jaki LED W5W?

Data: 2013-11-10 14:55:55
Autor: Czesław Wiśniak
jaki LED W5W?

BTW, czy ktoś korzysta z ledów jako postojówek i miał jakieś problemy
ze strony drogówki?

Ja dostalem ze 2lata temu takie chinskie na smd5050 i swieca bez problemu do dzis ale barwa to okolo 6000K.
Grunt zeby nie byly blisko jakichs halogenow bo spala sie od temperatury. Generalnie to badziwie jest, bo ani to mocniej nie swieci od zarowki, ani jakos pieknie nie wyglada, ale nikt mnie z tego powodu jeszcze nie zatrzymywal :)

Data: 2013-11-10 17:42:36
Autor: mappl
jaki LED W5W?
Grunt zeby nie byly blisko jakichs halogenow bo spala sie od temperatury.

I to jest ważna informacja, która mi nie przyszła do głowy. Dziękuję. Reflektor jest zbudowany tak, że żaróweczka od postojowych znajduje się blisko żarówki H4, co prawdopodobnie wyklucza sens stosowania LED.

Data: 2013-11-10 17:48:32
Autor: Krzysztof 45
jaki LED W5W?
W dniu 2013-11-10 17:42, mappl pisze:
[...]

Kup takie i będziesz miał spokój na kilka lat
http://www.e-lunar.pl/_var/gfx/d32730161379e5ebf31e9adbb605a5b3.jpg

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm