jaki bank dla STUDENTA?

Data: 2011-10-14 05:51:39
Autor: Terry Jonesty
jaki bank dla STUDENTA?
jaki najlepszy bank polecicie dla studenta, żeby wpłacali tam
stypendia, ew. wynagrodzenie za jakąś dorywczą pracę?
WARUNEK: przy tak nieregularnych dochodach (np. w wakacje 0zł) musi to
być konto 100% darmowe

Data: 2011-10-14 15:06:08
Autor: astro
jaki bank dla STUDENTA?
Terry Jonesty wrote in
jaki najlepszy bank polecicie dla studenta, żeby wpłacali tam
stypendia, ew. wynagrodzenie za jakąś dorywczą pracę?

Getin Online. Jest wiele bezplatnych kont bankowych, ale GO jest jednym z
niewielu, w ktorych karta debetowa jest bezwarunkowo darmowa w utrzymaniu.
www.getinonline.pl/konta
Ewentualnie DBnet24, ale tu debetowka jest bezplatna po wykonaniu jednej
transakcji w miesiacu (nawet wyplaty z bankomatu) www.dbnet24.pl
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2011-10-14 08:41:37
Autor: Terry Jonesty
jaki bank dla STUDENTA?
On 14 Paź, 15:06, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
wrote:
> [...]

niewielu, w ktorych karta debetowa jest bezwarunkowo darmowa w utrzymaniu..

Tylko jeden czy najlepszy i dlaczego? Jak długo trwa otwieranie konta?
I jak jest z dostępnością w wielu serwisach płatności online, albo np.
za bilety ztm itp. oraz takimi wynalazkami jak PayPal...?

Ewentualnie DBnet24, ale tu debetowka jest bezplatna po wykonaniu jednej
transakcji w miesiacu (nawet wyplaty z bankomatu)www.dbnet24.pl

Przynajmniej jedna i spoko... Tylko ponoć DB nie jest najlepiej
zintegrowany z serwisami online? Szczególnie, że jest tam podobno
karta kodów jednorazowych a nie ma opcji potwierdzania SMSem - czy to
prawda? Także chyba nie można zdefiniować często wykonywanych operacji
bez potwierdzania. Jeśli to prawda to używanie tego do wielu drobnych
operacji, od doładowań do zakupów na Allegro - okaże się wysoce
upierdliwe, karta szybko się wyczerpie i trzeba CZEEEEEKAĆ na
następną, ufffff...

Data: 2011-10-14 17:55:40
Autor: mx
jaki bank dla STUDENTA?
Jeśli to prawda to używanie tego do wielu drobnych
operacji, od doładowań do zakupów na Allegro - okaże się wysoce
upierdliwe, karta szybko się wyczerpie i trzeba CZEEEEEKAĆ na
następną, ufffff...

Jedna karta jest wykorzystywana wielokrotnie, z różnymi kombinacjami pół. To tak, mniej więcej 20 000 kombinacji (2*99^2). A co jest gorszego w kodach, w porównaniu z komórką? Łatwo sklonować, wrzucić do Excela, itp. I nigdy nie rozładuje się.

Data: 2011-10-14 17:57:31
Autor: Borys Pogoreło
jaki bank dla STUDENTA?
Dnia Fri, 14 Oct 2011 08:41:37 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

[...]

 O e-płatnościach zapomnij, nie istnieją w tym systemie. Zobaczysz tylko
informację jak wypełnić formularz zwykłego przelewu :) --
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-10-14 15:45:56
Autor: Terry Jonesty
jaki bank dla STUDENTA?
On 14 Paź, 17:57, Borys Pogoreło <bo...@pl.edu.leszno> wrote:

> [...]

 O e-płatnościach zapomnij, nie istnieją w tym systemie. Zobaczysz tylko
informację jak wypełnić formularz zwykłego przelewu :)

a jaki czas realizacji?
jak to się porównuje do do mBanku?

Data: 2011-10-15 02:52:02
Autor: Borys Pogoreło
jaki bank dla STUDENTA?
Dnia Fri, 14 Oct 2011 15:45:56 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

 O e-płatnościach zapomnij, nie istnieją w tym systemie. Zobaczysz tylko
informację jak wypełnić formularz zwykłego przelewu :)

a jaki czas realizacji?

