jaki amortyzator za fabrycznego XCR ?

Data: 2011-05-19 21:56:48
Autor: Wojciech Waga aka wojek
jaki amortyzator za fabrycznego XCR ?
legut pisze:

Amortyzator ma być zamontowany w hardtailu ujeżdżanym na beskidzkich szlakach (Sądecki, Żywiecki, Gorce).

Wymagania:

- 100-120 mm skoku,
- masa poniĹĽej 2 kg,
- mocowanie hamulca tarczowego PM,
- oĹ› standardowa 9mm
- cena 500 - 800 zł

dobrze byłoby gdyby medium ściskanym było powietrze i żeby nie miał piwotów

Wydaje mi się, że większość punktów oprócz wagi spełnia Tora. Jest trochę przyciężka, ale pracuje za to naprawdę dobrze.

pozdr.
w.

Data: 2011-05-19 23:54:21
Autor: Piotrpo
On 19 Maj, 21:56, Wojciech Waga aka wojek <n...@drzewo.pl> wrote:
legut pisze:

> Amortyzator ma być zamontowany w hardtailu ujeżdżanym na beskidzkich
> szlakach (S±decki, Żywiecki, Gorce).

> Wymagania:

> - 100-120 mm skoku,
> - masa poniżej 2 kg,
> - mocowanie hamulca tarczowego PM,
> - o¶ standardowa 9mm
> - cena 500 - 800 zł

> dobrze byłoby gdyby medium ¶ciskanym było powietrze i żeby nie miał piwotów

Wydaje mi się, że większo¶ć punktów oprócz wagi spełnia Tora. Jest
trochę przyciężka, ale pracuje za to naprawdę dobrze.

pozdr.
w.

Nowe modele Tora s± już wył±cznie na sprężynie ale starsze s± wci±ż
dostępne i w podanym limicie zmie¶ci się wersja SL z manetk±.

Data: 2011-05-20 09:27:13
Autor: ...::QRT::...

[...]

czyli stare powietrze tory nazwyaj± sie teraz recon silver?

Data: 2011-05-20 09:49:36
Autor: kosik
W dniu 2011-05-20 09:27, ...::QRT::... pisze:
czyli stare powietrze tory nazwyaj± sie teraz recon silver?

Na to wygl±da. Aczkolwiek ja bym szukał starszego Recona - powinno co¶ być w założonym budżecie a na pewno bezie dużo lżejszy.

kosik

Data: 2011-05-20 10:14:49
Autor: ...::QRT::...
Dnia Fri, 20 May 2011 09:49:36 +0200, kosik napisał(a):

[...]

zgadza sie - one teraz po jakie¶ 899 zeta sa. Troche to przekracza budzet
ale IMO warto. W budzecie to nawet te lepsze RST sie nie mieszcz±. Jak to kto¶ kiedy¶ powiedział. Czesci rowerowe mog± być:
tanie, lekkie,  trwałe
Przy czy mog± posidać tylko dwie z tych cech równocze¶nie.

Data: 2011-05-20 10:29:53
Autor: Inead

"Wojciech Waga aka wojek" <na@drzewo.pl> wrote in message news:ir3sm0$ddg$1news.vectranet.pl...
legut pisze:

[...]

Epicon "wiatrowy" zdaje się, że spełni wszystkie powyższe wymagania...Co do PM to zdaje mi się, że dostępne są adaptery...

Data: 2011-05-20 11:35:49
Autor: legut
jaki amortyzator za fabrycznego XCR ?

Epicon "wiatrowy" zdaje się, że spełni wszystkie powyższe wymagania...Co
do PM to zdaje mi się, że dostępne są adaptery...

Ale wtopa - oczywiście mocowanie hamulca ma być w standardzie IS - więc wybór już jest mocno ograniczony.

Takiego Epicona znalazłem - warto?
 http://allegro.pl/amortyzator-suntour-epicon-rld-09-lock-out-120mm-i1605207745.html ....bo jeĹ›li go polecacie to moĹĽe kupiÄ™ od razu drugi do roweru ĹĽony....

pozdrawiam
Legut

Data: 2011-05-20 23:27:04
Autor: Inead
jaki amortyzator za fabrycznego XCR ?

Takiego Epicona znalazłem - warto?

http://allegro.pl/amortyzator-suntour-epicon-rld-09-lock-out-120mm-i1605207745.html

...bo jeśli go polecacie to może kupię od razu drugi do roweru żony....

Jest git, śmiało łykaj ;-)))

jaki amortyzator za fabrycznego XCR ?