jaki bank - konto prywatne i firmowe

Data: 2011-07-22 18:00:01
Autor: Borys Pogoreło
jaki bank - konto prywatne i firmowe
Dnia Thu, 21 Jul 2011 21:02:41 +0200, Lukasz napisał(a):

- fajnie jakby się dało przenie¶ć kartę kredytow± z MBanku (podczepiona do konta prywatnego)
-ogólnie niezbyt drogie w utrzymaniu

 Zdefiniuj "niezbyt drogie" :)

 Ja się własnie przywitałem z Kredyt Bankiem, bo dał mi najlepsze warunki
kredytu w koncie. Maj± w ofercie też wersję bez przynoszenia dokumentów,
wła¶nie bez prowizji za zaangażowanie, w wysoko¶ci do 50% miesięcznych
przychodów. Oprocentowanie powinno Ci się udać utrzymać.

 Konto firmowe jest za 15zł/mies., w tym karta debetowa (niestety do¶ć
ograniczona jesli chodzi o wypłaty: bankomaty KB, cash4you i jakie¶ sieci,
o których wcze¶niej nawet nie słyszałem) i 8 przelewów za darmo.

 Co do przenosin KK to się nie wypowiem - pytaj u Ľródła.  Konto prywatne ma bezpłatne wszystkie bankomaty, ale trzeba aktywnie
używać karty debetowej (5 transakcji / mies., bez tego 5zł). Poza tym bez
opłat. Jako bonus te reklamowe 7% (do 3000zł) minus belka.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-07-25 14:11:23
Autor: ±ćęłń󶼿.
jaki bank - konto prywatne i firmowe
I jeste¶ w stanie korzystać z tego gówna internetowego, które nazywa się kb24 ???
Po pół roku będziesz inaczej ¶piewał!!

-- -- -

Data: 2011-07-27 17:57:10
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 25 Jul 2011 14:11:23 +0000 (UTC),  ±ćęłń󶼿. napisał(a):

I jeste¶ w stanie korzystać z tego gówna internetowego, które nazywa się kb24 ???

 Jest paskudne, nie przeczę. Nawet po powiększeniu.

Po pół roku będziesz inaczej ¶piewał!!

 Podobno jest już nowy system, wła¶nie kończ± testy, również z wybranymi
użytkownikami. Zła wiadomo¶ć jest taka, że planuj± kretyński token GSM, bez
sprzętowego. Na szczę¶cie wci±ż będzie alternatywa w postaci kodów
jednorazowych.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-07-27 16:20:11
Autor: ±ćęłń󶼿.
jaki bank - konto prywatne i firmowe
Rzecz nie w wygl±dzie, lecz w braku jakiejkolwiek funkcjonalno¶ci.
Jest gorsza od czarnej d... .

-- -- -
 Jest paskudne, nie przeczę.

Data: 2011-07-27 22:43:53
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Wed, 27 Jul 2011 16:20:11 +0000 (UTC),  ±ćęłń󶼿. napisał(a):

Rzecz nie w wygl±dzie, lecz w braku jakiejkolwiek funkcjonalno¶ci.
Jest gorsza od czarnej d... .

 Hm, moje pierwsze przeklikanie tego nie pokazało niczego podejrzanego.
Jedyne co na razie zwróciło moj± uwagę to kretyńskie umiejscowienie
eksportu listy przelewów jako CSV (za to na plus jest możliwo¶ć importu,
chyba rzadko spotykana w "cywilnym" systemie). Ale jeszcze nie korzystam na
co dzień. Czego konkretnie brakuje?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-07-28 13:40:02
Autor: ±ćęłń󶼿.
jaki bank - konto prywatne i firmowe
Spróbuj cokolwiek odszukać w historii rachunku, a już szczególnie starszego niż 180 dni;
Spróbuj wydrukować sobie dane przelewu przychodz±cego ;-))
Ustaw przelew wychodz±cy zewnętrzny na poniedziałek z konta, na które w sobotę lub niedzielę przelewasz wewnętrznym kasę;
Spróbuj powtarzać niewykonany z braku ¶rodków przelew przez X godzin lub Y dni;
Spróbuj w sobotę zmienić dane płatno¶ci ustawionej na poniedziałek;
Dlaczego w eksporcie numer rachunku jest traktowany jak liczba zmiennoprzecinkowa w formacie 123*E+12 ?

Szkoda gadać, jeszcze nie wiesz, w jakie g... się wpakowałe¶.

-- -- -
Czego konkretnie brakuje?

Data: 2011-07-28 22:16:54
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 28 Jul 2011 13:40:02 +0000 (UTC),  ±ćęłń󶼿. napisał(a):

Spróbuj cokolwiek odszukać w historii rachunku, a już szczególnie starszego niż 180 dni;
(...)
Szkoda gadać, jeszcze nie wiesz, w jakie g... się wpakowałe¶.

 No to mnie pocieszyłe¶... ;)

 Zobaczymy co przynios± zmiany, oby nast±piły jak najszybciej.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

jaki bank - konto prywatne i firmowe