jaki darmowy rachunek walutowy

Data: 2009-05-30 12:38:27
Autor: Gniewko
jaki darmowy rachunek walutowy
W dniu 2009-05-30 09:12, *Lukasz W.* napisał(a) co następuje:

Jaki polecilibyscie rachunek walutowy, ktĂłry bedzie tani a najlepiej darmowy.
Interesuje mnie glĂłwnie GBP chociaz USD i EUR rĂłwniez.
[...]
Czy znacie inne konkurencyjne oferty godne uwagi ?
Bylbym wdzieczny na sugestie, informacje.

Po raz kolejny Kredyt Bank

--
*Gniewomir*
Czy nie lepiej byłoby zamiast tępić zło, szerzyć dobro?. - Antoine de Saint-Exupery

Data: 2009-05-30 13:52:06
Autor: sorden
jaki darmowy rachunek walutowy
Gniewko wrote:

Po raz kolejny Kredyt Bank

Możesz dać więcej konkretów ?

--
in

Data: 2009-05-31 09:20:30
Autor: mx
jaki darmowy rachunek walutowy

Po raz kolejny Kredyt Bank

Możesz dać więcej konkretów ?

-- in

Kredyt Bank? Wyniosłem stamdąd wszystko do ostatniego eurocenta. Alior jest sto lat do przodu. Konto ror, oszczędnościowe i lokaty w necie. KB tylko oddział.

Data: 2009-05-31 16:03:58
Autor: Gniewko
W dniu 2009-05-31 09:20, *mx* napisał(a) co następuje:

[...]

Autor wątku nie pytał o dostęp do rachunków walutowych przez net. Zresztą o ile mi wiadomo jeśli masz w KB Ekstrakonto i masz uruchomione KB24 to w necie masz też swoje rachunki walutowe.
Wymieniłem ten bank bo jestem jego klientem i wiem że rachunki avista jak i Konto Oszczędnościowe spełniają wszystkie kryteria o które chodziło autorowi wątku tzn.: rachunek w GBP, EUR i USD (avista również w CHF) prowadzony gratis, bezpłatne wpłaty i wypłaty, do konta w EUR wydają debetową Visę EURO za 1 euro miesięcznie (dla zainteresowanych).

--
*Gniewomir*
Zbiegać za jednym klejnotem pustynie\ Iść w toń za perłą o cudu urodzie

jaki darmowy rachunek walutowy