jaki dobry amor z pivotami?

Data: 2009-11-21 16:16:08
Autor: mariuszmo
jaki dobry amor z pivotami?

Użytkownik "drops" <rafal.drosik@gmail.com> napisał w wiadomości news:39a32923-8457-4716-9a10-f6b7c09f9ae4e23g2000yqd.googlegroups.com...
hej,
kusi mnie Reba SL ale post mount jest tylko!
a ja jestem przywiązany do swoich SDsiódemek
polecicie coś w jakości i cenie reby?
raczej nowy bym chcial
drops

polecam inny RS - recon 351 model 2006  jest lekki - chyba 1850 g i ma piwoty. Działa bardzo porównywalnie a praktycznie identycznie jak reby do roku 2008, tylko ma mniej regulacji, flodgate i komora negatywna są predefiniowane.
Reba 2009 chodzi nieco inaczej uwazam, że lepiej ale trochę tam w środku pozmieniali ale aby to zauważyć to trzeba tak jak ja przesiaść się bezpśrednio z jednego widelca na drugi w tym samym rowerze.

jaki dobry amor z pivotami?