jaki aparat

Data: 2009-03-18 23:46:46
Autor: dawidbanasiak
jaki aparat
Witam!!!
Chcialbym nabyc jakas lustrzanke cyfrowa, co byscie polecali???
Przygladalem sie ostatnio Olympus - E520, Canon D450 i Sony Alpha
350???
Interesowala by mnie stablilizacja w korpusie.
Pozdrawiam
Dawid

Data: 2009-03-19 08:31:39
Autor: Marek Wyszomirski
jaki aparat

Uzytkownik <dawidbanasiak@gmail.com> napisal:

Chcialbym nabyc jakas lustrzanke cyfrowa, co byscie polecali???
Przygladalem sie ostatnio Olympus - E520, Canon D450 i Sony Alpha
350???
Interesowala by mnie stablilizacja w korpusie.
[...]

Jezeli stabilizacja w korpusie to nie Canon i nie Nikon.
Spróbuj zadac to pytanie na pl.rec.foto.cyfrowa - tam pewnie dowiesz sie wiecej.
I jeszcze jedno - napisz troch wiecej o swoich oczekiwaniach wobec sprzetu (co chcesz fotografowac, czy ma byc maly i lekki czy raczej wiekszy a stabilniejszy, ile jestes w stanie na niego wydac, czy potrzebujesz tylko korpusu z kitem, czy planujesz rozbudowywac zestaw o kolejne obiektywy itp.), bo Twoje pytanie wyglada troche tak, jak:

'Chcialbym kupic jakis samochód osobowy. Przygladalem sie ostatnio Skodzie Roomster, Volkswagenowi Golfowi i Oplowi Tigra. Interesowalaby mnie automatyczna skrzynia biegów'

Czy latwo by bylo rozsadnie odpowiedziec na takie pytanie?

--
Pozdrawiam!
Marek Wyszomirski (wyszomir@toya.net.pl)

jaki aparat