jaki bankomat daje 10 zł?

Data: 2011-03-28 23:00:47
Autor: MarekZ
jaki bankomat daje 10 zł?
Użytkownik <chris_rb@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imqsgr$g9a$1@inews.gazeta.pl...
witam

jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Na pewno BZWBK.

Chyba także nowe ING, one mogą mieć wszystkie nominały (na pewno mają 200, co też jest rzadkością, 10 nie doświadczyłem osobiście). Podejrzane są także bankomaty Nordei.

Data: 2011-03-28 23:03:14
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-28 23:00, MarekZ pisze:
[...]

ING to nie wypłaci. 20 zł to tak, bo wkładają do bankomatów 20-stki.

--
animka

Data: 2011-03-28 23:06:19
Autor: MarekZ
jaki bankomat daje 10 zł?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imqt32$n6p$1@node2.news.atman.pl...

ING to nie wypłaci. 20 zł to tak, bo wkładają do bankomatów 20-stki.

Do tych nowych nie wkładają 10-tek?

Data: 2011-03-29 01:28:39
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-28 23:06, MarekZ pisze:
Użytkownik "animka"<animka@to.nie.ja.wp.pl>  napisał w wiadomości grup

ING to nie wypłaci. 20 zł to tak, bo wkładają do bankomatów 20-stki.

Do tych nowych nie wkładają 10-tek?

A gdzie są te nowe i jak one wyglądają.

--
animka

Data: 2011-03-29 10:09:00
Autor: MarekZ
jaki bankomat daje 10 zł?
Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:imr5jf$lr$1@node2.news.atman.pl...

Do tych nowych nie wkładają 10-tek?

A gdzie są te nowe i jak one wyglądają.

Wpłatomat i bankomat w jednym urządzeniu. Po lewej szczelina do wypłacania, po prawej do wpłacania.

Data: 2011-03-30 01:25:04
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-29 10:09, MarekZ pisze:
[...]

Na mojej wsi jeszcze tego nie widziałam. A w Aliorze to WCALE.

--
animka

Data: 2011-03-30 23:32:50
Autor: Wojciech Nawara
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-30 01:25, animka pisze:

Na mojej wsi jeszcze tego nie widziałam. A w Aliorze to WCALE.

W Aliorze nie widziałaś bankomatów ING? To chyba całkiem OK.

Data: 2011-03-31 00:29:40
Autor: animka
jaki bankomat daje 10 zł?
W dniu 2011-03-30 23:32, Wojciech Nawara pisze:
W dniu 2011-03-30 01:25, animka pisze:

Na mojej wsi jeszcze tego nie widziałam. A w Aliorze to WCALE.

W Aliorze nie widziałaś bankomatów ING? To chyba całkiem OK.

:-)

W Aliorze nie widziałam w ogóle wpłatomatów. A co dopiero wpłatomatów z bankomatami.

--
animka

jaki bankomat daje 10 zł?