jaki darmowy soft do obrazu dysku i bez bootowania?

Data: 2013-06-08 18:12:06
Autor: jg
jaki darmowy soft do obrazu dysku i bez bootowania?
witam,

goraca prosba... czy moglibyscie polecic darmowy program (na uzytek
domowy/prywatny) do zrobienia obrazu dysku na udzial sieciowy (po sambie) i
bez bootowania (nie mam mozliwosci startu z usb, ani z plyty)?

dzieki.

--
jg

Data: 2013-06-08 18:53:09
Autor: Jawi
W dniu 2013-06-08 18:12, jg pisze:
[...]

a jesteś pewien, że tu chciałeś zadać to pytanie? ;)

Data: 2013-06-08 19:14:51
Autor: Leon Mazurek (inny)
[...]

http://www.drivesnapshot.de/en/index.htm
NTG

Leo

Data: 2013-06-08 22:46:21
Autor: jg
Dnia Sat, 08 Jun 2013 19:14:51 +0200, Leon Mazurek (inny) napisał(a):

http://www.drivesnapshot.de/en/index.htm
NTG

Leo

dzieki 100krotne. przydal sie. bekapowac mozna za darmo przez ilestam dni.
a nie orientujesz sie czy restorowac mozna bez ograniczen czasowych?

--
jg

Data: 2013-06-08 23:00:56
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2013-06-08 22:46, jg pisze:
dzieki 100krotne. przydal sie. bekapowac mozna za darmo przez ilestam dni.
a nie orientujesz sie czy restorowac mozna bez ograniczen czasowych?

Perełka. ^_~

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$

Data: 2013-06-08 23:31:04
Autor: JoteR
"jg" napisał:

http://www.drivesnapshot.de/en/index.htm

dzieki 100krotne. przydal sie. bekapowac mozna za darmo przez ilestam dni.
a nie orientujesz sie czy restorowac mozna bez ograniczen czasowych?

A jak chcesz (za przeproszeniem) "restorować", skoro nie masz możliwości bootowania maszyny? Bo - jak rozumiem - chodzi o obraz partycji rozruchowej, systemowej, diagnostycznej bądź "recovery", robienie obrazu innych partycji ma IMHO mizerny sens.

JoteR

Data: 2013-06-09 11:38:00
Autor: jg
Dnia Sat, 8 Jun 2013 23:31:04 +0200, JoteR napisał(a):

"jg" napisał:

[...]

albo zaopatrze sie w czytnik plytek, albo bede kombinowal z floppami, bo
byc moze stacja dzialajaca jest, tego nie sprawdzalem.

--
jg

Data: 2013-06-09 11:54:29
Autor: JoteR
"jg" napisał:

[...]

Jeśli masz dysk Seagate i będziesz w przyszłości trzymał się tego jedynie słusznego wyboru, to do użytku domowego możesz używać darmowego Seagate DiscWizard
http://knowledge.seagate.com/articles/en_US/FAQ/202211en
Jest to darmowe oprogramowanie obsługujące tylko dyski Seagate/Maxtor, oparte na płatnym Acronis TrueImage. Ja używam właśnie tego do robienia obrazów na udział sieciowy i - w razie draki - odtwarzania ich stamtąd, no ale wiadomo, że ja kupuję tylko Seagate i to głównie w Komputroniku, więc nie jest to miarodajne. Jakby co, istnieje też darmowa wersja obsługująca tylko dyski WD.

JoteR

Data: 2013-06-09 12:42:57
Autor: jg
Dnia Sun, 9 Jun 2013 11:54:29 +0200, JoteR napisał(a):

Jest to darmowe oprogramowanie obsługujące tylko dyski Seagate/Maxtor,

dzieki za info, ale w moim przypadku chodzi o 11-letniego laptopa toshiby
(S1410-303)... w zasadzie bezawaryjny, tylko czytnik plyt wysiadl kilka lat
temu.

--
jg

Data: 2013-06-16 01:00:27
Autor: Zb. Drwiega
W artykule <51b450f8$0$1450$65785112@news.neostrada.pl> JoteR napisal(a):

[...]

Zainteresowała mnie twoja odpowiedz. Zeby nie powiedzieć- zafascynowała.
Zachwalasz dyski Seagate, i komputronik.

