jaki RAM do Intel® Desktop Board D865PERL

Data: 2012-06-20 19:56:29
Autor: sebcio
jaki RAM do Intel® Desktop Board D865PERL
Mam pytanie jaki RAM do tej płyty

Niby jest google ale ja w pamięciach się nie orientuje
Jeślibym chciał tak dokupić 1Gb do tej płyty to jaką pamięć kupić by na pewno pasowała.
Czy taki będzie dobry;
http://www.nokaut.pl/pamieci-ram/goodram-so-dimm-ddr-1-gb-333mhz-pc-2700.html

Data: 2012-06-20 23:25:19
Autor: T.F.
jaki RAM do Intel® Desktop Board D865PERL
"sebcio" <sebastikantus@wp.pl> ...
Mam pytanie jaki RAM do tej płyty

taki jak w specyfikacji/manualu/instrukcji
czyli: DDR SDRAM

Niby jest google ale ja w pamięciach się nie orientuje

nie musisz.
jest wyraznie napisane.

Jeślibym chciał tak dokupić 1Gb do tej płyty to jaką pamięć kupić by na pewno pasowała.

zapewne myslisz o 1GB

Czy taki będzie dobry;
http://www.nokaut.pl/pamieci-ram/goodram-so-dimm-ddr-1-gb-333mhz-pc-2700.html

NIE.
cytat dla Ciebie: "Informacje dodatkowe:Do notebooków"

--
T.F.

Data: 2012-06-20 23:26:03
Autor: JoteR
jaki RAM do Intel® Desktop Board D865PERL
"sebcio" napisał:

Niby jest google

Jest też strona producenta, a na niej specyfikacja
http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d865perl/sb/CS-027143.htm

Jeślibym chciał tak dokupić 1Gb do tej płyty to jaką pamięć kupić by na pewno pasowała.

http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d865perl/sb/CS-027106.htm
Normalny sprzedawca zrozumie. Ten z (za przeproszeniem) Allegro wciśnie ci cokolwiek.

Czy taki będzie dobry;
http://www.nokaut.pl/pamieci-ram/goodram-so-dimm-ddr-1-gb-333mhz-pc-2700.html

Nie.

JoteR

Data: 2012-06-21 12:15:46
Autor: Wies³aW
jaki RAM do Intel® Desktop Board D865PERL
Dnia 20-06-2012 o 23:26 JoteR napisa³ na pl.comp.pecet:

http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d865perl/sb/CS-027106.htm
Normalny sprzedawca zrozumie. Ten z (za przeproszeniem) Allegro wci¶nie  ci cokolwiek.

Widzê JoteR, ¿e jednak nie nad±¿asz. A to ju¿ tylko krok do paranoi :)
http://allegro.pl/my_page.php?uid=17144

--
Wies³aW
Opera Mail

jaki RAM do Intel® Desktop Board D865PERL