jaki bus w granicach 7000

Data: 2010-09-29 20:21:04
Autor: Adam Szewczak
jaki bus w granicach 7000

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:i7vkp3$h6v$1news.vectranet.pl...
czy moglibyście doradzić jakiegoś busa w rozsądnych pieniądzach i koniecznie w dieslu. Wstępnie patrzę na T4 bądź transita

Z góry dzięki

Adi

    Nieco dwa rozne auta, tyle ze Tranzit to taka typowa ciezarowka. Do czego ma byc ten samochod ?

T4 do 7 tys raczej juz znajdziesz, ale znowu do czego to ma byc, blaszak, osobowka, doka, prycza.
TDI raczej bedzie ciezko. 2.4D zostaje lub od biedy 2.5 z gazem (zawsze ponad 20KM wiecej)

Ale masz tez do wyboru inne pojazdy.

Hyundai H100
Mazda E2200
Mercedes MB100 :P
Mitsubishi L300 / L400
Nissan vanette
Toyota Hiace

NO

PZDr
Adam

Data: 2010-09-29 20:28:31
Autor: adi
jaki bus w granicach 7000
auto typowe na budowe , gorszy wygląd oraz rdza nie mają znaczenia

Data: 2010-09-29 20:36:21
Autor: Adam Szewczak
jaki bus w granicach 7000

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:i800g2$k8j$1news.vectranet.pl...
auto typowe na budowe , gorszy wygląd oraz rdza nie mają znaczenia

    No to podalem Ci typy, teraz alledrogo i wybierac ;P
Zasadniczo wszystkie sie nadaja.
No ale na budowe tez moze byc albo blaszak albo paka

PZDr
Adam

Data: 2010-09-29 20:55:02
Autor: adi
jaki bus w granicach 7000

No ale na budowe tez moze byc albo blaszak albo paka

zdecydowanie blaszak jeśli dobrze rozumiem cos pokroju t4, aha i dobry byłby silnik mało wrażliwy na paliwa jak w t4 właśnie

Data: 2010-09-29 20:58:29
Autor: Adam Szewczak
jaki bus w granicach 7000

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:i8021p$1e4$1news.vectranet.pl...

No ale na budowe tez moze byc albo blaszak albo paka

zdecydowanie blaszak jeśli dobrze rozumiem cos pokroju t4, aha i dobry byłby silnik mało wrażliwy na paliwa jak w t4 właśnie

    To z tych co Ci podalem to w zasadzie wszystkie, bo to jednak maja swoje lata w tej cenie.

Tyle ze poprostu do T4 dostaniesz czesci wszedzie i wszyscy to naprawia.

PZDr
Adam

Data: 2010-09-29 21:02:12
Autor: adi
jaki bus w granicach 7000
no właśnie wszystko i wszyscy skłaniają do t4  aczkolwiek myślałem że moze jest coś lepszego :) swoją drogą jakby ktoś z
Wrcoławia i okolic miał takiego na sprzedaz to jestem chętny :)

Adi

Data: 2010-09-30 07:24:13
Autor: Lukasz
jaki bus w granicach 7000
Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:i802f6$4pn$1news.vectranet.pl...
no właśnie wszystko i wszyscy skłaniają do t4  aczkolwiek myślałem że moze jest coś lepszego :) swoją drogą jakby ktoś z
Wrcoławia i okolic miał takiego na sprzedaz to jestem chętny :)

Moj jest z Wroclawia i spelnia wszystkie twoje wymagania lacznie z wychodzaca rdza ;P tyle ze o sprzedazy bede myslal jak znajde model zastepczy
Jak cos przeslij swoj namiar na priv, moze akurat bedzie to w niedlugim czasie

aha! do tego ma alarm i centralny zamek z przodu (no, teraz coś tylko lewe drzwi się otwierają z pilota, może przewód się rozłączył, na pace nie ma bo nie było już kiedy założyć), a na pace zainstalowane półki- jakby co do demontażu.

Pozdr
Lukasz

Data: 2010-09-30 08:48:16
Autor: Mirek Ptak
jaki bus w granicach 7000
Dnia 2010-09-29 21:02,  *adi* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
no właśnie wszystko i wszyscy skłaniają do t4  aczkolwiek myślałem że
moze jest coś lepszego :) swoją drogą jakby ktoś z
Wrcoławia i okolic miał takiego na sprzedaz to jestem chętny :)

A może coś takiego? :)
http://otomoto.pl/lublin-3324-T1893401.html

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-09-29 23:46:57
Autor: Plumpi
jaki bus w granicach 7000
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i80297$p85$1news.onet.pl...

   To z tych co Ci podalem to w zasadzie wszystkie, bo to jednak maja swoje lata w tej cenie.

Tyle ze poprostu do T4 dostaniesz czesci wszedzie i wszyscy to naprawia.

Pod warunkiem, zę będzie to silnik diesel 1.9 lub 2.4 bez turbo.
2.5 z turbiną to już nie w każdym garażu naprawią, a i naprawy kosztowne i trochę elektroniki jest przy tym, która potrafi robić cuda.
No i jeszcze kwestia - za 7 tys. to będzie niezły strup, do którego trzeba będzie dołożyć dość sporo.
Niestety w Polsce króluje dziwne przekonanie, że do aut niemieckich to nie trzeba nic dokładać, dlatego zazwyczaj te samochody są tak zajeżdżone i zaniedbane, że zaraz po zakupie to trzeba kapitalny remont robić, aby móc jeździć bezawaryjnie.

Data: 2010-09-29 20:52:02
Autor: adi
jaki bus w granicach 7000

Hyundai H100

z tego co widzę  autko małe,  no i marka mnie nie przekonuje chyba ze się mylę

Mazda E2200 za drogi

Mercedes MB100 :P

gone uwagi ze wzgledu na to żejeżdże teraz  mercedesem 124

Mitsubishi L300 / L400

tudno dostępne

Nissan vanette

za mały

Toyota Hiace

trudno dostęny

NO

PZDr
Adam

Data: 2010-09-29 21:11:14
Autor: kml
jaki bus w granicach 7000

Użytkownik "adi" <adbud7@gmail.com> napisał w wiadomości news:i801s5$vir$1news.vectranet.pl...

Hyundai H100

z tego co widzę  autko małe,  no i marka mnie nie przekonuje chyba ze się mylę

Poczytaj w sieci, z tego co pamiętam opinie są raczej pozytywne. Części powinny być śmiesznie tanie.

kml

jaki bus w granicach 7000