jaki bank z obsług± online?

Data: 2009-06-04 17:00:23
Autor: pit
jaki bank z obsług± online?
Witam,

Jako że chwilowo mnie nie ma w PL, a potrzebuje szybko i sprawnie otworzyć rachunek bankowy w banku typu mbank albo inteligo, jaki bank poleciliby¶cie - chciałbym wszystkie sprawy zwi±zane z otwarciem achunku załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakich¶ kurierów nasyła....

Dzięki

Data: 2009-06-04 09:23:45
Autor: BK
jaki bank z obsług± online?
On 4 Cze, 18:00, "pit" <anty***...@onet.eu> wrote:
[...]

NIe ma chyba takiej mozliwosci w calej UE zeby zalozyc konto bez
fizycznego kontaktu z pracownikiem banku/kurierem/urzednikiem/
notariuszem itp. Ktos musi sprawdzic Twoja tozsamosc - AML sie klania.

Data: 2009-06-04 21:06:31
Autor: aceJacek
jaki bank z obsługą online?
Dnia Thu, 4 Jun 2009 09:23:45 -0700 (PDT), BK napisal:
polecilibyście - chciałbym wszystkie sprawy związane z otwarciem achunku
załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakichś kurierów
nasyła....
NIe ma chyba takiej mozliwosci w calej UE zeby zalozyc konto bez
fizycznego kontaktu z pracownikiem banku/kurierem/urzednikiem/
notariuszem itp. Ktos musi sprawdzic Twoja tozsamosc - AML sie klania.

A elektroniczny podpis certyfikowany? Da się to do czegoś wykorzystać?

ZdrĂłwka, aceJacek

--
http://olewaczers.eu.org
                               ...a na zewnatrz jest 17.1 st.C

Data: 2009-06-04 23:13:57
Autor: xbartx
jaki bank z obsługą online?
On Thu, 4 Jun 2009 21:06:31 +0000 (UTC)
aceJacek <acejacek@wytnij.olewaczers.eu.org.invalid> wrote:

A elektroniczny podpis certyfikowany? Da się to do czegoś wykorzystać?

Tu nie chodzi o to, że potrafisz udowodnić, że nie jesteś wielbładem -
bank musi mieć odpowiednią procedurę, inaczej nic nie wskórasz.

Xenocide

Data: 2009-06-04 14:33:30
Autor: bradley.st
jaki bank z obsług± online?
On 4 Cze, 12:00, "pit" <anty***...@onet.eu> wrote:
[...]

Na ile zdolalem sie zorientowac, wylacznie telefonicznie lub przez
internet sie nie da.

Z bankow, ktorym sie przygladalem kiedy szukalem konta dla siebie:

- Inteligo ma na stronie informacje, ze tylko kurier i tylko w Polsce.
Dalej nie czytalem.

- mBank dopuszcza poswiadczenie dokumentow przez notariusza/konsula,
nawet daje dokladne wskazowki jak, natomiast kiedy sie wskazowek
zastosowalem i odeslalem umowy etc., dowiedzialem sie po kilku
tygodniach, ze "nie spelniam wymogow proceduralnych". Temu bankowi juz
dziekujemy.

- Alior: W rezultacie dwumiesiecznych staran mam nieaktywne konto i
nieaktywna karte do bankomatu. Brak kontaktu zwrotnego od opiekunki.
To by bylo na tyle jesli chodzi o "wyzsza kulture bankowosci".

- BZWBK zacheca ze konto zalozy na odleglosc, natomiast z lektury ich
strony wynika, ze zeby uzyskac do niego dostep przez internet, trzeba
stawic sie w oddziale.

- z minimum problemow (poswiadczenie tozsamosci przez notariusza) -
udalo sie wreszcie zalozyc konto w... Pekao SA. Maja Swieta Procedure
na taka okazje; zapewne jeszcze z dawnych czasow. Konto jest gratis i
z dostepem przez internet.

Wiecej bankow nie pamietam... ale bylo ich kilka.

Data: 2009-06-05 01:09:47
Autor: krzysztofsf
jaki bank z obsług± online?
bradley.st pisze:

Wiecej bankow nie pamietam...

Idz i nie grzsz wiecej ;)

Data: 2009-06-04 16:14:49
Autor: bradley.st
jaki bank z obsług± online?
On 4 Cze, 19:09, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
bradley.st pisze:

> Wiecej bankow nie pamietam...

