jaki bank dla 1DG?

Data: 2011-10-17 13:10:16
Autor: Lukasz
jaki bank dla 1DG?
Witam,
jaki bank polecicie dla następujących wymagań:
- konto indywidualne z darmowymi wszystkimi bankomatami, bez opłat za prowadzenie kartę itp (może być przy regularnych wpływach)
- darmowe przelewy wewnątrz banku zarówno na rachunku firmowym jak i indywidualnym
- prowadzenie konta firmowego max 10zł/m-c
- limit kredytowy w koncie firmowym bez opłaty za niewykorzystaną część lub łącznie z opłatami rzędu 2-3% rocznie
- nie ING :)
- o ile to możliwe w miarę atrakcyjne oprocentowanie linii kredytowej

Lukasz

Data: 2011-10-17 17:13:20
Autor: RobertS
jaki bank dla 1DG?
W dniu 2011-10-17 13:10, Lukasz pisze:
[...]

myślałeś o IB?

RobertS

Data: 2011-10-17 20:33:26
Autor: Lukasz
jaki bank dla 1DG?
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:j7hgmi$u28$1news.icpnet.pl...
W dniu 2011-10-17 13:10, Lukasz pisze:
Witam,
jaki bank polecicie dla następujących wymagań:
myślałeś o IB?

myślałem, myślę też o Nordea Banku, czekam też na propozycje z waszej strony ;)

Lukasz

Data: 2011-10-17 22:35:25
Autor: Waldek
jaki bank dla 1DG?

Użytkownik "Lukasz" <lukasz@bojUSUNDUZELITERYczuk.net.pl> napisał w wiadomości news:j7hsef$cko$1inews.gazeta.pl...
[...]

IB wydaje sie ciekawa propozycja, na dodatek maja nienajgorsze lokaty
no i dosc mocne parcie na klientow biznesowych ;)
Chcialem nawet zonke przeniesc z Muli gdzie ja czesza po 15/m-c
ale ona oporna jest na zmiany ..... przyzwyczaila sie do interfejsu :]

Data: 2011-10-18 20:47:35
Autor: Ya
jaki bank dla 1DG?
Waldek <spam@nie.cpam> napisał(a):
Chcialem nawet zonke przeniesc z Muli gdzie ja czesza po 15/m-c
ale ona oporna jest na zmiany ..... przyzwyczaila sie do interfejsu :]

Ja właśnie tak zrobiłem 3 miesiące temu, ciężko się przyzwyczaić
ale sporo kasy można zaoszczędzić no i na dziennej kapitalizacji
trochę zawsze wpadnie.  Tyko trochę kłopotliwe wpisywanie
odsetek do KPiR, tym bardziej że wyciągi nieterminowo
generowali, a ostatnio jeszcze do tego nie da się ich odczytać :)
Ale nie żałuję,jest OK

W multi karta zastrzeżona, konto leży i czeka.  --

Data: 2011-10-18 23:08:31
Autor: RobertS
jaki bank dla 1DG?
W dniu 2011-10-18 22:49, Ya pisze:

[...]

dostajesz odsetki i jeszcze narzekasz, co za ludzie...

RobertS

Data: 2011-10-18 21:14:57
Autor: Ya
jaki bank dla 1DG?
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):

> PS. piszę o IB

dostajesz odsetki i jeszcze narzekasz, co za ludzie...

Przecież piszę że OK... Echh ...

Data: 2011-10-18 23:30:40
Autor: RobertS
jaki bank dla 1DG?

dostajesz odsetki i jeszcze narzekasz, co za ludzie...

Przecież piszę że OK... Echh ...

"Tyko trochę kłopotliwe wpisywanie
odsetek do KPiR"

kłopotliwe zabrzmiało jak nie ok

RobertS

Data: 2011-10-18 22:03:37
Autor: RobertS
jaki bank dla 1DG?

[...]

no to niech sobie założy drugie konto w IB i powoli się przyzwyczaja ;-)

RobertS

jaki bank dla 1DG?