jaki TV wybrać

Data: 2009-10-06 09:58:58
Autor: nom
jaki TV wybrać

Użytkownik "RobertM" <rmateusiak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hacpf5$cnt$1nemesis.news.neostrada.pl...

Ktoś polecał mi Panasonica 50" TX-P50S10E jednakże w Media niekoniecznie
podobał mi się obraz jaki generował....hmmm ale nie był wpięty w sygnał HD
tak jak kilka SAMSUNGÓW - chwyt marketingowy czy jak

A regulowales parametry obrazu? Kazdy TV mozna ustawic tak, zeby wyswietlal obraz lepiej lub gorzej. :-)
Wystarczy włączyć w plazmie Panasonic odszumianie na maksa i juz obraz staje się mało ostry, brak szczegółów, mydełko. :-)

jaki TV wybrać