jaki bank z obsługą online?

Data: 2009-06-09 02:50:53
Autor: Zespol BZWBK
jaki bank z obsługą online?
On 4 Cze, 18:00, "pit" <anty***...@onet.eu> wrote:
Witam,

Jako że chwilowo mnie nie ma w PL, a potrzebuje szybko i sprawnie otworzyć
rachunek bankowy w banku typu mbank albo inteligo, jaki bank
polecilibyście - chciałbym wszystkie sprawy związane z otwarciem achunku
załatwić telefoniczne lub przez internet. Wiem że mbank jakichś kurierów
nasyła....

Dzięki

Już wkrótce w BZ WBK dostępna będzie możliwość założenia konta z
każdego kraju na świecie bez konieczności przyjazdu do Polski. O dacie
wdrożenia poinformujemy na tym wątku.

Jednocześnie zachęcamy do odwiedzania naszego serwisu https://zagranica..bzwbk.pl/53028.

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na: http://www.bzwbk.pl/72769

Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Data: 2009-06-09 03:22:22
Autor: bradley.st
jaki bank z obsługą online?
On 9 Cze, 05:50, Zespol_BZ...@bzwbk.pl wrote:

Jednocześnie zachęcamy do odwiedzania naszego serwisuhttps://zagranica.bzwbk.pl/53028.

Nie omieszkalem. Rezultat:

Konto<30 założysz razem z kontem walutowym w dowolnej placówce BZ
WBK.

Konto24 założysz razem z kontem walutowym w dowolnej placówce BZ WBK.

Konto24 Prestiż założysz razem z kontem walutowym w dowolnej placówce
BZ WBK.

Konto Wydajesz & Zarabiasz założysz w dowolnej placówce BZ WBK

Konto oszczędnościowe:

Jeśli nie masz aktywnej usługi BZWBK24 - zapraszamy do dowolnego
oddziału BZWBK w Polsce. Nasi doradcy przygotują dla Ciebie umowę,
którą wystarczy podpisać.

To, przypominam, ze strony oferta ZAGRANICZNA BZWBK :)

Data: 2009-06-09 03:41:56
Autor: krzysztofsf@wp.pl
jaki bank z obsługą online?
On 9 Cze, 12:22, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 9 Cze, 05:50, Zespol_BZ...@bzwbk.pl wrote:

> Jednocześnie zachęcamy do odwiedzania naszego serwisuhttps://zagranica.bzwbk.pl/53028.

Nie omieszkalem. Rezultat:

Ale pisali "juz wkrotce".
To wyglada, ze dopiero przymierzaja sie do takiej uslugi.

Tak przy okazji, nie jestem pewien, czy obecnie da sie nawet w Polsce
zalozyc u nich konto bez wizyty w oddziale - ja finalne podpisywnia
robilem na miejscu, mimo, ze zamawialem internetowo, z tym, ze mam
duzo placowek i tak mi bylo wygodniej, niz umawiac sie z kurierami
(ktorej to mozliwosci w zwiazku z tym nie testowalem).

Dzieki za pomoc w watku obok :)

Data: 2009-06-09 04:08:33
Autor: bradley.st
jaki bank z obsługą online?
On 9 Cze, 06:41, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:

Ale pisali "juz wkrotce".

:)

To wyglada, ze dopiero przymierzaja sie do takiej uslugi.

Na razie - w ramach przygotowan? - nieaktywny jest link do "WAZNE:
Postaraj sie zalatwic przed wyjazdem", w ktorym bylo info o aktywacji
dostepu przez internet wylacznie w oddziale.

Zakladam ze to krok w dobrym kierunku... :)

[...]

Teraz jest: "w dowolnym oddziale lub pod dowolnym adresem za
pośrednictwem kuriera."

http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/konto24/jak-zamowic/konto24-jak-zamowic.html

Jakos watpie w te "dowolnosc adresu", ale moze rzeczywiscie...

Dzieki za pomoc w watku obok :)

A prosze bardzo! :)

Data: 2009-06-09 15:35:41
Autor: Krzysztof Halasa
jaki bank z obsługą online?
Zespol_BZWBK@bzwbk.pl writes:

[...]

Przyznaje ze taka informacja wyglada zdecydowanie korzystniej niz jakies
pokretne anonimowe reklamy wysylane przez osoby rzekomo nie zwiazane z
dana firma.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-07-31 03:59:38
Autor: bradley.st
jaki bank z obsługą online?
On 9 Cze, 05:50, Zespol_BZ...@bzwbk.pl wrote:

Już wkrótce w BZ WBK dostępna będzie możliwość założenia konta z
każdego kraju na świecie bez konieczności przyjazdu do Polski. O dacie
wdrożenia poinformujemy na tym wątku.

Ponad siedem tygodni pozniej, zastanawiam sie jaka jest definicja
"wkrótce" wg Banku Zachodniego WBK S.A.

Kwartal? Pol roku? Rok?

Data: 2009-07-31 16:38:18
Autor: ąćęłńóśźż