jaki darmowy rachunek walutowy

Data: 2009-05-30 10:51:12
Autor: wspolna-flaszka.pl
jaki darmowy rachunek walutowy

Uzytkownik "Lukasz W." <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisal w wiadomosci news:gvqmdl$lq7$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam!

Jaki polecilibyscie rachunek walutowy, który bedzie tani a najlepiej darmowy.
Interesuje mnie glównie GBP chociaz USD i EUR równiez.
Glównie ma sluzyc do przechowywania poniedzy w obcej walucie, nie wykonuje zadnych platnosci karta w obcej walucie, przelewów, itp.

zobacz w bzwbk

Data: 2009-05-30 13:58:18
Autor: Radzik
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

w polbanku jest bezpłatny

Data: 2009-05-30 14:40:22
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "Radzik" <radzik@radzik.pl> napisał w wiadomości news:4a211f5d$1news.home.net.pl...
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

mowisz tak jakby byl platny w wbk

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

Data: 2009-05-31 04:25:33
Autor: kl1
jaki darmowy rachunek walutowy
On 30 Maj, 13:58, Radzik <rad...@radzik.pl> wrote:

w polbanku jest bezpłatny

W polbanku nie ma rachunków w GBP.
No i w BZWBK tez jest bezpłatny (zarówno zwykły jak i oszczędnościowy)

jaki darmowy rachunek walutowy