jaki dumper do NRSa

Data: 2009-02-25 22:25:46
Autor: scatterbrain
jaki dumper do NRSa
Kupiłem NRSa 2 z '03. Nie mam dużego doświadczenia z fullami, ale
nawet ja widzę, że Sid XC który tam siedzi jest dość sfatygowany.

Mam NRSa 3 z 2004. Uzywalem z nim oryginalnego amorka z rama dostarczonego z rama, foxa R oraz manitou swinger ex spv.
Z tych 3 wyraznie najlepiej pracuje manitou. Fox poza waga nie wyroznia sie specjalnie na + w stosunku do oryginalu.
Jedyny problem z manitou to niepasujace srednica tuleje (wezsze niz oryginal) - przez co musialem dorabiac montazowe.

jaki dumper do NRSa