jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? :)

Data: 2010-03-17 18:32:14
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? :)
Witam :)

w skrócie :  jaki (i gdzie) LCD 37 cali  do 2000 PLN ?:)

a w wersji rozbudowanej :

Potrzebuję jakiegoś telewizorka LCD (a może jednak plazmę chociaz slyszalem
ze "lepiej LCD" ;)  ? )
o wielkosci 37 cali (ewentulanie 40-42 jak sie da ale niekoniecznie, 37 w
pelni mi styka :) )  no i teraz najwazniejsze ... ;)
.... w cenie  do 2000 PLN :)

Da sie cos w miare przyzwoitego kupic ???   Pewnie macie jakie bardziej
"wypasione" sprzety ale na lepszy mnie aktulanie nie stac i nie jest mi tez
potrzebny takze sporo drozsze propozycje raczej odpadaja :)
Slyszal ktos moze o jakichs aktualnych fajnych promocjach czy to na necie
czy w ktorejs z popularnych sieciach sklepow ? ;)
(z tego co czytam grupe to Katanka jest zwykle dobrze zorientowany w tych
sprawach :) - takze jakbym mogl prosic o sugestie ... ;) )
Wiem ze temat pewnie byl juz nie raz ale chodzi mi o aktualne dane (na dzien
dzisiejszy) :)

Chciałbym kupic go juz, teraz, jutro, pojutrze bo stary wzial sie i popsul
:P  Będe wdzięczny za wszelkie sugestie lub opinie na temat konkretnych
modeli (przyznaje ze w temacie telewizorow jestem obecnie "zielony"
zatrzymałem się na etapie kineskopowych :) )

Zeby nie było ze NTG  jestem szczesliwym posiadaczem kilku konsol (niestety
starszej generacji - PS2, XBOX, GC, Dreamcast) na ktorych rowniez zamierzam
grac na TV (chociaz te konsolki niespecjalnie potrzebuja LCD to juz innego
nie ma sensu teraz kupowac - sprzet ma byc zatem uniwersalny - zarowno do
grania jak i rodzinnego ogladania TV  :)  ) A moze sie kiedys skusze i
zakupie jakas nowsza konsole to bedzie jak znalazl :)

Zatem czekam na jakies typy  jak rowniez ogolne uwagi na co zwrocic uwage
przy zakupie TV LCD (ewentualnie tez jakie plusy przemawiały by na korzysc
plazmy - jak na razie wiem ze "zzera duza prądu")

pozdrawiam serdecznie :)

Data: 2010-03-20 14:28:36
Autor: akanid
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? :)
W dniu 2010-03-17 18:32, Minotaur pisze:
Potrzebuję jakiegoś telewizorka LCD (a może jednak plazmę chociaz slyszalem
ze "lepiej LCD" ;)  ? )
ciach
... w cenie  do 2000 PLN :)

w skrócie to imho wez 2000 idz do media markt czy innego saturna i powiedz ze masz 2000 i ci cos znajdą i od razu organoleptycznie ocenisz jakość odbioru. nie muszisz kupować tam, potem możesz zamówić w internecie konkretny model. chyba najlepsze wyjscie.

pozdrawiam
akanid

Data: 2010-03-20 19:14:45
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? :)
Minotaur pisze:
Witam :)

a w wersji rozbudowanej :

Potrzebuję jakiegoś telewizorka LCD (a może jednak plazmę chociaz slyszalem
ze "lepiej LCD" ;)  ? )

Dziwie sie troche, ze zwolennicy plazm sie do tej pory nie odezwali. Ja osobiscie wybralem LCD, ale mialem dwa wazne powody - duze oswietlenie pokoju i green ghosting w plazmach. Dla wielu ten drugi argument praktycznie nei ma znaczenia, ale ja jestem strasznie uczulony na takie pierdoly.

Mam aktualnie Toshibe 37RV635. Podpinam pod to X po HDMI i Wii po componencie (euro bylo nieznosne). Input lag'a nie ma - albo przynajmniej ja go nie odczuwam (gram w GH). Obraz swietny, nawet XviD'y wygladaja bardzo dobrze (odpalane na DVD Pioneer'a po HDMI). Dodatkowo jak podepne laptopa i puszcze sobie jakies x264 to juz wogole cud-miod. Jestem bardzo zadowolony, z tego co widze na Allegro jest w cenach lekko ponad 2000zl, ja w sklepie dalem jakies 2500zl. Toska, chyba ma jeszcze jakies tansze modele - ogolnie polecam firme :)

Swoja dorga, to bylem ostatnio u znajomej, ktora miala PDP i musze przyznac, ze nie bylem zachwycony tym co zobaczylem. Widzialem jakies urywki TV po euro (bleh) plus film z laptopa podpinanego po HDMI. Nie wiem, moze miala cos nie poustawiane, nie chcialem sie tym bawic - ale osobiscie, znacznie bardziej pasowal mi moj LCD.

[...]

Uh, caly poprzedni tekst wysmazylem, zanim przeczytalem ten fragment, bylem swiecie przekonany, ze bedzie sluzyl stricte do HD :) Od razu pokupuj componenty do czego tylko sie da, no i moze jednak niech ktos bardziej zaznajomiony z PDP Ci poleci jakies lepsze plazmy?

Zatem czekam na jakies typy  jak rowniez ogolne uwagi na co zwrocic uwage
przy zakupie TV LCD (ewentualnie tez jakie plusy przemawiały by na korzysc
plazmy - jak na razie wiem ze "zzera duza prądu")

Przelec sie po forach HDTV - najlepiej bazowac na opiniach uzytkownikow. Osobiscie wszialem caly soprzet ze soba i podlaczalem go w sklepie, aby sprawdzic czy mi wszystko pasuje.

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com

Data: 2010-03-22 08:51:49
Autor: Minotaur
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? :)
a co myslisz o modelu PANASONIC TX-P42C10Y

Jestem juz prawie zdecydowany na ta plazme :)

pzdr

Data: 2010-03-22 21:17:59
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
jaki LCD 37 cali do 2000 PLN ? :)
Minotaur pisze:
a co myslisz o modelu PANASONIC TX-P42C10Y

Nie mysle nic, bo nie widzialem na oczy - no chyba, ze to byla ta co widzialem u znajomej :) Katanka chyba spi, bo on tu zwykle PDP promuje :)

Jestem juz prawie zdecydowany na ta plazme :)

Jako, ze bedziesz glownie jechal na sygnale SD, to pewnie dobry wybor. Tak jak mowie, najlepiej w sklepie na wlasne oczy przekonac sie jak to swieci (z pilotem w reku).

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com