jaki bank z obsług± online?

Data: 2009-06-04 18:15:51
Autor: u
jaki bank z obsług± online?

Użytkownik "pit" <anty******@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:h08r2o$9d6$1news.onet.pl...
poleciliby¶cie - chciałbym wszystkie sprawy zwi±zane z otwarciem achunku załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakich¶ kurierów

Nie ma takiego. W każdym kto¶ musi zweryfikować dokumenty.

Data: 2009-06-06 12:12:13
Autor: Zbigniew Demidowicz
jaki bank z obsług± online?
u <u@wx.yz> napisał(a):
 Nie ma takiego. W każdym kto¶ musi zweryfikować dokumenty.

Załatwiałem konto bez osobistego stawienia się banku lub przy pomocy kuriera,
np. w bankach: Inteligo, d. Nordea, VWBank (wiem, że taka możliwo¶ć była też w
mBanku).  Wystarczyła kserokopia dowodu osobistego i odpowiedni kwestionariusz. Wprawdzie to było b. dawno, nie wiem jak jest teraz - warto więc sprawdzić na
ich witrynach.

Data: 2009-06-06 14:40:06
Autor: ruf10
jaki bank z obsług± online?
Zbigniew Demidowicz pisze:
u <u@wx.yz> napisał(a):
[...]

Co nie zmienia faktu, że kto¶ sprawdził twoje dokumenty: w przypadku VW to jest urzędnik w wybranych placówkach poczty polskiej, w mbanku - kurier.

....obawiam się, że mógłby¶ mieć problem odnalezieniem placówki PP za granic±.

Data: 2009-06-06 05:50:29
Autor: bradley.st
jaki bank z obsług± online?
On 6 Cze, 08:40, ruf10 <ru...@none.pl> wrote:
Zbigniew Demidowicz pisze:

> [...]

poczty polskiej, w mbanku - kurier.

...obawiam się, że mógłby¶ mieć problem odnalezieniem placówki PP za granic±.

Zbigniew ma racje. Dawno, dawno temu za siedmioma... znaczy sie w
Polsce MOZNA BYLO otworzyc konto w banku wypelniajac wniosek on-line i
odsylajac podpisana umowe wraz z kserokopia dowodu osobistego. Bez
kurierow, notariuszy i konsula.

Na pewno w 2002 roku w mBanku i LG Petrobanku. Wydaje mi sie ze
handlobank i Lukas rowniez dawaly taka mozliwosc.

Bank w ramach "weryfikacji danych" oddzwanial pod podany we wniosku
numer telefonu. He he he...

Data: 2009-06-06 20:36:09
Autor: u
jaki bank z obsług± online?

Użytkownik "Zbigniew Demidowicz" <dezet@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h0dmet$p47$1inews.gazeta.pl...
Załatwiałem konto bez osobistego stawienia się banku lub przy pomocy kuriera,

Ja też. To było dawno. Teraz jest inaczej.
Po wprowadzeniu wojny z "terroryzmem" wiele się zmieniło

jaki bank z obsług± online?