jaki bank z obsług± online?

Data: 2009-06-04 14:33:30
Autor: bradley.st
jaki bank z obsług± online?
On 4 Cze, 12:00, "pit" <anty***...@onet.eu> wrote:
Witam,

Jako że chwilowo mnie nie ma w PL, a potrzebuje szybko i sprawnie otworzyć
rachunek bankowy w banku typu mbank albo inteligo, jaki bank
poleciliby¶cie - chciałbym wszystkie sprawy zwi±zane z otwarciem achunku
załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakich¶ kurierów
nasyła....

Dzięki

Na ile zdolalem sie zorientowac, wylacznie telefonicznie lub przez
internet sie nie da.

Z bankow, ktorym sie przygladalem kiedy szukalem konta dla siebie:

- Inteligo ma na stronie informacje, ze tylko kurier i tylko w Polsce.
Dalej nie czytalem.

- mBank dopuszcza poswiadczenie dokumentow przez notariusza/konsula,
nawet daje dokladne wskazowki jak, natomiast kiedy sie wskazowek
zastosowalem i odeslalem umowy etc., dowiedzialem sie po kilku
tygodniach, ze "nie spelniam wymogow proceduralnych". Temu bankowi juz
dziekujemy.

- Alior: W rezultacie dwumiesiecznych staran mam nieaktywne konto i
nieaktywna karte do bankomatu. Brak kontaktu zwrotnego od opiekunki.
To by bylo na tyle jesli chodzi o "wyzsza kulture bankowosci".

- BZWBK zacheca ze konto zalozy na odleglosc, natomiast z lektury ich
strony wynika, ze zeby uzyskac do niego dostep przez internet, trzeba
stawic sie w oddziale.

- z minimum problemow (poswiadczenie tozsamosci przez notariusza) -
udalo sie wreszcie zalozyc konto w... Pekao SA. Maja Swieta Procedure
na taka okazje; zapewne jeszcze z dawnych czasow. Konto jest gratis i
z dostepem przez internet.

Wiecej bankow nie pamietam... ale bylo ich kilka.

Data: 2009-06-05 01:09:47
Autor: krzysztofsf
jaki bank z obsług± online?
bradley.st pisze:

Wiecej bankow nie pamietam...

Idz i nie grzsz wiecej ;)

Data: 2009-06-04 16:14:49
Autor: bradley.st
jaki bank z obsług± online?
On 4 Cze, 19:09, krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> wrote:
bradley.st pisze:

> Wiecej bankow nie pamietam...

Idz i nie grzsz wiecej ;)

....za wszystkie serdecznie zaluje. ;)

Data: 2009-06-05 07:16:14
Autor: xbartx
jaki bank z obsługą online?
On Thu, 4 Jun 2009 16:14:49 -0700 (PDT)
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

> Idz i nie grzsz wiecej ;)

...za wszystkie serdecznie zaluje. ;)

lepiej mieć za swoje niż za cudze!

Xenocide

Data: 2009-06-05 23:45:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jaki bank z obsług± online?

"bradley.st" 7aade99d-2991-46c3-b180-8f37fccbac81@n8g2000vbb.googlegroups.com

> Wiecej bankow nie pamietam...

Idz i nie grzsz wiecej ;)

...za wszystkie serdecznie zaluje. ;)

A gdzie obietnica i post_anowienie poprawy oraz pokuta?
Gdzie obrzydzenie sobie grzechów, które się popełniło?

jaki bank z obsług± online?