jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?

Data: 2011-04-08 05:26:09
Autor: Gorzelnia w Pułtusku
jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?
Witam, w zeszłym roku kupiłem (za 12000) i po tygodniu sprzedałem (za 13500) auto, poopłacałem po sprzedaży podatki itp. Jaki PIT roczny mam wypełnić? Do tej pory wypełniałem pit 37 (umowa o pracę). Dzięki za odpowiedzi.

Data: 2011-04-08 03:51:37
Autor: witek
On 4/8/2011 12:26 AM, Gorzelnia w Pułtusku wrote:
[...]

w pit-37 jest wiersz, ostatni, pod tytulem "inne".

Data: 2011-04-08 09:19:50
Autor: Gorzelnia w Pułtusku
jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:inmicu$ngg$3inews.gazeta.pl...
[...]

Czy wpisywac kwotę sprzedaży, czy różnicę kupna-sprzedaży

Data: 2011-04-08 16:03:33
Autor: radekp@konto.pl
jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?
Fri, 08 Apr 2011 08:22:02 -0500, w <inn27v$5jt$6@inews.gazeta.pl>, witek
<witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(-a):

On 4/8/2011 4:19 AM, Gorzelnia w Pułtusku wrote:

> Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci

> Czy wpisywac kwotę sprzedaży, czy różnicę kupna-sprzedaży

różnice.

Minus koszty. Czyli np. koszty rejestracji.
Nie pamiętam już czy podatek PCC można było wpisać w koszty.

Data: 2011-04-08 10:18:32
Autor: Jarek Andrzejewski
jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?
On Fri, 8 Apr 2011 05:26:09 +0000 (UTC), Gorzelnia w Pułtusku
<gwp@omet.pl> wrote:

auto, poopłacałem po sprzedaży podatki itp. Jaki PIT roczny mam wypełnić? Do

a jakie podatki po sprzedaży poopłacałe¶?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-04-08 09:18:47
Autor: Gorzelnia w Pułtusku
jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:06htp659usrv4noco4b4t87nvc6b16ofls4ax.com...
<gwp@omet.pl> wrote:

auto, poopłacałem po sprzedaży podatki itp. Jaki PIT roczny mam wypełnić? Do

a jakie podatki po sprzedaży poopłacałe¶?

Zapłaciłem ten 2% (nie pamiętam nazwy PITa)

Data: 2011-04-08 09:26:49
Autor: jureq
jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?
Dnia Fri, 08 Apr 2011 09:18:47 +0000, Gorzelnia w Pułtusku napisał(a):

a jakie podatki po sprzedaży poopłacałeś?

Zapłaciłem ten 2% (nie pamiętam nazwy PITa)

Jeśli naprawdę zapłaciłeś go po sprzedaży a nie po zakupie, to zwróć się do US po zwrot, bo PCC płaci obecnie tylko kupujący.

Data: 2011-04-08 09:43:58
Autor: Gorzelnia w Pułtusku
jaki PIT roczny przy sprzedaĹĽy auta?
Użytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisał w wiadomości news:inmkcp$blv$1news.onet.pl...
[...]

oj, sorry, zapłaciłem 2 % podatek po kupnie, potem już nic nie płciłem

jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?