 Czas zwykłego przelewu do banku firmy obsługującej e-płatności.

jak to się porównuje do do mBanku?

 Nijak, prehistoria.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-10-14 18:25:53
Autor: MarekZ
jaki bank dla STUDENTA?
Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:eea3b396-3b4b-41c3-9916-ab5276341bc7@p25g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Dla studenta tylko mBank.

Data: 2011-10-14 18:45:10
Autor: Marcepan
jaki bank dla STUDENTA?
być konto 100% darmowe
Dla studenta tylko mBank.

mBank nie spełnia warunków brzegowych

Data: 2011-10-14 19:20:42
Autor: MarekZ
jaki bank dla STUDENTA?
Użytkownik "Marcepan" <brak@tego.maila> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j79ou9$9ar$1@inews.gazeta.pl...
być konto 100% darmowe
Dla studenta tylko mBank.

mBank nie spełnia warunków brzegowych

Jeżeli ktoś bardziej ceni 2 zł niż własną wygodę, może walczyć z DB albo ułomnymi getinoklonami.

Tylko mBank obecnie ma sens dla studenta (różnorodność produktów, budowanie potencjału na przyszłość).

Data: 2011-10-14 19:30:37
Autor: Krzysztof
jaki bank dla STUDENTA?

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:j79p7r$n3o$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

A jaki potencjal chcesz budowac na przyszlosc z mBankiem?? LOL

Data: 2011-10-14 19:35:59
Autor: MarekZ
jaki bank dla STUDENTA?
Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j79rk2$kcf$1@news.onet.pl...

Tylko mBank obecnie ma sens dla studenta (różnorodność produktów, budowanie potencjału na przyszłość).

A jaki potencjal chcesz budowac na przyszlosc z mBankiem?? LOL

A różny. Kredytowy (oferta za obroty dla chętnych). Inwestycyjny (SFI, eMakler).

Data: 2011-10-14 19:39:37
Autor: radekp@konto.pl
jaki bank dla STUDENTA?
Fri, 14 Oct 2011 19:35:59 +0200, w <j79q4f$nag$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, "MarekZ"
<brak@adresu.w.pl> napisał(-a):

A różny. Kredytowy (oferta za obroty dla chętnych). Inwestycyjny (SFI, eMakler).

eMakler jest funkcjonalny jak tablet...
SFI też kombinuję jak wyprowadzić z mB...

Data: 2011-10-14 19:45:17
Autor: MarekZ
jaki bank dla STUDENTA?
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4usg97tgksa3ct86qbnek30uj4n82m16pv@4ax.com...

eMakler jest funkcjonalny jak tablet...

Skoro ja używam, to student też da radę. Na początek naprawdę wystarczy, wolniej będzie wtapiał. Wiadomo, że lepiej Alior, BOŚ czy tfu tfu BePeHa, ale chcemy mieć jeden bank.

Data: 2011-10-14 20:00:02
Autor: Krzysztof
jaki bank dla STUDENTA?

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:j79q4f$nag$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Akurat dla mnie ten bank nie ma nic ciekawego- rach. biezace + lokaty maja duzo lepsze warunki w innych bankach, szczegolnie operacje na walutach wymienialnych-obsluga gotowkowa, wymiana walut, negocjowalne lokaty- np. autodealing.
5-6 lat temu mialem tam rachunek, ale wtedy oferta konkurencji byla na innym poziomie niz dzisiaj, dziaj wysokie oprocentowanie lokat dostaje w GO czy IB i wiem dlaczego mecze sie z wirtualnoscia (dla %), chociaz IB ma juz oddzialy i w razie wiekszych problemow mozna zalatwic sprawe w placowce.
Oferta Aliora w duzej mierze zaspokaja moje potrzeby z operacjami walutowymi. Moze nie dotyczy to studentow, ale dla reszty, im wiecej rachunkow mamy, tym lepiej, u mnie przewaznie mieszcze sie z relacjami - ponizej 10 bankow. (bezplatnosc dla podstawowych spraw+ max. % na lokatach)

Data: 2011-10-15 01:09:25
Autor: Q
jaki bank dla STUDENTA?
Dla studenta tylko mBank.

