jaki SE?

Data: 2009-08-23 15:15:24
Autor: mnm
jaki SE?
Witam,

Aktualnie używam SE K750i do: dzwonienia, sms, Internet (tylko poczta/bank bo ekran jest niezbyt duży), oraz listy zadań w postaci notatek wyświetlanych w trybie gotowości.
Telefon jest już mocno zniszczony i pora go zmienić.

Może ktoś to przerabiał i mógłbym zaoszczędzić czasu na szukaniu.

Najważniejsza sprawa: czy jest jakiś program, który pozwoli mi na bezbolesne przerzucenie przynajmniej kontaktów i notatek z K750i na coś nowego?

No i co nowszego polecacie? Najlepiej z większym ekranem, żeby wygodniej się przeglądało strony. I koniecznie z opcją wyświetlania notatek w trybie gotowości na ekranie.

Pozdrawiam,
mnm

Data: 2009-08-23 17:11:41
Autor: Grzegorz Krukowski
jaki SE?
On Sun, 23 Aug 2009 15:15:24 +0200, mnm <mnm@m.pl> wrote:

Najważniejsza sprawa: czy jest jakiś program, który pozwoli mi na bezbolesne przerzucenie przynajmniej kontaktów i notatek z K750i na coś nowego?
MyPhoneExplorer znasz?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-08-23 17:33:26
Autor: mnm
jaki SE?
Grzegorz Krukowski pisze:
[...]

Dzięki, właśnie poznałem.

Czyli połowa drogi przebyta. A czy uda mi się te notatki (bo pewnie z książką tel. nie będzie problemu) przerzucić na inny model SE? Może ktoś się orientuje na jaki - z nowszych?

mnm

Data: 2009-08-23 17:46:21
Autor: Grzegorz Krukowski
jaki SE?
On Sun, 23 Aug 2009 17:33:26 +0200, mnm <mnm@m.pl> wrote:

Grzegorz Krukowski pisze:
[...]

Zobacz sobie jakie modele są wspierane, lub zapytaj na ichniejszym
forum. Oficjalnie nieobsługiwane są tylko symbianowe telefony serii P
i Xperie.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-08-23 21:41:27
Autor: Marcin
jaki SE?
Nie trzeba żadnego programu.
Bluetooth ze starego fona na nowy i tyle - najlepsze rozwiązanie.
Polecam C905 - dość modny aparat w tej chwili i naprawdę wart swojej ceny.  Ale jakiego SE sobie wybierzesz, to już w sumie Twoja sprawa i trudno Ci  radzić nie wiedząc, o co chodzi i jakie dokładnie masz potrzeby.
Przy okazji: kontakty, kalendarz i zadania można zsynchronizować ze  skrzynką pocztową Gmail i utrzymywać zsynchronizowane pomiędzy telefonami.  Wtedy to już nawet nieważne, ile tych telefonów i jakiej są firmy.

http://www.anglista.edu.pl
http://marcin.anglista.edu.pl

Data: 2009-08-25 21:19:12
Autor: mnm
jaki SE?
Wybrałem ostatecznie Nokię E51. Teraz kwestia programu, który umożliwi mi wyświetlanie notatek na pulpicie w trybie gotowości. Szukam, ale kiepsko mi idzie. Czy ktoś kojarzy coś takiego?

mnm

jaki SE?