jaki TV 32'' wybrac

Data: 2010-06-02 19:21:19
Autor: Simon
jaki TV 32'' wybrac

Wolalbym tylko nie
samsunga bo sie zrazilem z pewnychb wzgledow
Szkoda. Bo wg mnie Samsung ma w艂a艣nie najlepsze pod wzgl臋dem obrazu matryce, szczeg贸lnie w ta艅szych modelach.
32 cale mo偶na kupi膰 za 1600z艂, modele "bardziej markowych" firma jak Sony czy Sharp daj膮 cia艂a szczeg贸lnie w odwzorowaniu czerni, na co zwracam uwag臋 w pierwszej kolejno艣ci.
Inne zalety samsung贸w to du偶e k膮ty patrzenia oraz porz膮dny obraz w SD, nawet z anteny analogowej.

Simon

Data: 2010-06-02 17:34:08
Autor: Miklewicz Marek
jaki TV 32'' wybrac
Powiedzmy, ze bys mnie do samunga przekonal 0 zatem jakie modele mozesz polecic?

Miklewicz Marek
www.pomoc-monice.org - Pom贸偶 偶y膰 Monice, Ona czeka na Twoj膮 pomoc - wi臋cej informacji na www.pomoc-monice.org
GG:1249775 | skype:marson

Data: 2010-06-02 20:11:11
Autor: brum
[OT]Re: jaki TV 32'' wybrac
Powiedzmy, ze bys mnie do samunga przekonal 0 zatem jakie modele mozesz polecic?

kupilem szajsunga le40b650 za 2600 w mixie, ale to troche wieksze niz oczekujesz, wiec tylko podaje cene porownawczo

Data: 2010-06-02 22:23:46
Autor: Simon
jaki TV 32'' wybrac
Witam
Powiedzmy, ze bys mnie do samunga przekonal 0 zatem jakie modele mozesz
polecic?

Mia艂em doczynienia z kilkoma egzemplarzami serii B. 32, 37, 40. I kilka sztuk serii C w 40 calach.
Osobi艣cie jestem puryst膮 i kupi艂em le32b530. Je艣li oczekujesz tylko telewizora bez bajer贸w, bo zak艂adasz, 偶e reszt臋 zrobi odtwarzacz, to wyb贸r dla Ciebie. Mo偶esz r贸wnie偶 spr贸bowa膰 wy偶szy model np B(C)650, niestety nie mia艂em mo偶liwo艣ci por贸wnania do 530 i nie wiem czy warto przep艂aca膰 za bajery typu 200Hz. B臋d臋 za jaki艣 czas kupowa艂 wi臋kszy i spr贸buj臋 wyrobi膰 sobie zdanie (obecny s艂u偶y r贸wnie偶 jako monitor - wg mnie w tej roli sprawdza si臋 wy艣mienicie, cho膰 niekt贸rzy twierdz膮, 偶e jest na to zdecydowanie za du偶y).
Og贸lnie m贸wi膮c 530 jest dla mnie wystarczaj膮cy i szukanie nowego monitora zacz膮艂 bym od najni偶szego modelu serii B lub C.
S膮 r贸wnie偶 bardzo fajne Samsungi z pod艣wietlaniem led serii UE, ale to ju偶 wy偶sza p贸艂ka cenowa.

--
Pozdro
Simon

Data: 2010-06-02 20:45:31
Autor: mulczas
jaki TV 32'' wybrac

U偶ytkownik "Simon" <simw@ASPAMMpoczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hu63ud$tbj$1news.onet.pl...

[...]

Ja na przyklad na czern w Sony W5500 nie narzekam - nie widze nawet roznicy miedzy zaczernionym a wylaczonym u siebie,
Porownywalem z Samsungiem B650 i wybralem Sony, bo mial spokojniejszy obraz :)
Teraz nie wiem jak jest z Sonymi bo widze jakies nowe serie na topie.

jaki TV 32'' wybrac