jaki dobry serwis w Warszawie?

Data: 2011-09-16 18:21:56
Autor: k1oor
jaki dobry serwis w Warszawie?
In article <j4nbt2$d0k$1@usenet.news.interia.pl>, lespawmalpa@interia.pl says...

Witam,
kogo polecacie do przegl卤du 2 rower贸w dzieci臋cych: Giant 20" ko艂a i GoSport 16" ko艂a. Co rutynowo robi sie w rowerze na przegl卤dzie? Czy b臋d卤 rozebrane, zweryfikowane, nasmarowane/wymienione wszystkie 艂o偶yska? Z jakimi kosztami trzeba si臋 liczy膰?
Szukam serwisu w okolicach Bemowa, 呕oliborza, Woli, Jelonek, Ursusa.

Jak mieszka艂em na Bemowie to by艂em zachwycony serwisem Legion przy G贸rczewskiej (no prawie, na ty艂ach p臋tli tramwajowej).

Jak odda艂em rower na przedsezonowe (albo po ju偶 nie pami臋tam) przesmarowanie i czyszczenie to nie mog艂em sprz臋tu pozna膰 - my艣la艂em 偶e mi daj膮 n贸wk臋 sztuk臋. :))

Data: 2011-09-24 11:02:23
Autor: KiloSierra
W dniu 11/09/16 18:21, k1oor pisze:

Jak odda艂em rower na przedsezonowe (albo po ju偶 nie pami臋tam)
przesmarowanie i czyszczenie to nie mog艂em sprz臋tu pozna膰 - my艣la艂em 偶e
mi daj膮 n贸wk臋 sztuk臋. :))

zaplaciles pewnie tez jak za nowke ;)

Data: 2011-10-16 13:23:51
Autor: k1oor
jaki dobry serwis w Warszawie?
In article <4e7d9c99$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>, foru@10g.pl says...

> [...]

> Jak odda艂em rower na przedsezonowe (albo po ju偶 nie pami臋tam)
> przesmarowanie i czyszczenie to nie mog艂em sprz臋tu pozna膰 - my艣la艂em 偶e

Jakby nowe Wheelery 3900 by艂y po 100 - 200 z艂 to bym kupi艂 3.
Poniewa偶 jednego mi ukradli to mia艂bym jeszcze dwa.
Za swojego w wersji bez amora zap艂aci艂em chyba wtedy (z 5 lat temu) z p贸艂tora tysiaka.

jaki dobry serwis w Warszawie?