie z telewizora CRT 25 cali :) )  ale chyba szybko sie przyzwyczaje :)
Jakosc obrazu wg mnie bardzo dobra (jak na pierwsze wrazenia), super sprawa jest ten wbudowany czytnik kart SDHC, poki co nie dostrzegam wad ale testowalem ja dopiero jeden wieczor (a w zasadzie okolo 1,5 - 2 godziny). Dzisiaj wieczorem kolejna runda z nowym telewizorkiem wiec moze mi sie jakies uwagi nasuna :)

Niemniej jestem zadowolony z zakupu i dzieki wszytskim za pomoc :)

pozdrawiam

jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? ;)