[totalnie NTG] jaki damski zegarek...

Data: 2009-10-07 10:37:21
Autor: bratPit[pr]
[totalnie NTG] jaki damski zegarek...
Wczoraj na ulicy znalazłem Atlantic Seahunter i już się ucieszyłem, że będę miał fajne cacko, ale miał z tyłu wygrawerowane "10 lat", logo firmy, i nazwisko. Zadzwoniłem do firmy, znalazłem właściciela i wzruszonemu oddałem zgubę. I dalej jestem zadowolony ze swojego casio, tym bardziej, że na zegarek za 600zł stać więcej ludzi niż na to, żeby taki zegarek oddać właścicielowi :)

i chwała Ci za to,
niestety masz rację, kiedy zgubiłem zamszowe rękawiczki w castoramie [które wyglądały na droższe niż w rzeczywistości] i wróciłem za godzinę pytając obsługę czy ktoś nie oddał - pani spojrzała na mnie wymownie i powiedziała "panie, kto panu rękawiczki zamszowe odda?"... :/
brat

[totalnie NTG] jaki damski zegarek...