jaki bankomat daje 10 zł?

Data: 2011-03-28 20:53:48
Autor:
jaki bankomat daje 10 zł?
witam

jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

z góry dzieki

Data: 2011-03-28 14:14:41
Autor: mk
jaki bankomat daje 10 zł?
On 28 Mar, 21:53, " " <chris...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
jakie bankomaty tzn. jakich bankow daj wyp acic 10 z

SGB.

Data: 2011-03-28 22:58:42
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-28 22:53, chris_rb@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
witam

jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Sprawdź w bankomacie PKO.

--
animka

Data: 2011-03-30 21:05:59
Autor: Marcin Wasilewski
jaki bankomat daje 10 zł?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:imqsqc$mq8$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-03-28 22:53, chris_rb@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
witam
jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Sprawdź w bankomacie PKO.

Nie ma takiego banku.

PKO BP daje 20-tki, natomiast "żubr" to i owszem 10 zł wypłaci.
Poza tym BZWBK, niektóre banki spółdzielcze.

Przy czym widziałem już takie bankomaty BZWBK, które 10-tek nie wypłacają, ale ciężko mi powiedzieć, czy akurat nie miały, czy bank ma taką politykę.

Data: 2011-03-28 23:00:47
Autor: MarekZ
jaki bankomat daje 10 zł?
Użytkownik <chris_rb@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imqsgr$g9a$1@inews.gazeta.pl...
witam

jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Na pewno BZWBK.

Chyba także nowe ING, one mogą mieć wszystkie nominały (na pewno mają 200, co też jest rzadkością, 10 nie doświadczyłem osobiście). Podejrzane są także bankomaty Nordei.

Data: 2011-03-28 23:03:14
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-28 23:00, MarekZ pisze:
[...]

ING to nie wypłaci. 20 zł to tak, bo wkładają do bankomatów 20-stki.

--
animka

Data: 2011-03-28 23:06:19
Autor: MarekZ
jaki bankomat daje 10 zł?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imqt32$n6p$1@node2.news.atman.pl...

ING to nie wypłaci. 20 zł to tak, bo wkładają do bankomatów 20-stki.

Do tych nowych nie wkładają 10-tek?

Data: 2011-03-29 01:28:39
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-28 23:06, MarekZ pisze:
Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisał w wiadomości grup

ING to nie wypłaci. 20 zł to tak, bo wkładają do bankomatów 20-stki.

Do tych nowych nie wkładają 10-tek?

A gdzie są te nowe i jak one wyglądają.

--
animka

Data: 2011-03-29 10:09:00
Autor: MarekZ
jaki bankomat daje 10 zł?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imr5jf$lr$1@node2.news.atman.pl...

Do tych nowych nie wkładają 10-tek?

A gdzie są te nowe i jak one wyglądają.

Wpłatomat i bankomat w jednym urządzeniu. Po lewej szczelina do wypłacania, po prawej do wpłacania.

Data: 2011-03-30 01:25:04
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-29 10:09, MarekZ pisze:
[...]

Na mojej wsi jeszcze tego nie widziałam. A w Aliorze to WCALE.

--
animka

Data: 2011-03-30 23:32:50
Autor: Wojciech Nawara
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-30 01:25, animka pisze:

Na mojej wsi jeszcze tego nie widziałam. A w Aliorze to WCALE.

W Aliorze nie widziałaś bankomatów ING? To chyba całkiem OK.

Data: 2011-03-31 00:29:40
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-30 23:32, Wojciech Nawara pisze:
W dniu 2011-03-30 01:25, animka pisze:

Na mojej wsi jeszcze tego nie widziałam. A w Aliorze to WCALE.

W Aliorze nie widziałaś bankomatów ING? To chyba całkiem OK.

:-)

W Aliorze nie widziałam w ogóle wpłatomatów. A co dopiero wpłatomatów z bankomatami.

--
animka

Data: 2011-03-29 09:00:15
Autor: .sp
jaki bankomat daje 10 zł?

Użytkownik <chris_rb@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imqsgr$g9a$1inews.gazeta.pl...
jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Każdy, o ile go takimi załadują

Data: 2011-03-29 07:46:21
Autor: Tomasz Opalski
jaki bankomat daje 10 zł?
sp <sp@am.er> napisał(a): tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Każdy, o ile go takimi załadują

Nie wierzę w taką elastyczność. IMHO to zależy od polityki banku lub sieci. Z tych co korzystam: Euronet deklaruje, że minimalny nominał to 50 PLN, a Cah4you 20 PLN.

