jaki biznesowy laptop

Data: 2011-02-15 01:14:37
Autor: Padre
jaki biznesowy laptop

Zastosowania (jednoczesnie): kilka(nascie?) okien przegladarki, kilka
duzych dok. MS Office 2010 + outlook, foobar, skype, gg.

I do czego tu min. 500GB HDD?

Data: 2011-02-15 01:43:06
Autor: MadAsHell
jaki biznesowy laptop
On 15 Lut, 01:14, Padre <Pa...@no.net> wrote:
> Zastosowania (jednoczesnie): kilka(nascie?) okien przegladarki, kilka
> duzych dok. MS Office 2010 + outlook, foobar, skype, gg.

I do czego tu min. 500GB HDD?

Do dokumentow, zdjec, filmow, muzyki.

Nie mogles zalozyc tego, ze wiem, ze potrzebuje 500GB wiec dlatego
mówie ze potrzebuje?

--
klezmer

Data: 2011-02-15 07:38:43
Autor: Marek Dyjor
jaki biznesowy laptop
Padre wrote:
Zastosowania (jednoczesnie): kilka(nascie?) okien przegladarki, kilka
duzych dok. MS Office 2010 + outlook, foobar, skype, gg.

I do czego tu min. 500GB HDD?

ze specyfikacji to raczej wychodzi notebook do zabijania wolnego czasu w pracy :)

Data: 2011-02-15 01:50:17
Autor: MadAsHell
jaki biznesowy laptop
On 15 Lut, 07:38, "Marek Dyjor" <mdy...@poczta.onet.pl> wrote:
Padre wrote:

> I do czego tu min. 500GB HDD?

ze specyfikacji to raczej wychodzi notebook do zabijania wolnego czasu w
pracy :)

Przyszly wlasciciel raczej sie nie leni w fabryce. A sporo kilku
megowych exceli czy wordow + inne biurowe i multimedialne rzeczy
potrafia spowolnic na slabym sprzecie, a w zasadzie to moze tak a moze
nie. Ja chce byc pewnym ze ani teraz ani za 3 lata nic nie bedzie
chodzic wolno.

jaki biznesowy laptop