jaki biznesowy laptop

Data: 2011-02-15 00:30:51
Autor: klezmer
jaki biznesowy laptop
Witam,

Warunki brzegowe:
-jak nadluzszy czas pracy na baterii.
-jak najlzejszy
-dysk min. 500GB
-matryca 13.3"-14.4"
-co najmniej 4GB RAMu

Dobrze jakby byl solidny i b. dobrze wykonany itp. -chyba wszystkie drozsze modele kazdego producenta takie sa.
Z HPkami mam same problemy, toshib nie znam, wiec chyba tylko jak zawsze sony, dell, lenovo.

Zastosowania (jednoczesnie): kilka(nascie?) okien przegladarki, kilka duzych dok. MS Office 2010 + outlook, foobar, skype, gg. Generalnie -praca w biurze i na wyjazdach.

Jak na razie najlepszy jaki znalazlem to ten:
"http://www.kuzniewski.pl/p4956,lenovo-thinkpad-t410-nt7q6pb-core-i7-620m-14-1-wxga-4096-500-quadro-nvs-3100m-dvd-windows-7-pro-xp-pro-pakiet-dodatkowych-uslug-i-wysylka-w-cenie.html"

Producent podaje 8h na baterii, czyli pewnie bedzie to z 6h (praca z MSOffice, net przez WLAN).

Jest jeszcze kilka modeli sony vaio, delli latitude, ale wszystkie (maja baterie 6-cell i pomimo tego ze maja i3/i5 czy 13.3" to) zdaje sie, ze beda o wiele krocej pracowac na baterii niz ten t410.

Jakby ktos mial cos interesujacego do powiedzenia w tym temacie to, bylbym wdzieczny i z gory dziekuje :)

--
Pozdrawiam,
klezmer

I'm Drunk of Borg. Resistance is floor tile.

Data: 2011-02-15 01:14:37
Autor: Padre
jaki biznesowy laptop

Zastosowania (jednoczesnie): kilka(nascie?) okien przegladarki, kilka
duzych dok. MS Office 2010 + outlook, foobar, skype, gg.

I do czego tu min. 500GB HDD?

Data: 2011-02-15 01:43:06
Autor: MadAsHell
jaki biznesowy laptop
On 15 Lut, 01:14, Padre <Pa...@no.net> wrote:
> Zastosowania (jednoczesnie): kilka(nascie?) okien przegladarki, kilka
> duzych dok. MS Office 2010 + outlook, foobar, skype, gg.

I do czego tu min. 500GB HDD?

Do dokumentow, zdjec, filmow, muzyki.

Nie mogles zalozyc tego, ze wiem, ze potrzebuje 500GB wiec dlatego
mówie ze potrzebuje?

--
klezmer

Data: 2011-02-15 07:38:43
Autor: Marek Dyjor
jaki biznesowy laptop
Padre wrote:
Zastosowania (jednoczesnie): kilka(nascie?) okien przegladarki, kilka
duzych dok. MS Office 2010 + outlook, foobar, skype, gg.

I do czego tu min. 500GB HDD?

ze specyfikacji to raczej wychodzi notebook do zabijania wolnego czasu w pracy :)

Data: 2011-02-15 01:50:17
Autor: MadAsHell
jaki biznesowy laptop
On 15 Lut, 07:38, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
Padre wrote:

> I do czego tu min. 500GB HDD?

ze specyfikacji to raczej wychodzi notebook do zabijania wolnego czasu w
pracy :)

Przyszly wlasciciel raczej sie nie leni w fabryce. A sporo kilku
megowych exceli czy wordow + inne biurowe i multimedialne rzeczy
potrafia spowolnic na slabym sprzecie, a w zasadzie to moze tak a moze
nie. Ja chce byc pewnym ze ani teraz ani za 3 lata nic nie bedzie
chodzic wolno.

Data: 2011-02-15 08:05:57
Autor: boxfish
jaki biznesowy laptop
W dniu 2011-02-15 00:30, klezmer pisze:

[...]

I do office chcesz strzelać z i7 + nvs 3100m ?

Data: 2011-02-15 01:54:10
Autor: MadAsHell
jaki biznesowy laptop
On 15 Lut, 08:05, boxfish <cic...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> "http://www.kuzniewski.pl/p4956,lenovo-thinkpad-t410-nt7q6pb-core-i7-6...."

I do office chcesz strzelać z i7 + nvs 3100m ?

Core i5 i zintegrowana grafa w zupelnosci wystarczy. Pokaz mi laptopa
z 9-cell battery/14"/Intel HD graphics czy co tam/i5/4GB RAM/500GB hdd
+ pierwszorzedne wykonanie.
Dobra, skustomizowany Dell E6410. A coś innego?
Propos tego Della, ktoś używa, ile trzyma bateria?

Data: 2011-02-15 11:09:37
Autor: boxfish
jaki biznesowy laptop
W dniu 2011-02-15 10:54, MadAsHell pisze:
[...]

Skoro wybrałeś jako przykład T410 to masz tam spory wybór konfiguracji, są i3 sa i5 (konstrukcja wszystkich taka sama) bateria ? kupujesz jaka chcesz, nawet czasem lepiej kupić duza i w zapasie mieć małą (jakby co)

dysk ? ram ? każdy dealer na poczekaniu ci upgrade zrobi

Data: 2011-02-15 02:32:09
Autor: MadAsHell
jaki biznesowy laptop
On 15 Lut, 11:09, boxfish <cic...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

chcesz, nawet czasem lepiej kupić duza i w zapasie mieć małą (jakby co)

dysk ? ram ? każdy dealer na poczekaniu ci upgrade zrobi

To tak jest, ze wszystko mozna wymienic i ma sie to nijak do
gwarancji? dealer zrobi wszystko byleby sprzedac, a gwarancja jest
door2door.

Data: 2011-02-15 12:45:03
Autor: Shaman
jaki biznesowy laptop
Dnia 15-02-2011 o 10:54:10 MadAsHell <klezmer83@gmail.com> napisał(a):

> [...]

+ pierwszorzedne wykonanie.
Dobra, skustomizowany Dell E6410. A coś innego?
Propos tego Della, ktoś używa, ile trzyma bateria?

mam Dell E6500 i jeśli mocno nie poprawili jakości przez ostatnie 2 lata  to nie może być mowy o pierwszorzędnym wykonaniu. O drugorzędnym zresztą  też nie..  Kolega z działu sprzętowego któremu się ostatnio żaliłem  pocieszył mnie, że widział niedawno biznesowe Lenovo i wyglądały jeszcze  gorzej. Dodam, że szanuję sprzęt i nie eksploatuję go zbyt mocno.. Po  prostu pracuję w pracy i w domu. Wygląda na to, że firmy ostro pocięły  koszty i zeszły o jedno lub dwa piętra z jakości materiałów. Do tego  dochodzą kompromisy konstrukcyjne i porażka gotowa.

Co do baterii..  na 9celowej baterii C2D P8400 2,26GHz 19" 1920x1200  wytrzymuje obecnie (po równo 2 latach) średnio około 4-5 godzin - w  zależności od jasności podświetlenia i intensywności pracy procesora.

--
PZDR
Shaman

Data: 2011-02-15 23:24:41
Autor: klezmer
jaki biznesowy laptop

[...]

Dziękuję. BTW co jest teraz high endem jesli chodzi o jakosc wykonania/solidnosc ?