Ja mam zupełnie inne doswiadczenie z dyskami Seagate, w komputroniku zakupione.
Zastanawia mnie, jak to mozliwe?
Nie wymieniam dysków tonami,to prawda,ale zdarzyło sie,ze:
1.zakupiłem Barrakude 500GB. Uruchomiłem go po dwu-trzech miesiacach.
 Stukał głowicami, pozgrzytywał, nie rozpoznawał plików, nie pokazywał sie.
Pełen obaw o mozliwa "wojne" w komputroniku,zgłosiłem sie po roku (praktycznie dysk nadal lezał) do rozwiązania reklamacyjnego.
Spodziewłem sie zarzutów typu; "upadł, stukniety,uderzony,
przegrzany itp itd.
 Dysk o dziwo wymieniono na nowy, bez awantur,których się spodziewałem.
 Po przyjsciu do domu,natychmiast go podłaczyłem. 2.I objawy IDENTYCZNE! Stuki, zgrzyty, piski, folderów nie zapisuje, nie widzi go system. A przecież to DRUGI już dysk, który jeszcze nie zdążył byc dobrze rozpakowany, i już felernie nawalał!
poniosłem go nastepnego dnia do komputronika. Wymienili ,po raz drugi.
I tez bez zbednych dyskusji. Dowiedziałem sie,
że serwis u nich tak podobno działa.Ze nawet nie sprawdzaja takich dysków,
co wracaja w ramach reklamacji.Do kosza,i wydaja nowy.
Dysk (wg. kolejnosci -trzeci -działa. Ale ani nie mam zaufania do Seagate'a, ani do Komputronika.
I oczywiscie,ani: "przepraszamy,prosimy o wyrozumiałość, prosimy przyjąc
 jakiego fajnegho gratisa, w ramach przeprosin" ani: "pocałuj nas w dupe".

Bez słowa, jakby to była norma,ze jako klient chodze do nich z towarem jak jaka dupa ze wsi.

Dla mnie zenada.
przekonaj mnie, ze w swej ocenie jestem niesprawiedliwy.
Moze być na priv, by grupy nie zasmiecać.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga, gg1100100111000000111010

Data: 2013-06-17 00:12:17
Autor: JoteR
"Zb. Drwiega" napisał:

ale wiadomo, że ja kupuję tylko Seagate i to głównie
w Komputroniku, więc nie jest to miarodajne.

Zainteresowała mnie twoja odpowiedz. Zeby nie powiedzieć
- zafascynowała. Zachwalasz dyski Seagate, i komputronik.

Nie załapałeś sarkazmu, ale wybacz - nie czuję się na siłach streścić ubiegłorocznego flejma.

JoteR

Data: 2013-06-17 00:21:05
Autor: Zb. Drwiega
W artykule <51be384d$0$1455$65785112@news.neostrada.pl> JoteR napisal(a):

Nie załapałeś sarkazmu, ale wybacz - nie czuję się na siłach streścić ubiegłorocznego flejma.

JoteR

no nie załapałem, bo gdzie on jest w tym akapicie(?):

"Jeśli masz dysk Seagate i będziesz w przyszłości trzymał się tego jedynie słusznego wyboru,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
to do użytku domowego możesz używać darmowego Seagate"

No ale OK. Zamykamy w takim razie.

Skorzystam zapewne ze wskazówki, choć Acronisa juz kiedys uzywałem.
Musze sie z nimi przeprosic.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga, gg1100100111000000111010

Data: 2013-06-19 23:26:00
Autor: Zb. Drwiega
[...]

 OK. Zamykamy w takim razie.

Skorzystam zapewne ze wskazówki, choć po prawdzie to Acronisa juz kiedys uzywałem.
Musze sie z nim przeprosic.

--
Pozdr. Zbig.Drwięga, gg1100100111000000111010

Data: 2013-06-21 18:20:10
Autor: Gupik
jaki darmowy soft do obrazu dysku i bez bootowania?
choć po prawdzie to Acronisa juz kiedys uzywałem.
Musze sie z nim przeprosic.

a co z tym Acronis,em nie tak , i czego teraz używasz ??

jaki darmowy soft do obrazu dysku i bez bootowania?