jaki dysk 2.5 " ata 4200/5400rpm?

Data: 2009-04-28 15:16:52
Autor: zzzz
jaki dysk 2.5 " ata 4200/5400rpm?
ahoj, w najbliższym czasie zamierzam nabyć ww urządzenie, i chciałbym zapytać produktów jakich firm raczej unikać? (o ile takie są) i przeciwnie, które będą najlepsze pod względem; *małej awaryjności *cichej pracy *małej nagrzewalności. jak narazie miałem styczność z dyskami hitachi i samsung i w obu przypadkach byłem zadowolony, dlatego też w tej chwili faworytem moim jest hitachi...

a, i czy duża jest różnica w wydajności pomiędzy 4200 a 5400? (choć to i tak drugorzędna kwestia)

jaki dysk 2.5 " ata 4200/5400rpm?