Idz i nie grzsz wiecej ;)

....za wszystkie serdecznie zaluje. ;)

Data: 2009-06-05 07:16:14
Autor: xbartx
jaki bank z obsługą online?
On Thu, 4 Jun 2009 16:14:49 -0700 (PDT)
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

> Idz i nie grzsz wiecej ;)

...za wszystkie serdecznie zaluje. ;)

lepiej mieć za swoje niż za cudze!

Xenocide

Data: 2009-06-05 23:45:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jaki bank z obsług± online?

"bradley.st" 7aade99d-2991-46c3-b180-8f37fccbac81@n8g2000vbb.googlegroups.com

> Wiecej bankow nie pamietam...

Idz i nie grzsz wiecej ;)

...za wszystkie serdecznie zaluje. ;)

A gdzie obietnica i post_anowienie poprawy oraz pokuta?
Gdzie obrzydzenie sobie grzechów, które się popełniło?

Data: 2009-06-04 18:15:51
Autor: u
jaki bank z obsług± online?

Użytkownik "pit" <anty******@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:h08r2o$9d6$1news.onet.pl...
poleciliby¶cie - chciałbym wszystkie sprawy zwi±zane z otwarciem achunku załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakich¶ kurierów

Nie ma takiego. W każdym kto¶ musi zweryfikować dokumenty.

Data: 2009-06-06 12:12:13
Autor: Zbigniew Demidowicz
jaki bank z obsług± online?
u <u@wx.yz> napisał(a):
 Nie ma takiego. W każdym kto¶ musi zweryfikować dokumenty.

Załatwiałem konto bez osobistego stawienia się banku lub przy pomocy kuriera,
np. w bankach: Inteligo, d. Nordea, VWBank (wiem, że taka możliwo¶ć była też w
mBanku).  Wystarczyła kserokopia dowodu osobistego i odpowiedni kwestionariusz. Wprawdzie to było b. dawno, nie wiem jak jest teraz - warto więc sprawdzić na
ich witrynach.

Data: 2009-06-06 14:40:06
Autor: ruf10
jaki bank z obsług± online?
Zbigniew Demidowicz pisze:
u <u@wx.yz> napisał(a):
[...]

Co nie zmienia faktu, że kto¶ sprawdził twoje dokumenty: w przypadku VW to jest urzędnik w wybranych placówkach poczty polskiej, w mbanku - kurier.

....obawiam się, że mógłby¶ mieć problem odnalezieniem placówki PP za granic±.

Data: 2009-06-06 05:50:29
Autor: bradley.st
jaki bank z obsług± online?
On 6 Cze, 08:40, ruf10 <ru...@none.pl> wrote:
Zbigniew Demidowicz pisze:

> [...]

poczty polskiej, w mbanku - kurier.

...obawiam się, że mógłby¶ mieć problem odnalezieniem placówki PP za granic±.

Zbigniew ma racje. Dawno, dawno temu za siedmioma... znaczy sie w
Polsce MOZNA BYLO otworzyc konto w banku wypelniajac wniosek on-line i
odsylajac podpisana umowe wraz z kserokopia dowodu osobistego. Bez
kurierow, notariuszy i konsula.

Na pewno w 2002 roku w mBanku i LG Petrobanku. Wydaje mi sie ze
handlobank i Lukas rowniez dawaly taka mozliwosc.

Bank w ramach "weryfikacji danych" oddzwanial pod podany we wniosku
numer telefonu. He he he...

Data: 2009-06-06 20:36:09
Autor: u
jaki bank z obsług± online?

Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <dezet@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h0dmet$p47$1inews.gazeta.pl...
Załatwiałem konto bez osobistego stawienia się banku lub przy pomocy kuriera,

Ja też. To było dawno. Teraz jest inaczej.
Po wprowadzeniu wojny z "terroryzmem" wiele się zmieniło

Data: 2009-06-09 02:50:53
Autor: Zespol BZWBK
jaki bank z obsług± online?
[...]

Już wkrótce w BZ WBK dostępna będzie możliwo¶ć założenia konta z
każdego kraju na ¶wiecie bez konieczno¶ci przyjazdu do Polski. O dacie
wdrożenia poinformujemy na tym w±tku.