Data: 2011-03-29 10:14:38
Autor: .sp
jaki bankomat daje 10 zł?

Użytkownik "Tomasz Opalski" <okemot@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ims2od$ko4$1inews.gazeta.pl...
Nie wierzę w taką elastyczność. IMHO to zależy od polityki banku lub sieci.
Z tych co korzystam: Euronet deklaruje, że minimalny nominał to 50 PLN, a
Cah4you 20 PLN.

Pytanie było o bankomaty banków, nie ogólne
Różne banki pakowały 10zł do swoich bankomatów.
Wg moich obserwacji zależało to od miejsca bankomatu, nie było jednakowe wszędzie.
Czasami potrzebne 10zł, czasami korzystne są 200zł. Razem w jednym bankomacie takiego czegoś nie widziałem.
10zł już dawno w okolicznych bankomatach nie widziałem. Najczęściej pakują 50 i 100zł lub 20 i 100zł

Data: 2011-03-29 18:15:53
Autor: Zakarm
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-29 10:14, .sp pisze:

[...]

Pierdolisz w kazdym WBK wydaje 10zl.

Data: 2011-03-31 09:08:00
Autor: .sp
jaki bankomat daje 10 zł?

Użytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości news:imt0ji$hv1$1news.onet.pl...
Pierdolisz w kazdym WBK wydaje 10zl.

Aleś ty pewny siebie
Jedyny bankomat BZWBK w mojej wsi 10zł nie wydaje

Data: 2011-03-30 01:23:55
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-29 09:00, .sp pisze:

Użytkownik<chris_rb@WYTNIJ.gazeta.pl>  napisał w wiadomości
jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Każdy, o ile go takimi załadują
malutkich marketach.

A bankomat PKO w wielkim gmachu niedaleko Sadyba Best Mall ma 10-tki.
No tak to przecież wiocha ;-)

--
animka

Data: 2011-03-29 22:39:01
Autor: ls
jaki bankomat daje 10 zł?
On 28 Mar, 22:53, " " <chris...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
witam

jakie bankomaty tzn. jakich bankow daj wyp acic 10 z

np. Bank Spoldzielczy w Wieliczce ;)

--
pozdr.
ls

Data: 2011-03-31 15:00:31
Autor:
jaki bankomat daje 10 zł?
  <chris_rb@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Ogromna większość spółdzielczych. pozdrawiam

Data: 2011-03-31 18:11:57
Autor: mx
jaki bankomat daje 10 zł?
jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Ogromna większość spółdzielczych.

Ale tej większości to jest mniejszość. Blisko mam tylko bankomat Banku Polskiej Spółdzielczości. I chociaż często wypłaca 10-tki, to tylko zamiast 20-tek. Dyszki nie wypłacisz.

Data: 2011-04-01 09:30:33
Autor:
jaki bankomat daje 10 zł?
mx <@mx1@os.pl@> napisał(a):

Ale tej większości to jest mniejszość.

Mniejszość?? Ja właśnie specjalnie po to wyrobiłem kartę w DB, żeby móc bezprowizyjnie w bankomatach spółdzielczych i PKO wypłacać. :-) Właśnie dlatego że tych bankomatów jest dużo i są najlepiej porozmieszczane (a do tego często jedyne w mniejszych miejscowościach).

Data: 2011-04-01 09:39:06
Autor:
jaki bankomat daje 10 zł?
A jeszcze odnośnie wypłat dyszek - czasem bankomat nie "chwali się" tą możliwością i nie ma tej kwoty w domyślnie proponowanych (są podane wielokrotności 20 czy 50). Ale jak wpisze się jako własną kwotę 10zł czy jej wielokrotność to bez problemu wypłaca.

Data: 2011-04-01 13:34:19
Autor: mx
jaki bankomat daje 10 zł?
[...]

Ja spotkałem tylko takie przypadki, że na ekranie zaczyna się o 50 i wielokrotności, a po wpisaniu 20 wypłaci.

jaki bankomat daje 10 zł?