jaki bank i konto wybrac?

Data: 2009-06-19 13:15:20
Autor: Lech Fr±tczak
jaki bank i konto wybrac?
Witam serdecznie,

Aktualnie poszukuję banku i konta dla siebie. Obecnie posiadam:
- CitiOne bez opłat za prowadzenie
- karta Visa Platinum zwolniona z opłat

Naturalnie, zależy mi na lepszej ofercie niż wyżej wymieniona. Jakie elementy oferty sprawi±, że będzie ona lepsza?
Brak opłat za prowadzenie konta.
Brak opłat za polecenia zapłaty i zlecenia stałe.
Darmowy serwis SMSowy (informacje o stanie konta/karty).
Prestiżowa karta kredytowa z możliwo¶ci± zwolnienia z opłat.
Darmowe potwierdzenia wykonanych przelewów poczt±.

Nie wszystko z powyższej listy musi być spełnione, im więcej tym lepiej.

Dodatkowo chcę by to konto miało możliwo¶ć całkowitego wył±czenia dostępu przez internet.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

Lech F.

Data: 2009-06-19 11:57:32
Autor: xbartx
jaki bank i konto wybrac?
Dnia Fri, 19 Jun 2009 13:15:20 +0200, Lech Fr±tczak napisał(a):

Witam serdecznie,

Aktualnie poszukujÄ™ banku i konta dla siebie. Obecnie posiadam: -
CitiOne bez opłat za prowadzenie
- karta Visa Platinum zwolniona z opłat

Naturalnie, zaleĹĽy mi na lepszej ofercie niĹĽ wyĹĽej wymieniona. Jakie
elementy oferty sprawią, że będzie ona lepsza? Brak opłat za prowadzenie
konta.
Brak opłat za polecenia zapłaty i zlecenia stałe. Darmowy serwis SMSowy
(informacje o stanie konta/karty). PrestiĹĽowa karta kredytowa z
możliwością zwolnienia z opłat. Darmowe potwierdzenia wykonanych
przelewĂłw pocztÄ….

Nie wszystko z powyższej listy musi być spełnione, im więcej tym lepiej.

Dodatkowo chcę by to konto miało możliwość całkowitego wyłączenia
dostępu przez internet.

Takich rzeczy to chyba nawet w erze nie ma.
Dostęp internetowy, czyli przerzucenie na klienta zarządzania swoim rachunkiem, powoduje że bank może zejść z opłat za konto, nierzadko do zera.

Tak na szybko to mi przychodzi do głowy Aquarius Intensive o ile dobrze pamiętam a jeżeli nie to na pewno mnie ktoś poprawi ;)

Data: 2009-06-21 01:08:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jaki bank i konto wybrac?

"xbartx" h1fufc$jb5$4@inews.gazeta.pl

Tak na szybko to mi przychodzi do głowy Aquarius Intensive o ile dobrze
pamiętam a jeżeli nie to na pewno mnie kto¶ poprawi ;)

Miałem rachunki firmowe i RORy za free, gdy internet nie był egalitarnym dobrem.
Płacić należało tylko za czeki, a raczej za ksi±żeczki czekowe. :)

jaki bank i konto wybrac?