jaki bluetooth do navi garmina polecacie?

Data: 2010-02-08 02:38:55
Autor: jesz
jaki bluetooth do navi garmina polecacie?
jak w temacie, mam navi i chcę dokupić system bluetooth do kasku,
je¶li to ma jakie¶ znaczenie to kask caberg rhino a navi garmin zumo
550
dzięki

Data: 2010-02-08 12:13:38
Autor: Glub
jesz <mjerz@wp.pl> wrote:
jak w temacie, mam navi i chcę dokupić system bluetooth do kasku,
jeśli to ma jakieś znaczenie to kask caberg rhino a navi garmin zumo
550
dzięki

Znajomi sobie chwalÄ… Cardo.
Musisz tylko sprawdzić czy będziesz go mógł zamontować. Słyszałem opinie ze do shuberthow c3 cardo nie bangla.
--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-10 09:43:51
Autor: doktorski
jaki bluetooth do navi garmina polecacie?
On 8 Lut, 13:13, Glub <glub...@gmail.com> wrote:

Znajomi sobie chwal± Cardo.
Owszem, daje rade. Dobra wytrzymalosc baterii i niezly odsluch.

Musisz tylko sprawdzić czy będziesz go mógł zamontować.
Słyszałem opinie ze do shuberthow c3 cardo nie bangla.
Taaaa, do C2 niby tez nie pasuja a jakos Marlboro i ja uzywamy z
powodzeniem. Polak potrafi :)

pzdr, dr
K12S/525, Fujara na wydaniu

jaki bluetooth do navi garmina polecacie?