jaki dobry sklep rowerowy w Warszawie?

Data: 2009-06-12 10:24:39
Autor: PaweL
jaki dobry sklep rowerowy w Warszawie?
Cześć

Jaki sklep polecacie w okolicach Bielan, Żoliborza, Woli, Włoch, Ursusa?
Rower już kupiłem, szukam dobrych (a nie za drogich) akcesoriów: błotników, trójkątnej torebki

z góry dziękuję za pomoc
Paweł

Data: 2009-06-12 12:10:43
Autor: Krees
PaweL <lespawmalpa@interia.pl> napisał(a):
[...]

Żoliborz - www.swiatroweru.pl, czyli popularna "Spójnia", dwa sklepy Ar-Maru
(iX-Broniewskiego róg Krasińskiego i X2 - Popiełuszki róg Krasińskiego)
Bielany - Giant na Kasprowicza (obok stacji metra Stare Bielany),
Wola - Gibalak, www.sportset.pl (Obozowa 95), Włochy, Ursus - nie moje rejony, nie znam sklepów.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-06-12 14:52:58
Autor: kml

Użytkownik "Krees" <krees_wawa.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0tgk2$flc$1inews.gazeta.pl...

Żoliborz - www.swiatroweru.pl, czyli popularna "Spójnia",

True, true sklep git ;)

dwa sklepy Ar-Maru
(iX-Broniewskiego róg Krasińskiego i X2 - Popiełuszki róg Krasińskiego)

No tutaj to uczucia mieszane.

Nie wiem czy to podchodzi pod Wolę ale dwa kółka są bardzo ok http://tiny.pl/31rv

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-06-13 23:13:41
Autor: Titus Atomicus
In article <h0tj36$pdr$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

Nie wiem czy to podchodzi pod Wolę ale dwa kółka są bardzo ok http://tiny.pl/31rv

No i jeszcze zaglebie rowerowe przy Nowowiejskiej - 3+1 sklepy obok siebie...

TA

Data: 2009-06-13 15:13:11
Autor: Michał Wolff
On 13 Cze, 23:13, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

No i jeszcze zaglebie rowerowe przy Nowowiejskiej - 3+1 sklepy obok
siebie...

Oczwywiście w ramach tych Bielan, Żoliborza, Woli, Włoch, Ursusa?
To może ja coś z Białegostoku czy Radomia dorzucę? ;)
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-14 01:24:25
Autor: Titus Atomicus
jaki dobry sklep rowerowy w Warszawie?
In article <4d45a0ed-736f-496a-8a36-0d96ab28b422@3g2000yqk.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

Oczwywiście w ramach tych Bielan, Żoliborza, Woli, Włoch, Ursusa?
To może ja coś z Białegostoku czy Radomia dorzucę? ;)

No wiesz. Z Bielan czy Zoliborza na Nowowiejska jedzie sie rowerem 20-30minut. Z Ursynowa troche dluzej.
Ale metrem  i stad i stad 15 minut.
Oj, Michale bo poprosze Wujka Staszka, zeby sie toba zajal...

TA

Data: 2009-06-14 02:37:05
Autor: Michał Wolff
On 14 Cze, 01:24, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

No wiesz. Z Bielan czy Zoliborza na Nowowiejska jedzie sie rowerem
20-30minut. Z Ursynowa troche dluzej.
Ale metrem  i stad i stad 15 minut.

A do Radomia 1,5h pociągiem a samochodem jak się postarasz to i
godzinę

Idiotę strugasz? Po to się człowiek pyta o sklepy w konkretnych
dzielnicach żeby nie musiał dojeżdżać do centrum.

Oj, Michale bo poprosze Wujka Staszka, zeby sie toba zajal...

Zająć to się Tobą powinny panie przedszkolanki, bo jak widzę masz
problemy ze zrozumieniem nie tylko tekstów o ucinaniu gripów, ale
nawet tak banalnych pytań
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-06-14 11:38:46
Autor: kml

Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:8d33f72f-0699-47a2-bb2e-ed608c0c7f55s12g2000yqi.googlegroups.com...
On 14 Cze, 01:24, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:

Idiotę strugasz? Po to się człowiek pyta o sklepy w konkretnych
dzielnicach żeby nie musiał dojeżdżać do centrum.

Idź na rower lepiej.

Data: 2009-06-14 15:54:36
Autor: Titus Atomicus
jaki dobry sklep rowerowy w Warszawie?
In article <8d33f72f-0699-47a2-bb2e-ed608c0c7f55@s12g2000yqi.googlegroups.com>,
> [...]

Zająć to się Tobą powinny panie przedszkolanki, bo jak widzę masz
problemy ze zrozumieniem nie tylko tekstów o ucinaniu gripów, ale

Mhm. Jasniej juz nie potrafie.
Widze, ze nie znasz Wujka Staszka.

TA

Data: 2009-06-15 13:07:03
Autor: PaweL
jaki dobry sklep rowerowy w Warszawie?
:)
dzięki wszystkim za namiary

pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-06-25 07:07:02
Autor: AlbertStonoga
jaki dobry sklep rowerowy w Warszawie?
Ja się do sklepu www.swiatroweru.pl zraziłem i już tam kupuję. Robiłem
u nich zakupy trzy razy ale przy czwartej próbie powiedziałem "dość".

Dlaczego?

1. Znaleźli mi trudno dostępne manetki, w dobrej cenie. Ogólnie, ceny
na interesujące mnie części mieli dobre.

ale

2. Dwa razy zamawiałem u nich przez stronę internetową. Za każdym
razem towar przy odbiorze różnił się od zamówienia (a to kolor, a to
model trochę inny).
3. Mniej problemów miałem ze sprowadzeniem butów z UK niż kupieniem u
nich. Trzy tygodnie maili, telefonów, wizyt w sklepie, obiecywania
sprzedawców i figa z makiem z tego wyszła. A ja tylko chciałem kupić
buty, które wedle informacji na stronie internetowej były dostępne.

Niestety, w sumie "jestem na nie" dla tego sklepu.

Czuwaj

Data: 2009-06-26 15:13:56
Autor: Poldekk
PaweL wrote:

Jaki sklep polecacie w okolicach Bielan, Żoliborza, Woli, Włoch, Ursusa?
Rower już kupiłem, szukam dobrych (a nie za drogich) akcesoriów: błotników, trójkątnej torebki

Carrefour, Auchan, Obi itp. Mają działy rowerowe.

jaki dobry sklep rowerowy w Warszawie?