jaki dobry amor z pivotami?

Data: 2009-11-22 10:59:34
Autor: mariuszmo
jaki dobry amor z pivotami?

Użytkownik "drops" <rafal.drosik@gmail.com> napisał w wiadomości news:39a32923-8457-4716-9a10-f6b7c09f9ae4e23g2000yqd.googlegroups.com...
hej,
kusi mnie Reba SL ale post mount jest tylko!
a ja jestem przywiązany do swoich SDsiódemek
polecicie coś w jakości i cenie reby?
raczej nowy bym chcial
drops

tak jeszcze przy okazji gdybyś był zainteresowany reconem 2006 w doskonałym stanie z piwotami (solo air, blokada na goleni, reg. tłumienie powrotu, predefoniowany fabrycznie floodgate, 1850g) to daj znać podam ci namiary na priv, ale ja jeszcze nie zdecydowałem czy go sprzedam, musze się upewnić na 100% że nie można ustawić 130 skoku, na pewno będe wiedzial czy go wogóle sprzedam pod koniec przyszłego tygodnia

jaki dobry amor z pivotami?