jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglą darce?

Data: 2018-02-06 20:14:00
Autor: japanizer
jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglą darce?
mBank w ramach "usprawniania" interfejsu www wyciął możliwość wglądu w notowania ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce, teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

Jaki bank oferuje dostęp do notowań ciągłych w przeglądarce (tak, żeby działało niezależnie od systemu operacyjnego)?

Data: 2018-02-06 22:22:13
Autor: witek
On 2/6/2018 10:14 PM, japanizer@japanizer.org wrote:
[...]

zagladales na stooq.pl?

Data: 2018-02-06 23:30:02
Autor: japanizer
On Wednesday, February 7, 2018 at 1:22:15 PM UTC+9, witek wrote:
> mBank w ramach "usprawniania" interfejsu www wyciął możliwość wglądu w notowania ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce, teraz trzeba instalować jakiś plik exe).
> [...]

Czy tam są notowania ciągłe (tzn. w czasie rzeczywistym to co się na giełdzie dzieje)? Czy z 15 minutowym opóźnieniem, jak w wielu serwisach tego typu? Nie mogę znaleźć tej informacji.

Data: 2018-02-07 10:39:02
Autor: Yakhub
jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglądarce?
Dnia Tue, 6 Feb 2018 20:14:00 -0800 (PST), japanizer@japanizer.org
napisał(a):

mBank w ramach "usprawniania" interfejsu www wyciął możliwość wglądu w notowania ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce, teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

U mnie działa w przeglądarce. Nic nie instalowałem.

--
Yakhub

Data: 2018-02-07 01:53:20
Autor: japanizer
On Wednesday, February 7, 2018 at 6:38:57 PM UTC+9, Yakhub wrote:
napisał(a):

> [...]

U mnie działa w przeglądarce. Nic nie instalowałem.

No jeszcze parę/paręnaście dni temu działało, w starym "eMaklerze". Teraz w nowym "eMaklerze" jest tylko link to ściągnięcia mStatica4.exe.

Oczywiście nie ma możliwości użycia starego eMaklera.

Data: 2018-02-07 11:05:42
Autor: Yakhub
jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglądarce?

napisał(a):

[...]

U mnie jest chyba "nowy" eMakler.

Wygląda to teraz tak:
https://snag.gy/cwAVm5.jpg

Statica to jest chyba zupełnie inna usługa.

--
Yakhub

Data: 2018-02-10 12:02:51
Autor: Darek
jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglądarce?

Wygląda to teraz tak:
https://snag.gy/cwAVm5.jpg

Ale teraz chyba nie ma podtrzymywania sesji i po określonym czasie wylogowuje z systemu

Darek

Data: 2018-02-07 11:12:58
Autor: radekp@konto.pl
jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglądarce?
Wed, 7 Feb 2018 01:53:20 -0800 (PST), w
<e7cca990-6b0e-4234-a933-0a38fa96ba85@googlegroups.com>,
> [...]

Oczywiście nie ma możliwości użycia starego eMaklera.

A to duży problem? O wiele lepiej ogląda się notowania w zewn. programie niż w
przeglądarce.
Osobiście chciałbym, aby z poziomu zewn. programu dało sie wysyłać zlecenia jak
kiedyś było/jest w xtb i ich Sidomie.

Data: 2018-02-07 11:40:31
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:a7kl7d59dak73a6ppm2p56a7hutuf23sh8@4ax.com...
Wed, 7 Feb 2018 01:53:20 -0800 (PST), w japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

Oczywiście nie ma możliwości użycia starego eMaklera.

A to duży problem? O wiele lepiej ogląda się notowania w zewn. programie niż w

Jak rozumiem kolega nie ma Windowsa i nie chce miec, co od czasu wersji 10 jest jeszcze bardziej zrozumiale :-P

No i ... komputerow to moze mniej dotyczy, ale na smartfonie pamieci mam mniej, a wszyscy chca, zebym jakis program zainstalowal, bo to lepiej, szybciej i wygodniej bedzie.

Mbank niedawno zadzwonil, to mialem mu okazje powiedziec co o tym mysle :-P

J.

Data: 2018-02-09 20:00:48
Autor: Mateusz Bogusz
W dniu 07.02.2018 o 05:14, japanizer@japanizer.org pisze:
wyciął możliwość wglądu w notowania ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce, teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

Coś tu nie pasuje. Piszesz o Linux i Mac, a potem że dla nich jest plik exe.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2018-02-09 21:58:18
Autor: Kamil Jońca
Mateusz Bogusz <mabakay@o2.pl> writes:

[...]

No właśnie o to chodzi.
Kiedyś było w przeglądarce (=miedzyplatformowo), a teraz jest *.exe
(czyli tylko dla win => wyciął dla Mac i Linux)
KJ

Sex is like air.  It's only a big deal if you can't get any.

jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglą darce?