jaki LEKKI rower 28 cali ?

Data: 2009-05-10 17:45:05
Autor: ToMasz
jaki LEKKI rower 28 cali ?
witam

Szukam lekkiego zwykłego roweru. Ma mieć koła 28 cali. To tyle.
Amortyzator, udziwnienia ramy, ekstrawagancje -NIEmile widziane.
PRzerzutki - dowolne, hamulce też, męski/damski - wsio ryba. JEdna
najważniejsza rzecz - ma być lekki. Tzn w tym kryterium za ok 500zł
dostane rower który waży 14kg(city:bagaż/błot/ośw). Zapłace wiecej, ale
za coś lżejszego..... Oczywiście bez przesady... Bez kompozytów, i
takich tam..... Poprostu zwykły rower.

ToMasz

PS TEraz mam authora compacta - jest stanowczo za ciężki.

Data: 2009-05-10 17:53:25
Autor: kml
jaki LEKKI rower 28 cali ?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:gu6rqr$mrj$1news.interia.pl...
[...]

poniżej 14kg za 500 PLN? WĄTPIE.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-10 18:15:56
Autor: ToMasz
jaki LEKKI rower 28 cali ?
kml pisze:

[...]

mniej wiecej coś takiego:

http://infobot.pl/r/1ddG

mniej wiecej gdyż TEN ma amor i stalowy MK.

ToMasz

Data: 2009-05-10 18:24:42
Autor: kml
jaki LEKKI rower 28 cali ?

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:gu6tkm$p7p$1news.interia.pl...

poniżej 14kg za 500 PLN? WĄTPIE.

mniej wiecej coś takiego:

http://infobot.pl/r/1ddG

mniej wiecej gdyż TEN ma amor i stalowy MK.

Jestem przekonany, że ten rower nie waży 14,29. Cena 500 PLN i takie wymaganie nie idą w parze jeżeli ten rower ma sie nadawać do jazdy.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-10 20:36:53
Autor: live_evil
jaki LEKKI rower 28 cali ?

Autor napisał:
| Tzn w tym kryterium za ok 500zł dostane rower który waży
| 14kg(city:bagaż/błot/ośw). Zapłace wiecej, ale
|                            ^^^^^^^^^^^^^^
| za coś lżejszego..... Oczywiście bez przesady...

Przeczytaj raz, drugi, trzydziesty...

--
  My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)
   -- > http://piotrowiak.info/poziom

Data: 2009-05-10 21:49:51
Autor: kml
jaki LEKKI rower 28 cali ?

Autor napisał:
> [...]
| 14kg(city:bagaż/błot/ośw). Zapłace wiecej, ale
|                            ^^^^^^^^^^^^^^
| za coś lżejszego..... Oczywiście bez przesady...

Ciekawe ile więcej, 50 PLN ?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-10 19:25:16
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
jaki LEKKI rower 28 cali ?
Dnia 10.05.2009 18:15 użytkownik ToMasz napisał :
kml pisze:
[...]

14 kg to nie jest lekki rower. Za 500 zł trudno będzie coś znaleźć.
Możesz poszukać czegoś używanego, jest szansa, że znajdziesz. Przy tej kwocie kompozyty nie grożą. :-D A sprzęt, który przytoczyłeś to raczej nie waży 14 kg, na szybko policzyłem przyjmując optymistyczne wagi i bez dodatków i wyszło sporo ponad 14 kg.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-10 19:41:04
Autor: Kacper Perschke
jaki LEKKI rower 28 cali ?
Dnia 10.05.2009 ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał:
[...]
http://infobot.pl/r/1ddG
mniej wiecej gdyĹź TEN ma amor i stalowy MK.

Ten który podałeś nie ma amora (jeśli pod słowem amor rozumiemy amortyzowany
przedni widelec).  Jeśli tobie odpowiada to bierz. Przy moim stylu jazdy
osprzęt padłby w trakcie sezonu i musiałbym wsadzić w niego circa 800 zł.

KAcper

Data: 2009-05-10 18:44:42
Autor: Akarm
jaki LEKKI rower 28 cali ?
kml napisał(a)
[...]

Skoro napisał, że za 500 zł dostanie rower ważący ok. 14 kg, to dlaczego nie wierzyć?
A za rower ważący mniej trzeba sporo więcej zapłacić, np.: http://www.allegro.pl/item631786538.html

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-05-10 19:08:52
Autor: ToMasz
jaki LEKKI rower 28 cali ?
Akarm pisze:
kml napisał(a)
[...]

siur. Tylko ze raz znacznie za drogo, dwa carbon... baranek... potrzebny
mi rower na wycieczke.

Proszę, nie kpijcie zemnie, ja sie na rowerach znam(troche), jeszcze
bardziej znam sie na klientach. Zgadnijcie, jaki procent klientów
rowerowych zapyta o wagę rowerów? mniej niż 1%? - zawyżyłem. Zadzwońcie
do jakiejkolwiek hurtowni i zapytajcie ile z ich rowerów ma deora?
"zgadną" z trafnościa 90% a ile waży miej niż 12 kg? trafność - 10%.

Wskazaną juliette ma moja żona, stąd wiem ze jest lekka (żona też). co z
tego ze przerzutki są z dolnej (najniższej) grupy shimano? co z tego ze
niema amora? (i dobrze). jest za to tani.

Teraz musi być deore- minimum acera i amor. najlepiej z blokadą skoku. i
koszyk na kierownicy - jak rama jest damska.

Cieżko niestety znaleść coś co bedzie lekkie i proste, dlatego pytam tu
na grupie.

Co do ceny.... nie mam żadnych ograniczeń poza wewnętrznym skąpstwem.
Ale jak sie zastanowić... To chyba tak każdy ma. Ile jesteście w stanie
zapłacić za "odjęcie" jednego kilograma masy? 500zł? ( albo lepiej ile
procent ceny bazowej) trochę drogo....

ToMasz

Data: 2009-05-10 19:35:18
Autor: Kacper Perschke
jaki LEKKI rower 28 cali ?
Dnia 10.05.2009 ToMasz <twitek4@gazeta.pl> napisał:
[...]
PS TEraz mam authora compacta - jest stanowczo za ciężki.

Słusznie kpią z ciebie. Styl pytania mało konkretny i wymieszany jak makaron,
a kryteria "jak w Erze".

Opisywałem tu rower córki zrobiony na ramie Wheeler i mój w którym z Wheeler
3600 została tylko rama. Córki waży 11,3 kg, a mój 13,5 kg.

Za mój zapłaciłem w 2000 roku 2100 zł, a suma komponentów, które w niego
włoĹźyłem to około 1500 zł.  CĂłrki nie liczyłem ile kosztował, ale coś koło
1600-1800 zł.

Kacper

Data: 2009-05-11 15:25:05
Autor: M.R.F.
jaki LEKKI rower 28 cali ?
ToMasz pisze:
[...]

Za te pieniądze tylko używany. Twoje kryteria spełnia np:

http://www.allegro.pl/item626905263_patria_wkc_rozowa_landryna_r_57_krakow_9kg.html

Albo bardziej rekreacyjny:

http://www.allegro.pl/item630029623_piekny_szosowy_rower_kettler_niemiecki.html

Nie jestem w żaden sposób powiązany z tymi aukcjami ani ze sprzedającymi.

--
pozdrawiam,
M.R.F.

jaki LEKKI rower 28 cali ?