[totalnie NTG] jaki damski zegarek...

Data: 2009-10-06 09:32:53
Autor: marjan
[totalnie NTG] jaki damski zegarek...
bratPit[pr] pisze:
Witajcie,
wybaczcie wątek NTG a że na tej grupie jest większość facetów więc pewnie coś poradzicie ;-)
szukam zegarka dla mojej piękniejszej połówki, założenia są takie, musi być szafirowe szkło - luba ma czasem 'energiczne' ruchy więc "zwykłe" szkiełko szybko by się porysowało, a także tytanowa koperta i bransoletka - skłonności do alergii więc tytan będzie OK, a także 'jakiś' stopień wodoodporności,
podpowiedzcie coś bo nie mogę w internecie namierzyć, coś znalazłem z Roamera ale on jakiś taki 'pancerny' a musi być coś delikatnego,
z góry dzięki za podpowiedzi gdzie szukać/jakich modeli/marek,
brat

Nie podałeś najważniejszego parametru - ceny.
Ja osobiście korzystam z zegarka Atlantic, i bardzo sobie chwalę :)

http://www.zegarki.com.pl/zegarki-atlantic-elegance-c-82_83.html?osCsid=150ed9619f227168e7efb3715c6ae4b0

Może coś z tego wybierzesz (sory za długiego linka)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2009-10-06 09:41:25
Autor: bratPit[pr]
[...]

ceny nie podaję ze względu na ograniczony wybór spełniający w/w kryteria, oczywiście, nie może być to kilka tys zł, ale liczę się z tym, że cena zapewne może przekroczyć 1kzł,
brat

Ps patrzyłem na ten sklep ale nie znalazłem żadnego damskiego Atlantica z szafirowym szkłem i tytanową kopertą i bransoletką,

Data: 2009-10-06 10:25:59
Autor: marjan
bratPit[pr] pisze:

[...]

Możliwe, podałem tylko markę, którą polecam.