jaki dumper do NRSa

Data: 2009-02-25 19:59:39
Autor: kml
jaki dumper do NRSa

Użytkownik <kupmikawe@gmail.com> napisał w wiadomości news:3544bf0d-2083-4043-9b02-6b6e56e2236ds28g2000vbp.googlegroups.com...
Kupiłem NRSa 2 z '03. Nie mam dużego doświadczenia z fullami, ale
nawet ja widzę, że Sid XC który tam siedzi jest dość sfatygowany.
Naczytałem się samych złych opinii na temat tego dumpera. Co polecacie
w zamian?
-- --

Wszystko zależy od tego ile na to masz $. RS, FOX, Marcok sprawdź który z nich robic odpowiedni rozmiar, potem sprawdź czego potrzebujesz z regulacji i wybierz sobie coś z ich oferty.

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
NOWY DZIAŁ SERWIS NA STRONIE ( manuale do DNM, fox float ava rl i Z1 FR SL 03)

Data: 2009-02-25 20:00:04
Autor: kml
jaki dumper do NRSa

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:go44eq$hsd$1inews.gazeta.pl...

[...]