jaki bidon?

Data: 2010-08-05 14:20:59
Autor: mbut
jaki bidon?
Witam wszystkich grupowiczów
Posiadam trzy bidony plastykowe i prawdę mówiąc żaden nie nadaje się do spożywania wody. Jeżeli zostaje trochę wody z poprzedniego dnia to niestety nie się ją wypić, wydziela się nieprzyjemny zapach.
Powstaje pytanie czy bidon metalowy wydziela również nieprzyjemne zapachy? może ktoś ma doświadczenie w tym kierunku.
pozdrawiam

Data: 2010-08-05 05:30:22
Autor: Pr0NET
jaki bidon?
On Aug 5, 2:20 pm, mbut <m...@wp.pl> wrote:
[...]

Zależy pewnie, wąchałem 'bidony' (bukłaki) metalowe w decathlonie  i
niektóre waliły, ale raczej nie były a aluminium bo w środku były
żółte pewnie pokryte jakimś lakierem beznadziejnym. Aluminiowy
wykonany w takiej technologii co puszka nie powinien śmierdzieć,
niestety wybór jest raczej skromny z tego co widać same plastikowe
prawie sprzedają.

Data: 2010-08-06 10:29:24
Autor: mbut
jaki bidon?
Pr0NET pisze:
[...]

Aluminiowe są w sprzedaży tylko cholernie drogie 50zł

Data: 2010-09-17 06:56:10
Autor: mbut
jaki bidon?
W dniu 10-08-06 10:29, mbut pisze:
Pr0NET pisze:
[...]

W końcu udało mi się kupić bidon aluminiowy za 25zł i super 0 zapachów

Data: 2010-08-05 06:09:08
Autor: Rowerex
jaki bidon?
On 5 Sie, 13:20, mbut <m...@wp.pl> wrote:
[...]

Przypomnę moje rozwiązanie:

- butelka 1L po po 7up lub Pepsi
- ustnik z Cisowianki 07

http://tinyurl.com/1Litr-PET
http://tinyurl.com/ustnik-cis-07

Myta i czyszczona butelka wytrzymuje długo, ustnik jeszcze dłużej.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-08-05 15:31:30
Autor: Praxis
jaki bidon?
On 5 Sie, 15:09, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

- butelka 1L po po 7up lub Pepsi
- ustnik z Cisowianki 07

Myta i czyszczona butelka wytrzymuje długo, ustnik jeszcze dłużej.

Ustnik w ogóle nie wytrzymuje, a zwłaszcza jak się próbuje go otworzyć
bez zatrzymywania.
__
praxis

Data: 2010-08-05 21:44:41
Autor: Rowerex
jaki bidon?
On 5 Sie, 23:31, Praxis <jedrzejwoj...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Myta i czyszczona butelka wytrzymuje długo, ustnik jeszcze dłużej..

Ustnik w ogóle nie wytrzymuje, a zwłaszcza jak się próbuje go otworzyć

Używam tych ustników od 3 lat. Nigdy nie zatrzymuję się aby się napić,
więc nie bardzo rozumiem o co chodzi.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-08-06 15:44:56
Autor: MichałG
jaki bidon?
Rowerex pisze:
On 5 Sie, 23:31, Praxis <jedrzejwoj...@gmail.com> wrote:

Używam tych ustników od 3 lat. Nigdy nie zatrzymuję się aby się napić,
więc nie bardzo rozumiem o co chodzi.

To przecież oczywiste... o wygląd... ;) ;) ;)

michał

Data: 2010-08-05 14:25:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaki bidon?
mbut bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
plastykowe

Jakie?

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-05 14:29:05
Autor: MadMan
jaki bidon?
Dnia Thu, 05 Aug 2010 14:20:59 +0200, mbut napisał(a):

Posiadam trzy bidony plastykowe i prawdę mówiąc żaden nie nadaje się do spożywania wody. Jeżeli zostaje trochę wody z poprzedniego dnia to niestety nie się ją wypić, wydziela się nieprzyjemny zapach.

A czy wyparzyłeś je? Zalać ciepłą (niekoniecznie gorącą) wodą,
przepłukać, wylać, zalać zimną. W razie konieczności powtórzyć. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-08-05 05:39:13
Autor: AndrzejM
jaki bidon?

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com

Wsyp płaską łyżeczkę soli, zalej gorącą wodą i poczekaj parę minut.
Wylej i opłucz bidon. To działa, zapach znika.. Sprawdziłem.

Data: 2010-08-05 14:47:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaki bidon?
AndrzejM bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Jesteś niereformowalny jak 666 czy może głupi? TNIJ SYGNATURY!

