jaki bankomat daje 10 zł?

Data: 2011-03-31 15:00:31
Autor:
jaki bankomat daje 10 zł?
  <chris_rb@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Ogromna większość spółdzielczych. pozdrawiam

Data: 2011-03-31 18:11:57
Autor: mx
jaki bankomat daje 10 zł?
jakie bankomaty tzn. jakich bankow dają wypłacic 10 zł

Ogromna większość spółdzielczych.

Ale tej większości to jest mniejszość. Blisko mam tylko bankomat Banku Polskiej Spółdzielczości. I chociaż często wypłaca 10-tki, to tylko zamiast 20-tek. Dyszki nie wypłacisz.

Data: 2011-04-01 09:30:33
Autor:
jaki bankomat daje 10 zł?
mx <@mx1@os.pl@> napisał(a):

Ale tej większości to jest mniejszość.

Mniejszość?? Ja właśnie specjalnie po to wyrobiłem kartę w DB, żeby móc bezprowizyjnie w bankomatach spółdzielczych i PKO wypłacać. :-) Właśnie dlatego że tych bankomatów jest dużo i są najlepiej porozmieszczane (a do tego często jedyne w mniejszych miejscowościach).

Data: 2011-04-01 09:39:06
Autor:
jaki bankomat daje 10 zł?
A jeszcze odnośnie wypłat dyszek - czasem bankomat nie "chwali się" tą możliwością i nie ma tej kwoty w domyślnie proponowanych (są podane wielokrotności 20 czy 50). Ale jak wpisze się jako własną kwotę 10zł czy jej wielokrotność to bez problemu wypłaca.

Data: 2011-04-01 13:34:19
Autor: mx
jaki bankomat daje 10 zł?
[...]

Ja spotkałem tylko takie przypadki, że na ekranie zaczyna się o 50 i wielokrotności, a po wpisaniu 20 wypłaci.

jaki bankomat daje 10 zł?