jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzyskiwane z najmu nieruchomości?

Data: 2009-11-11 18:43:33
Autor: gabory
jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzyskiwane z najmu nieruchomości?
witam
czy przy uwzglednianiu zdolności kredytowej przy staraniu się o kredyt hipoteczny są na rynku jakieś banki, które uznają dochód z najmu nieruchomości?
problem w tym, że chcę kupić mieszkanie, te co mam obciążone jest hipoteką - wziąłem na nie kredyt.
Dajmy na to spłacam ratę kredytu 700 zł, z najmu mam 1000 zł, więc finalnie jestem do przodu. Ale dla banku liczy się tylko fakt, że mam 700 zł raty kredytu, to że de facto nie występuje obciążenie finansowe moich dochodów z tytułu kredytu bo zwraca mi to najem dla banku jest nieistotne.
chyba ze znacie jakiś bank w Polsce, który podchodzi do tego inaczej i liczy najem jako dodatkowe źródło dochodu?
pozdrawiam
Doni __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4596 (20091111) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-11-11 18:46:11
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzyskiwane z najmu nieruchomości?
chyba ze znacie jakiś bank w Polsce, który podchodzi do tego inaczej i liczy najem jako dodatkowe źródło dochodu?

a masz to udokumentowane na odpowiednim PIT-cie czy na gębę i do kieszeni?

Data: 2009-11-11 18:57:05
Autor: gabory
jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzyskiwane z najmu nieruchomości?
tylko umową najmu.

Data: 2009-11-11 18:54:27
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzyskiwane z najmu nieruchomości?
tylko umową najmu.

najemcy płacą gotówką czy na konto?

Data: 2009-11-11 19:05:53
Autor: gabory
jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzyskiwane z najmu nieruchomości?
na konto. __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4596 (20091111) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-11-11 19:04:13
Autor: RobertS
jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzyskiwane z najmu nieruchomości?

na konto.

jeżeli masz umowę, najemnca płaci na konto i odprowadzasz podatek to osiągasz normalny dochód np. w DB jest to honorowane

RobertS

Data: 2009-11-11 20:32:45
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzyskiwane z najmu nieruchomości?
jeżeli masz umowę, najemnca płaci na konto i odprowadzasz podatek to osiągasz normalny dochód np. w DB jest to honorowane

ale chyba bez stosownej deklaracji PIT się nie obędzie
a jak deklaracja to do 2 stycznia nic się nie da zrobić

oczywiście na zdrowy rozsądek wystarczyłoby potwierdzić
że podatek został zaplacony, ale szarlatani bankowi
rzadko kiedy kierują sie rozsądkiem.

Data: 2009-11-11 19:00:24
Autor: ąćęłńóśżź
jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzysk iwane z najmu nieruchomości?
Kiedyś w boomie Mille uznawało niby (przynajmniej wg rybryk w formularzu i wypocin paniętek).

jaki bank uznaje dodatkowe źródło dochodu uzyskiwane z najmu nieruchomości?