jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglądarce?

Data: 2018-02-06 22:22:13
Autor: witek
jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglądarce?
On 2/6/2018 10:14 PM, japanizer@japanizer.org wrote:
mBank w ramach "usprawniania" interfejsu www wyciął możliwość wglądu w notowania ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce, teraz trzeba instalować jakiś plik exe).

Jaki bank oferuje dostęp do notowań ciągłych w przeglądarce (tak, żeby działało niezależnie od systemu operacyjnego)?

zagladales na stooq.pl?

Data: 2018-02-06 23:30:02
Autor: japanizer
On Wednesday, February 7, 2018 at 1:22:15 PM UTC+9, witek wrote:
> mBank w ramach "usprawniania" interfejsu www wyciął możliwość wglądu w notowania ciągłe użytkownikom systemów Linux czy Mac (kiedyś działało po prostu w przeglądarce, teraz trzeba instalować jakiś plik exe).
> [...]

Czy tam są notowania ciągłe (tzn. w czasie rzeczywistym to co się na giełdzie dzieje)? Czy z 15 minutowym opóźnieniem, jak w wielu serwisach tego typu? Nie mogę znaleźć tej informacji.

jaki bank ma notowania ciągłe (giełda) w przeglądarce?