Jak tylko ekonto bez karty (do mtransferow) + w innym banku
jakies bezplatne konto z karta z bezplatnymi bankomatami, to tak.

Data: 2011-10-14 19:40:03
Autor: Krzysztof
jaki bank dla STUDENTA?

"Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> wrote in message news:eea3b396-3b4b-41c3-9916-ab5276341bc7p25g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

DBnet, przy wyk 1 trans. finansowej karta jest bezplatne, a jak nie masz wielkich oczekiwan do bankowosci internet i nie przeszkadza ci off-line tego banku przy wykonywaniu przelewow wewnetrznych poza godz. pracy banku, to mozesz spokojnie otwierac to konto +oszcz. 24H-4.09%, ewentualnie moze jakies inne promocje przy otwieraniu konta sa obecnie, mozesz sprawdzic. System internetowy GO czy IB ze stajni Czarneckiego sa jeszcze mniej przewidywalne niz DBnet, oplaca sie uzywac ale dla lokat.

Data: 2011-10-15 09:09:19
Autor: Adam Płaszczyca
jaki bank dla STUDENTA?
Dnia Fri, 14 Oct 2011 05:51:39 -0700 (PDT), Terry Jonesty napisał(a):

[...]

Tak dobrze nie ma - gdzieś i tak Cię skroją. IMO mBank i 5zł na miesiąc za
wypłaty ze wszystkich bankomatów to bardzo rozsądna oferta. Kasę wypłacasz
gdzie chcesz.

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2011-10-16 00:46:27
Autor: Krzysztof
jaki bank dla STUDENTA?

"Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote in message news:c1.01.3SLH3M$0cQmike.oldfield.org.pl...
[...]

5zl to moze i nie tak duzo, ale taka oferte daje tez Alior czy inne banki. Sa jednak oferty bezplatne dla wszystkich bankomatow i tego sie trzymajmy. Oferta mBankowa nie jest juz zadnym miarodajnym punktem odniesienia a za bezplacowkowosc oczekuje sie nizszych cen niz u konkurencji z placowkami;- niestety tak nie jest.

Data: 2011-10-17 05:19:22
Autor: Terry Jonesty
jaki bank dla STUDENTA?
On 16 Paź, 00:46, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

ale KTÓRE??? Proszę podać KONKRETNE propozycje banków, muszę szybko
gdzieś założyć konto bo nie mam czego podać w dziekanacie jako nr
rachunku (na który ma popłynąć stypendium)...

Rozumiem, że na placu "boju" są teraz 2: mBank i DetscheBank, czy tak?
Pominąłem któryś?

Data: 2011-10-18 01:22:11
Autor: Krzysztof
jaki bank dla STUDENTA?

"Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> wrote in message news:16575a47-5d1b-4d8f-90f6-0b797bc172d4p25g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
szybko to wiesz co mozna zrobic...
Wymienione konta otwiera sie np. przez kuriera o to niestety trwa.
A jak ktos musi bardzo szybko to proponuje bank z placowkami i wtedy otworza od reki, ale bedzie troche drozej np. Alior.

Data: 2011-10-18 11:20:44
Autor: Piotr Gałka
jaki bank dla STUDENTA?

Użytkownik "Terry Jonesty" <tttrrraaaiiinnn@gmail.com> napisał w wiadomości news:16575a47-5d1b-4d8f-90f6-0b797bc172d4p25g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Rozglądając się za kredytem hipotecznym natknąłem się na konto w Kredyt Banku.
Nie spełnia podanych założeń, ale oprocentowanie ROR 7% do kwoty 3kPLN jest argumentem za.
Nie polecam, jedynie poddaję pod rozwagę.
Musisz ocenić na ile kłopotliwe będzie spełnianie warunków minimalizacji kosztów konta i czy średnia kwota na koncie nie zwróci w odsetkach ewentualnych opłat jakie by się czasem trafiły.
P.G.

jaki bank dla STUDENTA?