jaki android ?

Data: 2010-09-19 16:46:50
Autor: astro
jaki android ?
Olgierd wrote in <news:i751m1$one$1inews.gazeta.pl>
Szukam telefonu z androidem z dobrym aparatem.

Nie wiem, uzywam normalnego aparatu do wykonywania zdjec. Przed chwila
zrobilem cos takiego na probe:
www.betelgeza.ziomber.eu/photo/10/2010-09-19_16-14-27_14_Rabka.jpg
Nie widze mozliwosci ustawienia balansu bieli. Wiele osob narzeka na jakosc
zdjec. Mnie to akurat nie interesuje.

GPS.

Szybki i dokladny. Dobrze wspolpracuje z MapDroyd www.mapdroyd.com

Żeby dobrze działał SkyMap czyli chyba musi mieć kompas

Swietnie sie sprawuje.

klawiatura a nie dotyk.

Motorola Milestone. Od pol roku jestem bardzo zadowolony z tegoz nabytku.
Jesli Ci sie nie spieszy, poczekaj do wydania Milestone II. Szybsza, z
wygodniejsza klawiatura.
www.android.com.pl/news/sprzet/1146-motorola-milestone-2.html

Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-09-22 07:56:50
Autor: Xian Mi Mao
jaki android ?
On 19 Wrz, 16:46, astro
[...]

A czy ona też ma aplikacyjki TYLKO przez wirtualn± maszynę Java?

Polecono mi w salonie play LG Swift - i rzeczywi¶cie wszystko
teoretycznie wydawało się piękne, ale tutaj wyczytałem, że pomimo
systemu operacyjnego  wszystko co instalujesz może tylko i wył±cznie
chodzić poprzez ow± maszyne wirtualn± - to mi pozwoliło docenić na
powrót Symbiana...

Data: 2010-09-22 17:11:17
Autor: Andrzej Libiszewski
jaki android ?
Dnia Wed, 22 Sep 2010 07:56:50 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

Polecono mi w salonie play LG Swift - i rzeczywiście wszystko
teoretycznie wydawało się piękne, ale tutaj wyczytałem, że pomimo
systemu operacyjnego  wszystko co instalujesz moĹĽe tylko i wyĹ‚Ä…cznie
chodzić poprzez ową maszyne wirtualną - to mi pozwoliło docenić na
powrĂłt Symbiana...

No ale co za różnica przez co działają, skoro działają *dobrze*?

"Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

Data: 2010-09-22 14:58:13
Autor: Xian Mi Mao
jaki android ?
On 22 Wrz, 17:11, Andrzej Libiszewski > > Polecono mi w salonie play
> [...]
> systemu operacyjnego  wszystko co instalujesz może tylko i wył±cznie
> chodzić poprzez ow± maszyne wirtualn± - to mi pozwoliło docenić na

No ale co za różnica przez co działaj±, skoro działaj± *dobrze*?

A nie spowalnia to ich? I czy działaj± wielozadaniowo? (multitasking -
czyli równolegle kilka naraz?)

Data: 2010-09-23 01:06:45
Autor: Andrzej Libiszewski
jaki android ?
Dnia Wed, 22 Sep 2010 14:58:13 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

On 22 Wrz, 17:11, Andrzej Libiszewski > > Polecono mi w salonie play
LG Swift - i rzeczywiście wszystko
teoretycznie wydawało się piękne, ale tutaj wyczytałem, że pomimo
systemu operacyjnego  wszystko co instalujesz może tylko i wyłącznie
chodzić poprzez ową maszyne wirtualną - to mi pozwoliło docenić na
powrĂłt Symbiana...

No ale co za różnica przez co działają, skoro działają *dobrze*?

A nie spowalnia to ich?

Pewnie trochę spowalnia - mimo to działają bardzo sprawnie, dla przykładu
przeglądarka www na topowych Androidach działa sprawniej niż na iPhone 4,
mimo, że androidowa przeglądarka działa poprzez maszynę Javy :)

I czy działają wielozadaniowo? (multitasking -
czyli rĂłwnolegle kilka naraz?)

Tak, jak najbardziej - o ile aplikacja jest napisana do pracy
wielozadaniowej. W przeciwnym wypadku zostanie zamroĹĽona do czasu
przywrĂłcenia jej na pierwszy plan.

"Krocz naprzód, mężny światłości synu
A te sedesy w kolorze jaśminu
Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

Data: 2010-09-26 16:26:36
Autor: Kotlet z karkówki
jaki android ?
W dniu 2010-09-22 16:56, Xian Mi Mao pisze:
On 19 Wrz, 16:46, astro
[...]

BREDNIA

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !