jaki bank w... Grecji?

Data: 2011-10-14 10:22:20
Autor: Tomasz Chmielewski
jaki bank w... Grecji?
Czy ktos orientuje sie w greckim rynku bankowym?

Szukam banku w Grecji, do ktorego mozna wejsc "z ulicy" w Atenach, i ktory objety by byl gwarancjami _nie-greckimi_ (lecz np. niemieckimi czy austriackimi; cypryjskimi lepiej tez nie).

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-10-14 14:47:20
Autor: Jerzy Dombczak
jaki bank w... Grecji?
W dniu 2011-10-14 10:22, Tomasz Chmielewski pisze:
[...]

To trzeba miec talent, to tak jakbys wlazl do czarnej dzielnicy w nowym jorku (zakladam ze jestes poldebilnym bialasem)

Data: 2011-10-16 12:23:08
Autor: Lisciasty
jaki bank w... Grecji?
On 14 PaĽ, 10:22, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:
Szukam banku w Grecji, do ktorego mozna wejsc "z ulicy" w Atenach, i
ktory objety by byl gwarancjami _nie-greckimi_ (lecz np. niemieckimi czy
austriackimi; cypryjskimi lepiej tez nie).

Mam znajomka Greka podpytam go, co prawda mieszka w Polsce x-na¶cie
lat ale pewnie jakie¶ kontakty ma :>

L.

Data: 2011-10-16 22:35:50
Autor: Tomasz Chmielewski
jaki bank w... Grecji?
On 16.10.2011 21:23, Lisciasty wrote:
[...]

Bylbym bardzo wdzieczny :)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-10-16 22:59:48
Autor: Animka
jaki bank w... Grecji?
On 14 PaĹş, 10:22, Tomasz Chmielewski<t...@nospam.wpkg.org>   wrote:
Szukam banku w Grecji, do ktorego mozna wejsc "z ulicy" w Atenach, i
ktory objety by byl gwarancjami _nie-greckimi_ (lecz np. niemieckimi czy
austriackimi; cypryjskimi lepiej tez nie).

Mam znajomka Greka podpytam go, co prawda mieszka w Polsce x-naście
lat ale pewnie jakieĹ› kontakty ma :>

Bylbym bardzo wdzieczny :)

Tak trudno było zapytać google?
http://www.europages.pl/katalog-przedsiebiorstwa/did-23/hc-21706/cc-GRC/wyniki.html

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-10-17 08:39:53
Autor: Tomasz Chmielewski
jaki bank w... Grecji?
On 17.10.2011 00:59, Animka wrote:
[...]

A ta strona ma sie do mojego pytania jak...?

Ciezko musi byc osoba zwana Animka :)

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-10-17 10:20:47
Autor: witrak()
jaki bank w... Grecji?
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.wpkg.org> wrote on 2011-10-17_8:39

Ciezko musi byc osoba zwana Animka :)

A jakby to przełożyć na polski ?
:-)

witrak()

Data: 2011-10-20 02:21:24
Autor: Lisciasty
jaki bank w... Grecji?
On 16 PaĽ, 22:35, Tomasz Chmielewski <t...@nospam.wpkg.org> wrote:
Bylbym bardzo wdzieczny :)

Niestety koleżka co¶ nieuchwytny, może wyjechał protestować :/

L.

Data: 2011-10-17 12:51:43
Autor: mnemotechnik
jaki bank w... Grecji?
Polecam wykaz na stronie greckiego banku centralnego http://www.bankofgreece.gr/BogDocumentEn/1_CreditInstitutions.xls

Z oddziałów banków zagranicznych, które obsługuj± osoby prywatne sprawdziłbym Citi, HSBC i Paribas.

Data: 2011-10-17 15:07:59
Autor: Tomasz Chmielewski
jaki bank w... Grecji?
On 17.10.2011 14:51, mnemotechnik wrote:
[...]

Super, dzieki!

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org