jaki dobry serwis w Warszawie?

Data: 2011-09-13 12:39:21
Autor: PaweL
jaki dobry serwis w Warszawie?
Witam,
kogo polecacie do przegl±du 2 rowerów dzieciêcych: Giant 20" ko³a i GoSport 16" ko³a. Co rutynowo robi sie w rowerze na przegl±dzie? Czy bêd± rozebrane, zweryfikowane, nasmarowane/wymienione wszystkie ³o¿yska? Z jakimi kosztami trzeba siê liczyæ?
Szukam serwisu w okolicach Bemowa, ¯oliborza, Woli, Jelonek, Ursusa.

Data: 2011-09-16 18:21:56
Autor: k1oor
jaki dobry serwis w Warszawie?
In article <j4nbt2$d0k$1@usenet.news.interia.pl>, lespawmalpa@interia.pl says...

Witam,
kogo polecacie do przegl±du 2 rowerów dziecięcych: Giant 20" koła i GoSport 16" koła. Co rutynowo robi sie w rowerze na przegl±dzie? Czy będ± rozebrane, zweryfikowane, nasmarowane/wymienione wszystkie łożyska? Z jakimi kosztami trzeba się liczyć?
Szukam serwisu w okolicach Bemowa, Żoliborza, Woli, Jelonek, Ursusa.

Jak mieszkałem na Bemowie to byłem zachwycony serwisem Legion przy Górczewskiej (no prawie, na tyłach pętli tramwajowej).

Jak oddałem rower na przedsezonowe (albo po już nie pamiętam) przesmarowanie i czyszczenie to nie mogłem sprzętu poznać - myślałem że mi dają nówkę sztukę. :))

Data: 2011-09-24 11:02:23
Autor: KiloSierra
W dniu 11/09/16 18:21, k1oor pisze:

Jak oddałem rower na przedsezonowe (albo po już nie pamiętam)
przesmarowanie i czyszczenie to nie mogłem sprzętu poznać - myślałem że
mi dają nówkę sztukę. :))

zaplaciles pewnie tez jak za nowke ;)

Data: 2011-10-16 13:23:51
Autor: k1oor
jaki dobry serwis w Warszawie?
In article <4e7d9c99$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>, foru@10g.pl says...

> [...]

> Jak oddałem rower na przedsezonowe (albo po już nie pamiętam)
> przesmarowanie i czyszczenie to nie mogłem sprzętu poznać - myślałem że

Jakby nowe Wheelery 3900 były po 100 - 200 zł to bym kupił 3.
Ponieważ jednego mi ukradli to miałbym jeszcze dwa.
Za swojego w wersji bez amora zapłaciłem chyba wtedy (z 5 lat temu) z półtora tysiaka.

jaki dobry serwis w Warszawie?