jaki LED W5W?

Data: 2013-11-10 11:50:57
Autor: tᴏ
jaki LED W5W?
mappl wrote:

Jakie ledy w5w do postojówek polecicie przy założeniu, że chodzi o barwę
białą naturalną (bez zalatywania niebiskim) oraz brak kłopotów przy
ewentualnej kontroli drogowej? Zwykłe żarówki w kloszu z H4 Tungsram
Megalight Ultra świecą żółto.

Kup sobie zwykłe żarówki z kloszem barwionym na niebiesko. Efekt wizualny ten sam, a nie ma problemów jak z tanimi ledami w nieprzystosowanej instalacji (przepalają się szybko, migają etc.).

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-11-10 13:12:34
Autor: MadMan
jaki LED W5W?
Dnia 10 Nov 2013 11:50:57 GMT, tᴏ napisa(a):

Jakie ledy w5w do postojwek polecicie przy zaoeniu, e chodzi o barw
bia naturaln (bez zalatywania niebiskim) oraz brak kopotw przy
ewentualnej kontroli drogowej? Zwyke arwki w kloszu z H4 Tungsram
Megalight Ultra wiec to.

Kup sobie zwyke arwki z kloszem barwionym na niebiesko

A niebieski to jest biay czy ty?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2013-11-10 16:33:28
Autor: tᴏ
jaki LED W5W?
MadMan wrote:

A niebieski to jest biały czy żółty?

Żarówka ma świecić na biało, a nie mieć biały klosz. Mocno niebieskie W5W świecą na biało (ok. 5000-6000 K), bo samo źródło światła jest żółtawe i po przepuszczeniu przez taki filtr robi się właśnie białe.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-11-10 17:44:19
Autor: Krzysztof 45
jaki LED W5W?
W dniu 2013-11-10 13:12, MadMan pisze:
[...]

Jest biay. Mwi o takich arwkach ba mona i spotka takie malowane
:flamastrem"
http://www.e-lunar.pl/_var/gfx/d32730161379e5ebf31e9adbb605a5b3.jpg
Z racji posiadania ksenonw o barwie 4300 te postojwki wiec na
to. Ale bardziej bielej jak zwyke H4

Ja przerabiaem rne ledy i potwierdzam co napisa to. Wic wrciem to
tych powyej arwek.
--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-11-10 16:55:23
Autor: tᴏ
jaki LED W5W?
Krzysztof 45 wrote:

Ja przerabiałem różne ledy i potwierdzam co napisał to. Więc wróciłem to
tych powyżej żarówek.

Spróbuj postojówek XTEC -- trudno je dostać, ale są białe jak xenony, bielsze niż te Philipsy.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2013-11-10 18:39:01
Autor: Krzysztof 45
jaki LED W5W?
W dniu 2013-11-10 17:55, tᴏ pisze:
Krzysztof 45 wrote:

Ja przerabiałem różne ledy i potwierdzam co napisał to. Więc wróciłem to
tych powyżej żarówek.

Spróbuj postojówek XTEC -- trudno je dostać, ale są białe jak xenony,
bielsze niż te Philipsy.

Te?
http://www.toptuner.pl/go/_info/?user_id=100653
Trochę nie wierzę w te 6000K
Ale obawiam się że będą słabiej świecić od tych Philipsów z uwagi mocny filtr.
Specjalnie zamawiać nie będę. Jak trafie je u siebie to nabędę i zobaczę co są warte.

Data: 2013-11-11 10:18:53
Autor: tᴏ
jaki LED W5W?
Krzysztof 45 wrote:

Te?
http://www.toptuner.pl/go/_info/?user_id=100653

Chyba tak.

Trochę nie wierzę w te
6000K

Tak na oko myślę, że mniej niż 5000K tam nie ma. Jest to ewidentnie biały kolor i to raczej taki zimny.

Ale obawiam się że będą słabiej świecić od tych Philipsów z uwagi mocny
filtr.

Od Philipsów tak, bo one są wyjątkowo mocne, ale świecą na poziomie przeciętnych, tanich W5W -- tylko na biało, nie na żółto. Philipsy nadal są mocno żółtawe i przypominają barwą raczej zwykłe halogeny, a nie xenony. Nie wyglądają dobrze z Xenonami.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

jaki LED W5W?