Tuwima c(z)ytuję z przyjemnością         | Bo to mezalians byłby dla psa.

Data: 2010-08-06 10:27:54
Autor: mbut
jaki bidon?
AndrzejM pisze:
[...]

Mojemu bidonowi nie pomogło

Data: 2010-08-05 14:47:04
Autor: galex
jaki bidon?
W dniu 2010-08-05 14:20, mbut pisze:

Powstaje pytanie czy bidon metalowy wydziela również nieprzyjemne
zapachy? może ktoś ma doświadczenie w tym kierunku.
pozdrawiam

Od jakiegoś czasu mam aluminiowy bidon bardzo rowerowej firmy Ćibo ;-).

1l, podwójne ścianki, bez obcych zapachów, ze świetnym niecieknącym zamknięciem, uzupełnionym osłonką. W komplecie jest jeszcze neoprenowy pokrowiec.
Prawie ideał;-) -  ma tylko jedną wadę: zbyt dużą, jak na tradycyjne koszyki, średnicę. Ale i tak z niego korzystam, jest naprawdę świetny.

--
galex

Data: 2010-08-05 19:38:42
Autor: biodarek
jaki bidon?
galex pisze:
1l, podwójne ścianki, bez obcych zapachów, ze świetnym niecieknącym zamknięciem, uzupełnionym osłonką. W komplecie jest jeszcze neoprenowy pokrowiec.

Cały litr, no niech mnie! Kiedyś to panie Galex, OIDP, starczało 0,5l na 100km (Toruń - Włocławek - Toruń chociażby :)

W tym wieku chce się pić, co nie?*
;)

* "W tym wieku" - ostatnio moja ulubiona sekwencja. Często słyszana od lekarzy lub weterynarzy. Może chodzi o XXI wiek i plamy na słońcu :D

--
biodarek
(pozdrawia z nieodłącznym bukłakiem 2l :)

Data: 2010-08-05 22:51:11
Autor: jpogoda
jaki bidon?
On 5 Sie, 14:47, galex <rowerzy...@op.pl> wrote:

Prawie ideał;-) -  ma tylko jedną wadę: zbyt dużą, jak na tradycyjne
koszyki, średnicę. Ale i tak z niego korzystam, jest naprawdę świetny.

Wszelki duch! :-)
Czyżby powrót na grupę, czy kolejny post za rok? :-)

A w temacie.
Od lat używam bidonu Isostar dołączonego do puszki ze specyfikiem.
Może trafiłem na jakąś dobrą serię, ale napoje nie nabierają żadnego
nieprzyjemnego posmaku również na drugi dzień.
Kiedyś kupiłem drugi ale ten już śmierdział.

--
Jarek Pogoda

Data: 2010-08-06 22:09:14
Autor: biodarek
jaki bidon?
jpogoda pisze:
[...]

Ej, nie! Ostatnio to chyba pisał 9.06.2010r. Więc wychodzi tak raz na 2 m-ce :)
To ostatnio, to nawet wierszem pisał. I nikt go za to nie zlinczował.
A mógł ;)

--
biodarek

Data: 2010-08-05 16:07:18
Autor: arturbac
jaki bidon?
Ja mam dwuscienny bidon z wkladką aluminiową pomiedzy sciankami firmy
zefal, w upaly o wiele dluzej utrzymuje chlod napoju, rewelacja wiec
polecam.

Data: 2010-08-05 20:43:47
Autor: mbut
jaki bidon?
arturbac pisze:
Ja mam dwuscienny bidon z wkladką aluminiową pomiedzy sciankami firmy
zefal, w upaly o wiele dluzej utrzymuje chlod napoju, rewelacja wiec
polecam.
Bardzo się cieszę, że mogliście mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu. Najpierw wyprubuję z solą.
dzięki wszystkim
pozdrawiam

Data: 2010-08-05 21:56:05
Autor: Paweł(suw)
jaki bidon?
W dniu 2010-08-05 16:07, arturbac pisze:
Ja mam dwuscienny bidon z wkladką aluminiową pomiedzy sciankami firmy
zefal, w upaly o wiele dluzej utrzymuje chlod napoju, rewelacja wiec
polecam.
Ciekawego odkrycia dokonałem wioząc butelkę zawiniętą w jakieś grubsze ubranie, po czterech godzinach nie zmieniło temperatury.
- teoria afrykańskich górali, izolować się od upałów grubym ubraniem.

Data: 2010-08-05 22:17:29
Autor: Adam
jaki bidon?
[...]
Ja od 4 miesiecy używam bidonu z Tesco za 10zl(chyba), taki z kangurem.
0 zapachu. Wlewam do niego tylko wode.

jaki bidon?