Jednocze¶nie zachęcamy do odwiedzania naszego serwisu https://zagranica..bzwbk.pl/53028.

Zasady obecno¶ci BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://www.bzwbk.pl/72769

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2009-06-09 03:22:22
Autor: bradley.st
jaki bank z obsług± online?
On 9 Cze, 05:50, Zespol_BZ...@bzwbk.pl wrote:

Jednocze¶nie zachęcamy do odwiedzania naszego serwisuhttps://zagranica.bzwbk.pl/53028.

Nie omieszkalem. Rezultat:

Konto<30 założysz razem z kontem walutowym w dowolnej placówce BZ
WBK.

Konto24 założysz razem z kontem walutowym w dowolnej placówce BZ WBK.

Konto24 Prestiż założysz razem z kontem walutowym w dowolnej placówce
BZ WBK.

Konto Wydajesz & Zarabiasz założysz w dowolnej placówce BZ WBK

Konto oszczędno¶ciowe:

Je¶li nie masz aktywnej usługi BZWBK24 - zapraszamy do dowolnego
oddziału BZWBK w Polsce. Nasi doradcy przygotuj± dla Ciebie umowę,
któr± wystarczy podpisać.

To, przypominam, ze strony oferta ZAGRANICZNA BZWBK :)

Data: 2009-06-09 03:41:56
Autor: krzysztofsf@wp.pl
jaki bank z obsług± online?
On 9 Cze, 12:22, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 9 Cze, 05:50, Zespol_BZ...@bzwbk.pl wrote:

> Jednocze¶nie zachęcamy do odwiedzania naszego serwisuhttps://zagranica.bzwbk.pl/53028.

Nie omieszkalem. Rezultat:

Ale pisali "juz wkrotce".
To wyglada, ze dopiero przymierzaja sie do takiej uslugi.

Tak przy okazji, nie jestem pewien, czy obecnie da sie nawet w Polsce
zalozyc u nich konto bez wizyty w oddziale - ja finalne podpisywnia
robilem na miejscu, mimo, ze zamawialem internetowo, z tym, ze mam
duzo placowek i tak mi bylo wygodniej, niz umawiac sie z kurierami
(ktorej to mozliwosci w zwiazku z tym nie testowalem).

Dzieki za pomoc w watku obok :)

Data: 2009-06-09 04:08:33
Autor: bradley.st
jaki bank z obsług± online?
On 9 Cze, 06:41, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:

Ale pisali "juz wkrotce".

:)

To wyglada, ze dopiero przymierzaja sie do takiej uslugi.

Na razie - w ramach przygotowan? - nieaktywny jest link do "WAZNE:
Postaraj sie zalatwic przed wyjazdem", w ktorym bylo info o aktywacji
dostepu przez internet wylacznie w oddziale.

Zakladam ze to krok w dobrym kierunku... :)

[...]

Teraz jest: "w dowolnym oddziale lub pod dowolnym adresem za
po¶rednictwem kuriera."

http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/konto24/jak-zamowic/konto24-jak-zamowic.html

Jakos watpie w te "dowolnosc adresu", ale moze rzeczywiscie...

Dzieki za pomoc w watku obok :)

A prosze bardzo! :)

Data: 2009-06-09 15:35:41
Autor: Krzysztof Halasa
jaki bank z obsług± online?
Zespol_BZWBK@bzwbk.pl writes:

[...]

Przyznaje ze taka informacja wyglada zdecydowanie korzystniej niz jakies
pokretne anonimowe reklamy wysylane przez osoby rzekomo nie zwiazane z
dana firma.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-31 03:59:38
Autor: bradley.st
jaki bank z obsług± online?
On 9 Cze, 05:50, Zespol_BZ...@bzwbk.pl wrote:

Już wkrótce w BZ WBK dostępna będzie możliwo¶ć założenia konta z
każdego kraju na ¶wiecie bez konieczno¶ci przyjazdu do Polski. O dacie
wdrożenia poinformujemy na tym w±tku.

Ponad siedem tygodni pozniej, zastanawiam sie jaka jest definicja
"wkrótce" wg Banku Zachodniego WBK S.A.

Kwartal? Pol roku? Rok?

Data: 2009-07-31 16:38:18
Autor: ±ćęłń󶼿